Cariere

Termeni si conditii

PRIN UTILIZAREA SITE-URILOR SMART ID SUNTETI DE ACORD CU ACESTI TERMENI DE UTILIZARE IN TOTALITATE

Informatii cu caracter personal
Informatiile furnizate de utilizatori catre SMART ID DYNAMICS prin intermediul site-ului www.smartid.ro sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse - depunere de Curriculum Vitae pentru cei interesati de o cariera in cadrul SMART ID DYNAMICS.

In conformitate cu legile in vigoare, SC SMART ID DYNAMICS nu furnizeaza datele dumneavoastra personale unor terti, nu incurajaza spam-ul, si nu face publice datele furnizate fara acordul dumneavoastra.

Prin transmiterea CV-urilor catre departamentul Resurse Umane din cadrul SC SMART ID DYNAMICS S.A, sunteti de acord în mod expres cu faptul ca SC SMART ID DYNAMICS S.A are dreptul sa proceseze datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastra avand dreptul de a insera numele, prenumele, adresa, e-mailul, compania pentru care lucrati, telefonul si alte informatii furnizate de dumneavoastra intr-o baza de date computerizata cu urmatoarele scopuri:

-pentru utilizarea acestor date de catre SC SMART ID DYNAMICS S.A in scopul vanzarii si marketingului portofoliului de produse si servicii prezentate pe site-uri, incluzând procesarea comenzilor sau cererilor utilizatorilor, facturarea si recuperarea debitelor;
-pentru activitati specifice departamentului Resurse Umane;
-in scopul soluționarii cererilor și a reclamațiilor, prevenirii sau detectarii infractiunilor sau fraudelor.
În cazul în care nu doriti ca SMART ID DYNAMICS sa proceseze datele cu caracter personal într-unul sau anumite scopuri dintre cele menționate mai sus, veti transmite o cerere întocmită în formă scrisă, datată şi semnată către S.C SMART ID DYNAMICS S.A. la sediul din Bucuresti, str. Siriului 36-40, sector 1, cod 014354.

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

Număr infochiosk: 459081531816

SmartID România angajează: Dezvoltator aplicatii mobile

22.05.2018

Nivel cariera: Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Craiova

Tip angajare: Full time

Echipa SMART ID cauta Dezvoltator aplicatii mobile

Daca esti:

  • Dornic sa te alaturi unei echipe tinere, dinamice, in continua crestere si iti doresti sa asimilezi cunostinte noi;
  • Ambitios, meticulos, constiincios, pasionat de tehnologie si de inovatie;
  • O persoana cu spirit analitic, capabil sa identifice si sa descrie etapele si activitatile ce compun un flux sau un proces tehnologic;
  • Un profesionist ce are cunostinte tehnice si teoretice despre programarea orientata pe obiecte, algoritmi si baze de date;
  • Absolvent al unei facultati de profil IT;
  • Cunoscator al limbajelor de programare C# sau Java;
  • Cunoscator al Limbii engleze: citit, scris, vorbit.

Atunci, impreuna cu noua ta echipa , vei avea urmatoarele responsabilitati:

  • Participarea la definirea arhitecturii si a planului de proiect;
  • Dezvoltarea si intretinerea aplicatiilor conform specificatiilor;
  • Colaborarea cu echipa (PM, dezvoltatori, testeri);
  • Oferirea de suport pentru alti membri ai echipei.

Alaturandu-te Smart ID vei avea ocazia sa beneficiezi de conditii atractive de munca:

  • Oportunitati sa inveti lucruri noi si sa iti dezvolti cariera;
  • Un birou modern;
  • Laptop;
  • Telefon.
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Tehnician Service

22.05.2018

Smart ID Dynamics cauta coleg!
Daca te interesează sa descoperi tehnologiile actuale si de viitor si iti doresti sa te dezvolti profesional intr-o companie de succes, vino sa te alaturi echipei Smart ID.
Suntem un grup tanar si energic, format din oameni pasionati de tehnologie si specializati in solutii care au la baza colectarea datelor cu ajutorul codurilor de bare.

Nivel cariera: Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: București

Tip angajare: Full time

Salariu brut pe luna: 500 - 650 Euro

Responsabilitati:

  • Executa depanarea echipamentelor din portofoliul clientilor: imprimante de coduri de bare, cititoare de coduri de bare;
  • Efectueaza instalarea, fiscalizarea, service-ul si mentenanta echipamentelor fiscale;
  • Realizeaza conexiunile electrice fara lipire / Realizeaza conexiunile electrice prin lipire;
  • Instruieste clientul cu privire la utilizarea corecta a echipamentelor;
  • Gestioneaza documentele specifice departamentului;
  • Configureaza si instaleaza imprimante coduri bare, cititoare de coduri de bare.

Candidatul ideal:

  • Cunostințe hardware (diagnosticare, configurare, instalare);
  • Cunostințe baza retelistica;
  • Cunostințe generale din domeniile: electronica, mecanica;
  • Cunostinte operare Windows;
  • Capacitatea de a invata rapid lucruri noi;
  • Spirit de echipa;
  • Abilitati de comunicare, planificare si organizare;
  • Limba engleza - nivel mediu;
  • Disponibilitate deplasari;
  • Permis conducere categoria B;
  • Experienta constituie un avantaj.

Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Business Developer - Timisoara

22.05.2018

Dacă dorești să îți arăți măiestria în gestionarea relațiilor de afaceri între companie și client și în plus ai și spirit competitiv, vino să te alături echipei Smart ID. Căutam un Business Developer pe Timișoara responsabil cu promovarea produselor companiei precum și cu întreținerea unor relații pozitive cu clienții. Dacă ești o persoană entuziastă, pozitivă și competitivă, căreia îi place să întâlnească oameni noi, atunci Smart ID este locul unde trebuie să fii! Ca Business Developer în cadrul Smart ID va trebui să crești numărul vânzărilor prin promovarea și vânzarea soluțiilor din portofoliul companiei noastre, atât către clienții existenți cât și către clienții noi. Îți vei gestiona propriul program, pentru a optimiza timpul petrecut în interacțiunile cu clienții.

Nivel cariera: Senior (5-10 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Timișoara

Tip angajare: Full time

Responsabilități:

  • Identificarea clienților potențiali;
  • Gestionarea activității de promovare și vânzare a produselor și aplicațiilor din portofoliul companiei pentru zona asignată; (produsele și aplicațiile se pot vizualiza pe www.idmag.ro);
  • Calificarea lead-urilor și prioritizarea clienților, în funcție de necesitatea acestora;
  • Dezvoltarea relațiilor de afaceri între clienți si companie;
  • Întocmirea de oferte tehnice și comerciale și urmărirea acestora;
  • Vizite la clienți și păstrarea unei relații continue cu aceștia;
  • Prezentări de produse și servicii;
  • Derularea de contracte/ negocieri/ comenzi;
  • Raportări lunare;
  • Adunarea de informații despre piața automatizărilor, concurență, produse, oportunități etc.;
  • Prospectarea continuă a pieței, în căutarea de noi clienți.
Profilul candidatului ideal:
  • Experiența în vânzări obligatorie - minim 3 ani;
  • Activ, perseverent, motivat, organizat, bun coleg, bine pregătit profesional;
  • Absolvent studii superioare - facultate tehnica;
  • Abilități de comunicare și negociere, aspect profesional;
  • Se consideră avantaj experiența în vânzarea soluțiilor dedicate liniilor de producție automatizate, automatizare industrială;
  • Limba engleză obligatorie;
  • Posesor carnet de conducere categoria B.
OFERTA (bonusuri, beneficii):
  • Salariu oferit: fix plus bonusuri raportate la vânzări;
  • Telefon mobil;
  • Laptop;
  • Mașină in interes de serviciu;
  • Cursuri profesionale;
  • Abonament medical;
  • Lucrul într-un colectiv tânăr și bine pregătit profesional, într-un mediu plăcut și propice dezvoltării personale.
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Sales Support

22.05.2018

Dacă dorești să îți arăți măiestria în gestionarea relațiilor de afaceri între companie și client și în plus ai și spirit competitiv, vino să te alături echipei Smart ID. Căutam un SUPORT VANZARI. Dacă ești o persoană entuziastă, pozitivă și competitivă, căreia îi place să întâlnească oameni noi, atunci Smart ID este locul unde trebuie să fii!

Nivel cariera: Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Bucuresti

Tip angajare: Full time

Responsabilități:

  • Asigura suport in realizarea de oferte, documente, prezentari si pregatirea licitatiilor sub coordonarea directa a Directorului de Vanzari si a Account Managerilor;
  • Urmareste realizarea contractelor: urmareste livrarea produselor de la comanda catre furnizor pana la client si incasarea banilor;
  • Mentinerea relatiei/corespondentei dintre clienti si account manageri;
  • Urmareste realizarea/inchiderea contractelor;
  • Intocmeste rapoarte de activitate periodice: zilnice, saptamanale, lunare sau la cererea sefului direct;
  • Participare activa la toate training-urile si cursurile organizate de catre partenerii de business, evenimente si expozitii in domeniu.
Cerinte:
  • Studii superioare in curs sau deja terminate;
  • Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat;
  • Experienta min 1 an in vanzari constituie un avantaj.
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro