Cariere

SmartID România angajează: Presales Hardware Consultant

22.06.2017

Daca dorești sa iti arati maiestria in gestionarea relatiilor de afaceri intre companie si client si in plus ai si spirit competitiv, vino sa te alaturi echipei Smart ID Dynamics. Cautam un Presales Hardware Consultant. Daca esti o persoana entuziasta, pozitiva si competitiva, careia ii place sa intalneasca oameni noi, atunci Smart ID Dynamics este locul unde trebuie sa fii! Obiectiv: Consultantul hardware acorda suport tehnic si consultanta departamentului de vanzari pentru solutiile comercializate de companie.

Departament: Presales
Job: Presales Hardware Consultant

Nivel cariera: Middle (2-5 years), Senior (5-10 years)
Limbi vorbite: engleza
Adresa/ adresele jobului: Bucuresti
Alte orase pentru job: Cluj-Napoca, Iași, Timișoara
Tip angajare: Full time

RESPONSABILITATI:
Gestioneaza portofoliul de tehnologii, produse si servicii care formeaza solutia de care este responsabil:

A. Propune, implementeaza, coordoneaza, evaluează si reajusteaza permanent strategia de dezvoltare a solutiilor sau produselor.

  • Elaboreaza, impreuna cu echipa tehnica si echipa de sales, planul si strategia de actiune pentru atingerea obiectivelor pe termen scurt, mediu si . Pentru fiecare element al portofoliului pe care il gestioneaza;
  • Colecteaza, documenteaza si evalueaza nevoile la care trebuie sa raspunda solutiile sau produsele, de la toti factorii de influenta: clienti, prospecti, non-clienti, competitori, arhitect solutii, cercetare, suport, management, vinzari si marketing etc;
  • Analizeaza produsele concurentei si estimeaza directiile acestora de dezvoltare;
  • Transforma nevoile in cerinte specifice asupra solutiilor;
  • Defineste criteriile pe baza carora sunt evaluate cerintele pentru produsele interne;
  • Evalueaza si prioritizeaza aceste cerinte periodic, pe baza input-ului de la dezvoltare, top management, vanzari si marketing;
  • Coordoneaza procesul de definire a versiunilor si release-urilor;
  • Supervizeaza transformarea cerintelor in specificatii, cu ajutorul echipei de dezvoltare;
  • Defineste, implementeaza, evalueaza si imbunatateste permanent sistemul de evaluare si auditare (metrici si indicatori de performanta) pentru activitatile din suita de produse, pentru analizarea gradului de satisfactie a clientilor.

B. Transpune nevoile, cerintele si interesele clientilor catre echipa tehnica;

C. Participa la procesul de dezvoltare a solutiei;

D. Colaboreaza strans cu echipa comerciala;

E. Participa la conferinte si targuri organizate de catre echipa comerciala;

F. Stimuleaza creativitatea, spiritul inovativ si gandirea colaterala a celor cu care lucreaza;

G. Informează şeful direct la apariţia oricărei probleme care poate avea impact asupra bunei desfasurari a proiectelor din solutia pe care o gestioneaza;

H. Colaboreaza strans cu echipa furnizorului.

  • Participa la traininguri tehnice si de promovare ale produsului organizate de catre furnizor;
  • Colaboreaza in mod direct cu omologul sau din partea furnizorului;
  • Se informeaza despre noile aparitii sau noile release-uri ale produluilui respectiv sau a produselor din gama respectiva;
  • Realizeaza sau deleaga alte sarcini necesare in contextul atributiilor de serviciu.

CANDIDATUL IDEAL

  • Studii: superioare tehnice;
  • Limba straina: engleza – nivel avansat (scris/vorbit);
  • Experienta profesionala: minim 3 ani pe un post similar;
  • Experienta AIDC (Auto Identification and data Capture);
  • Este apreciata, de asemenea cunoasterea detaliata a produselor din portofoliul companiei;
  • Cunostinte avansate de operare PC (cunoasterea foarte buna a instrumentelor office);
  • Cunostinte Hardware/Software/IT – familiar cu instalarea, configurarea si utilizarea diverselor sisteme de operare PC si Mobile, cunostinte de retelistica (Wi-Fi, LAN), arhitectura servere si PC;
  • Cunostinte de baza de electrica si electronica;
  • Disponibilitate pentru autoinstruire continua si dorinta de a descoperi si lucra cu echipamente noi si tehnologii de ultima ora;
  • Permis de conducere categoria B.

Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Junior Project Manager

02.06.2017

Cautam persoana meticuloasa, constiincioasa, pasionata de tehnologie si de inovatie, dornica sa se alature unei echipe dinamice si sa asimileze cunostinte noi!
Ai cunostinte de baza despre sistemele de operare, spirit analitic, esti capabil sa identifici si sa descrii etapele si activitatile ce compun un flux sau un proces tehnologic? Atunci te asteptam la noi!

Nivel cariera: Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Bucuresti

Tip angajare: Full time

Responsabilități:

  • Analiza cerintelor clientilor si intocmirea impreuna cu acestia a specificatiilor functionale si tehnice detaliate. Comunicarea catre echipa de dezvoltare a cerintelor clientului
  • Intocmirea planului de dezvoltare si implementare
  • Gestionarea activitatilor interne si a relatiei cu clientul pentru incadrarea in termenele si costurile stabilite
  • Gestionarea livrabilelor catre client
  • Efectuarea de training-uri pe proceduri sau fluxuri în vederea instalării produselor dezvoltate
  • Intocmirea planului de evolutie al produselor gestionate in functie de cerintele clientilor. Identificarea functionalitatilor care aduc produselor gestionate un avantaj competitiv
  • Prezentarea produselor din portofoliu, catre potentialii clienti. Identificarea oportunitatilor din verticala gestionata, care sunt acoperite de competentele companiei
  • Intocmirea documentatiei de proiect in vederea ofertarii
Cerinte:
  • Capabilitati tehnice si de project management
  • Abilitatea de a lucra cu echipe virtuale
  • Experienta de analist /project manager
  • Limba engleza: citit, scris, vorbit
  • Studii: Absolvent al unei facultati de profil IT
OFERTA (bonusuri, beneficii):
  • Beneficii: laptop si telefon
  • Posibilitati cursuri profesionale

Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Sales support representative

10.05.2017

Smart ID Dynamics cauta coleg(a)!
Daca te intereseaza sa descoperi tehnologiile actuale si de viitor si iti doresti sa te dezvolti profesional intr-o companie de succes, vino sa te alaturi echipei Smart ID.
Suntem un grup tanar si energic, format din oameni pasionati de ceea ce fac /de tehnologie si specializati in solutii care au la baza colectarea datelor cu ajutorul codurilor de bare

 
Nivel cariera: Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Bucuresti

Tip angajare: Full time

Responsabilități:

  • O buna cunoastere a sistemului informatic in care Smart ID isi desfasoara activitatea
  • Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor referitoare la miscarile de stocuri (intrari, iesiri etc.)
  • Introducere facturi Furnizori in sistem
  • Emitere din sistem a comenzilor si facturilor catre clienti, pe baza informatiilor primite de la Account Manageri
  • Emitere procese verbale de custodie si urmarirea acestora. Inctocmeste rapoarte saptamanale a custodiilor si transmite situatia Account Managerilor in vederea inchiderii acestora
  • Emitere diverse rapoarte din sistem si intocmire situatii la cererea Directorului de Vanzari
  • Ofera suport pentru alte activitati comerciale
Cerinte:
  • Notiuni minime de contabilitate primara referitoarele la principalele documente aferente unui process de vanzare (facturi, chitante, avize de expeditie, procese verbale etc)
  • Studii superioare
  • Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat
  • Experienta similara intr-un sistem de facturare sau monitorizare stocuri
  • Gandire analitica si atentie la detalii
  • Spirit de echipa, atitudine pozitiva
  • Initiativa si proactivitate

Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Tehnician service

26.04.2017

Adresa/ adresele jobului: Bucuresti

Tip angajare: Full time

Candidatul ideal:

  • Cunostinte hardware (diagnosticare, configurare, instalare)
  • Cunostinte baza retelistica
  • Cunostinte generale din domeniile: electronica, mecanica
  • Cunostinte operare Windows
  • Abilitati de comunicare, planificare si organizare
  • Capacitatea de a rezolva probleme in conditii de stress
  • Capacitatea de a invata rapid lucruri noi
  • Spirit de echipa
  • Spirit foarte dezvoltat de observatie
  • Limba engleza
  • Disponibilitate deplasari
  • Permis conducere categoria B
Descrierea jobului:
  • Executa depanarea echipamentelor din portofoliul clientilor: cantare electronice, imprimante de coduri de bare, cititoare de coduri
  • Executa depanarea componentelor electronice precum cele din surse de alimentare, placi de baza
  • Realizeaza conexiunile electrice fara lipire / Realizeaza conexiunile electrice prin lipire
  • Configureaza si instaleaza cantare electronice, imprimante coduri bare, cititoare de coduri de bare
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Sales Support

26.04.2017

Daca doresti sa iti arati maiestria in gestionarea relatiilor de afaceri intre companie si client si in plus ai si spirit competitiv, vino sa te alaturi echipei Smart ID Dynamics. Cautam un SUPORT VANZARI. Daca esti o persoana entuziasta, pozitiva si competitiva, careia ii place sa intalneasca oameni noi, atunci Smart ID Dynamics este locul unde trebuie sa fii!

Nivel cariera: Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Bucuresti

Tip angajare: Full time

Responsabilități:

  • Asigura suport in realizarea de oferte, documente, prezentari si pregatirea licitatiilor subcoordonarea directa a Directorului de Vanzari si a Account Managerilor
  • Urmareste realizarea contractelor: urmareste livrarea produselor de la comanda catre furnizor pana la client si incasarea banilor
  • Mentinerea relatiei/corespondentei dintre clienti si account manageri
  • Urmareste realizarea/inchiderea contractelor
  • Intocmeste rapoarte de activitate periodice: zilnice, saptamanale, lunare sau la cererea sefului direct
  • Participare activa la toate training-urile si cursurile organizate de catre partenerii de business, evenimente si expozitii in domeniu
Cerinte:
  • Studii superioare in curs sau deja terminate
  • Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat
  • Experienta min 1 an in vanzari constituie un avantaj
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Programator platforma aplicatii

26.04.2017

Persoana meticuloasa, constiincioasa, pasionata de tehnologie si de inovatie, dornica sa se alature unei echipe dinamice si sa asimileze cunostiinte noi.
Cunoscator al programarii orientate pe obiect si al tehnologiilor de programare.
Sa fie un bun cunoscator al limbajului SQL.
Sa aiba cunostiinte de baza despre sistemele de operare.
Spirit analitic, capabil sa identifice si sa descrie etapele si activitatile ce compun un flux sau un proces tehnologic.

Nivel cariera: Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Craiova

Tip angajare: Full time

Responsabilități:

  • Dezvoltare/intretinere de aplicatii pe platforma specifica de dezvoltare 1C Enterprise. Cunoasterea platformei constituie un avantaj
  • Suport clienti pentru folosirea aplicatiilor dezvoltate
  • Intocmirea documentatiei tehnice pentru aplicatiile dezvoltate
Cerinte:
  • Absolvent al unei facultati de profil IT
  • Limba engleza: citit, scris, vorbit
  • Limba rusa optional, constituie un avantaj
Beneficii:
  • Laptop si telefon
  • Cursuri profesionale
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro