Cariere

Termeni si conditii

PRIN UTILIZAREA SITE-URILOR SMART ID SUNTETI DE ACORD CU ACESTI TERMENI DE UTILIZARE IN TOTALITATE

Informatii cu caracter personal
Informatiile furnizate de utilizatori catre SMART ID DYNAMICS prin intermediul site-ului www.smartid.ro sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse - depunere de Curriculum Vitae pentru cei interesati de o cariera in cadrul SMART ID DYNAMICS.

In conformitate cu legile in vigoare, SC SMART ID DYNAMICS nu furnizeaza datele dumneavoastra personale unor terti, nu incurajaza spam-ul, si nu face publice datele furnizate fara acordul dumneavoastra.

Prin transmiterea CV-urilor catre departamentul Resurse Umane din cadrul SC SMART ID DYNAMICS S.A, sunteti de acord în mod expres cu faptul ca SC SMART ID DYNAMICS S.A are dreptul sa proceseze datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastra avand dreptul de a insera numele, prenumele, adresa, e-mailul, compania pentru care lucrati, telefonul si alte informatii furnizate de dumneavoastra intr-o baza de date computerizata cu urmatoarele scopuri:

-pentru utilizarea acestor date de catre SC SMART ID DYNAMICS S.A in scopul vanzarii si marketingului portofoliului de produse si servicii prezentate pe site-uri, incluzând procesarea comenzilor sau cererilor utilizatorilor, facturarea si recuperarea debitelor;
-pentru activitati specifice departamentului Resurse Umane;
-in scopul soluționarii cererilor și a reclamațiilor, prevenirii sau detectarii infractiunilor sau fraudelor.
În cazul în care nu doriti ca SMART ID DYNAMICS sa proceseze datele cu caracter personal într-unul sau anumite scopuri dintre cele menționate mai sus, veti transmite o cerere întocmită în formă scrisă, datată şi semnată către S.C SMART ID DYNAMICS S.A. la sediul din Bucuresti, str. Siriului 36-40, sector 1, cod 014354.

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

Număr infochiosk: 459081531816

SmartID România angajează: Operator facturare

09.02.2018

Smart ID Dynamics cauta coleg(a)!
Daca te intereseaza sa descoperi tehnologiile actuale si de viitor si iti doresti sa te dezvolti profesional intr-o companie de succes, vino sa te alaturi echipei Smart ID.
Suntem un grup tanar si energic, format din oameni pasionati de ceea ce fac /de tehnologie si specializati in solutii care au la baza colectarea datelor cu ajutorul codurilor de bare.

Nivel cariera: Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: București

Tip angajare: Full time

Responsabilitati:

  • O buna cunoastere a sistemului informatic in care Smart ID isi desfasoara activitatea;
  • Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor referitoare la miscarile de stocuri (intrari, iesiri etc.);
  • Introducere facturi Furnizori in sistem;
  • Emitere din sistem a comenzilor si facturilor catre clienti, pe baza informatiilor primite de la Account Manageri;
  • Emitere procese verbale de custodie si urmarirea acestora. Inctocmeste rapoarte saptamanale a custodiilor si transmite situatia Account Managerilor in vederea inchiderii acestora;
  • Emitere diverse rapoarte din sistem si intocmire situatii la cererea Directorului de Vanzari;
  • Ofera suport pentru alte activitati comerciale.

Cerinte:

  • Notiuni minime de contabilitate primara referitoarele la principalele documente aferente unui process de vanzare (facturi, chitante, avize de expeditie, procese verbale etc);
  • Studii superioare;
  • Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat;
  • Experienta similara intr-un sistem de facturare sau monitorizare stocuri;
  • Gandire analitica si atentie la detalii;
  • Spirit de echipa, atitudine pozitiva;
  • Initiativa si proactivitate.
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Secretar administrativ

09.02.2018

Daca ai bune abilitati de comunicare, competente dezvoltate de organizare si planificare, vino sa te alaturi echipei SMART ID Dynamics. Cautam Secretar administrativ care sa asigure suportul organizational necesar.

Nivel cariera: Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: București

Tip angajare: Full time

Responsabilitati:

  • Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta primita prin fax, posta, de la angajatii companiei sau de la persoanele din afara companiei;
  • Asigura si raspunde de expedierea in bune conditii a tuturor faxurilor si scrisorilor;
  • Indosariaza, arhiveaza si gestioneaza contractele companiei;
  • Mentine opisurile dosarelor cu documente actualizate;
  • Asigura pastrarea registrului unic de intrari/iesiri ale companiei;
  • Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza/scaneaza diferite documente care ii sunt inmanate;
  • Traduce diverse documente sau emailuri ;
  • Primeste persoanele din afara companiei si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri; indeplineste activitati de protocol;
  • Stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si se ocupa de aprovizioare (papetarie, protocol, alte materiale consumabile);
  • Ridica documente de la diferite institutii;
  • Face rezervari de bilete de avion, camere de hotel;
  • Asigura suport in activitatea curenta a tuturor departamentelor;
  • Indeplineste si alte atributii specificate in fisa postului.

Cerinte:

  • Studii medii/superioare;
  • Cunostinte limba engleza nivel mediu;
  • Experienta min. 1 an pe o pozitie similara constituie un avantaj.
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Tehnician service

5.01.2018

Nivel cariera: Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Cluj-Napoca

Tip angajare: Full time

Candidatul ideal:
  • Cunostinte hardware (diagnosticare, configurare, instalare);
  • Cunostinte baza retelistica;
  • Cunostinte generale din domeniile: electronica, mecanica;
  • Cunostinte operare Windows;
  • Capacitatea de a invata rapid lucruri noi;
  • Spirit de echipa;
  • Abilitati de comunicare, planificare si organizare;
  • Limba engleza - nivel mediu;
  • Disponibilitate deplasari;
  • Permis conducere categoria B;
  • Experienta constituie un avantaj.

Responsabilități:

  • Executa depanarea echipamentelor din portofoliul clientilor: cantare electronice, imprimante de coduri de bare, cititoare de coduri de bare;
  • Executa depanarea componentelor electronice precum cele din surse de alimentare, placi de baza;
  • Realizeaza conexiunile electrice fără lipire / Realizeaza conexiunile electrice prin lipire;
  • Configureaza si instaleaza cantare electronice, imprimante coduri bare, cititoare de coduri de bare.
OFERTA (bonusuri, beneficii):
  • Pachet salarial atractiv;
  • Telefon mobil;
  • Laptop;
  • Cursuri profesionale;
  • Abonament medical;
  • Masina in interes de serviciu.
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Business Analyst

20.12.2017
Căutăm persoană meticuloasă, conștiincioasă, pasionată de tehnologie și de inovație, dornică să se alăture unei echipe dinamice și să asimileze cunoștințe noi!

Ai cunoștințe de bază despre sistemele de operare, spirit analitic, ești capabil să identifici și să descrii etapele și activitățile ce compun un flux sau un proces tehnologic? Atunci te așteptăm la noi!
Nivel cariera: Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Bucuresti

Tip angajare: Full time

Responsabilități:

  • Documentarea tehnică a soluțiilor implementate la clienți;
  • Preluarea și susținerea testelor funcționale înainte de etapa de Go Live;
  • Pregătirea scenariilor de test a proiectelor;
  • Validarea manualelor necesare pentru efectuarea testelor de către utilizatori;
  • Efectuarea de training-uri pe proceduri sau fluxuri în vederea instalării produselor dezvoltate.
Cerinte:
  • Cunoștințe avansate în lucrul cu suita Microsoft Office;
  • Abilitatea de a lucra cu echipe virtuale;
  • Foarte bune abilități de prezentare și comunicare (verbală și scrisă);
  • Fire proactivă, organizată, riguroasă;
  • Minimum 1 an experiență într-o poziție similară;
  • Limba engleză nivel excelent, scris și vorbit;
  • Studii: Absolvent al unei facultăți de profil IT.
OFERTA (bonusuri, beneficii):
  • Pachet salarial atractiv;
  • Telefon mobil;
  • Laptop;
  • Cursuri profesionale;
  • Abonament medical;
  • Lucrul într-un colectiv tânăr și bine pregătit profesional, într-un mediu plăcut și propice dezvoltării personale.

Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Account manager - Timisoara

12.12.2017

Dacă dorești să îți arăți măiestria în gestionarea relațiilor de afaceri între companie și client și în plus ai și spirit competitiv, vino să te alături echipei Smart ID. Căutam un Account Manager pe Timișoara responsabil cu promovarea produselor companiei precum și cu întreținerea unor relații pozitive cu clienții. Dacă ești o persoană entuziastă, pozitivă și competitivă, căreia îi place să întâlnească oameni noi, atunci Smart ID este locul unde trebuie să fii!
Ca Account Manager în cadrul Smart ID va trebui să crești numărul vânzărilor prin promovarea și vânzarea soluțiilor din portofoliul companiei noastre, atât către clienții existenți cât și către clienții noi. Îți vei gestiona propriul program, pentru a optimiza timpul petrecut în interacțiunile cu clienții.

Nivel cariera: Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Timișoara

Tip angajare: Full time

Responsabilități:

  • Identificarea clienților potențiali;
  • Gestionarea activității de promovare și vânzare a produselor și aplicațiilor din portofoliul companiei pentru zona asignată,
    (produsele și aplicațiile se pot vizualiza pe www.smartid.ro sau www.idmag.ro );
  • Calificarea lead-urilor și prioritizarea clienților, în funcție de necesitatea acestora;
  • Dezvoltarea relațiilor de afaceri între clienți si companie;
  • Întocmirea de oferte tehnice și comerciale și urmărirea acestora;
  • Vizite la clienți și păstrarea unei relații continue cu aceștia;
  • Prezentări de produse și servicii;
  • Derularea de contracte/ negocieri/ comenzi;
  • Raportări lunare;
  • Adunarea de informații despre piața automatizărilor, concurență, produse, oportunități etc.;
  • Prospectarea continuă a pieței, în căutarea de noi clienți;
Profilul candidatului ideal:
  • Activ, perseverent, motivat, organizat, bun coleg, bine pregătit profesional;
  • Absolvent studii superioare;
  • Experiența în vânzări obligatorie;
  • Abilități de comunicare și negociere, aspect profesional;
  • Se consideră avantaj experiența în vânzarea soluțiilor dedicate liniilor de producție automatizate, automatizare industrială;
  • Limba engleză;
  • Posesor carnet de conducere categoria B;
OFERTA (bonusuri, beneficii):
  • Salariu oferit: fix plus bonusuri raportate la vânzări;
  • Telefon mobil;
  • Laptop;
  • Mașină in interes de serviciu;
  • Cursuri profesionale;
  • Abonament medical;
  • Lucrul într-un colectiv tânăr și bine pregătit profesional, într-un mediu plăcut și propice dezvoltării personale.
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Programator aplicatii mobile

07.12.2017

Cautam un viitor coleg dornic sa faca parte dintr-o echipa inovatoare, meticulos, pentru care noutatile tehnologice sa fie interesante si provocatoare.
Daca esti pasionat de tehnologie si de inovatie, iti doresti sa fii implicat in proiecte importante intr-un domeniu foarte dinamic, atunci te asteptam sa faci parte din echipa noastra.

Nivel cariera: Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Craiova

Tip angajare: Full time

Cerinte:

  • Cunostinte de POO
  • Cunoasterea a cel putin unuia din mediile de programare urmatoare:
    • Microsoft Visual Studio
    • Android Studio
    • XCode
  • Cunoasterea a cel putin unuia din limbajele de programare:
    • .Net – C#
    • Java for Android
    • Objective C
  • Cunoasterea urmatoarelor tehnologii:
    • Aplicatii client server
    • Servicii web – SOAP/REST
    • XML
    • http(s)
  • Baze de date - Cunostinte de baza
  • Cunostinte de baza despre sistemele de operare
  • Absolvent al unei facultati de profil IT

Oferta:

  • Lucrul intr-un colectiv tanar si bine pregatit profesional, intr-un mediu placut si propice dezvoltarii personale;
  • Cursuri profesionale;
  • Abonament medical;
  • Telefon mobil;
  • Laptop;
  • Pachet salarial atractiv.

Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Programator Java

07.12.2017

Daca esti pasionat de tehnologie si de inovatie, iti doresti sa fii implicat in proiecte importante intr-un domeniu foarte dinamic, atunci te asteptam sa faci parte din echipa noastra.

Nivel cariera: Middle (2-5 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Bucuresti

Tip angajare: Full time

Cerinte:

  • Minimum 3 ani de experienta;
  • Experienta in dezvoltarea de aplicatii complexe J2EE / J2SE in cadrul unei echipe de dezvoltare software;
  • Experienta cu API-uri si framework-uri JEE (Spring Framework, JPA, Hibernate, JSF, servlet);
  • Experienta relevanta atit in zona de backend (structuri de date, procesare sincrona/asincrona, gestiunea tranzactiilor, messaging/JMS, servicii web/SOAP/WS-X, REST etc.), cat si in zona de user interface (interfete web, JavaScript, HTML5, AJAX, organizare in portaluri java / JSR;
  • Cunostinte solide in domeniul tehnicilor de programare orientate obiect, experienta in lucrul cu pattern-uri de modelare;
  • Experienta in activitatea de analiza si documentare a aplicatiei, inclusiv in limba engleza;
  • Abilitati de testare unitara a modulelor proprii si participare la activitatile de testare de integrare, functionala si de performanta a aplicatiei;
  • Cunostinte in domeniul bazelor de date relationale (Oracle, SQL Server, MySQL, PostgeSQL);
  • Cunostinte legate de servere de aplicatii J2EE/servere web (Apache Tomcat, WebLogic ) – instalare, configurare, deployment aplicatii, balansare si failover, configurari reverse proxy / web cache;
  • Familiaritate cu Linux si Windows, Shell Scripting;
  • Capacitatea de a respecta metodologiile si standardele de programare ale companiei;
  • Capacitatea de integrare rapida in echipa.
  • Studii superioare in curs sau deja terminate;
  • Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat;
  • Experienta min 1 an in vanzari constituie un avantaj.

Va propunem un mediu de lucru antrenant si motivant, posibilitatea de a lucra in proiecte atractive din punct de vedere tehnic, cu tehnologii diverse, in domenii de business dinamice, stabilirea unui plan de cariera si asistarea in derularea acestuia. Pachet salarial si de beneficii corelat cu performantele profesionale.

Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Tehnician service

06.11.2017

Nivel cariera: Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Bucuresti

Tip angajare: Full time

Candidatul ideal:
  • Cunostinte hardware (diagnosticare, configurare, instalare)
  • Cunostinte baza retelistica
  • Cunostinte generale din domeniile: electronica, mecanica
  • Cunostinte operare Windows
  • Capacitatea de a invata rapid lucruri noi
  • Spirit de echipa
  • Abilitati de comunicare, planificare si organizare
  • Limba engleza - nivel mediu
  • Disponibilitate deplasari
  • Permis conducere categoria B
  • Experienta constituie un avantaj

Responsabilități:

  • Executa depanarea echipamentelor din portofoliul clientilor: imprimante de coduri de bare, cititoare de coduri de bare
  • Executa depanarea componentelor electronice precum cele din surse de alimentare, placi de baza
  • Realizeaza conexiunile electrice fără lipire / Realizeaza conexiunile electrice prin lipire
  • Configureaza si instaleaza imprimante coduri bare, cititoare de coduri de bare
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Sales Support

06.11.2017

Dacă dorești să îți arăți măiestria în gestionarea relațiilor de afaceri între companie și client și în plus ai și spirit competitiv, vino să te alături echipei Smart ID Dynamics. Căutam un SUPORT VANZARI. Dacă ești o persoană entuziastă, pozitivă și competitivă, căreia îi place să întâlnească oameni noi, atunci Smart ID Dynamics este locul unde trebuie să fii!

Nivel cariera: Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Bucuresti

Tip angajare: Full time

Responsabilități:

  • Asigura suport in realizarea de oferte, documente, prezentari si pregatirea licitatiilor subcoordonarea directa a Directorului de Vanzari si a Account Managerilor;
  • Urmareste realizarea contractelor: urmareste livrarea produselor de la comanda catre furnizor pana la client si incasarea banilor;
  • Mentinerea relatiei/corespondentei dintre clienti si account manageri;
  • Urmareste realizarea/inchiderea contractelor;
  • Intocmeste rapoarte de activitate periodice: zilnice, saptamanale, lunare sau la cererea sefului direct;
  • Participare activa la toate training-urile si cursurile organizate de catre partenerii de business, evenimente si expozitii in domeniu.
Cerinte:
  • Studii superioare in curs sau deja terminate;
  • Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat;
  • Experienta min 1 an in vanzari constituie un avantaj.
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Programator platforma aplicatii

26.04.2017

Persoana meticuloasa, constiincioasa, pasionata de tehnologie si de inovatie, dornica sa se alature unei echipe dinamice si sa asimileze cunostiinte noi.
Cunoscator al programarii orientate pe obiect si al tehnologiilor de programare.
Sa fie un bun cunoscator al limbajului SQL.
Sa aiba cunostiinte de baza despre sistemele de operare.
Spirit analitic, capabil sa identifice si sa descrie etapele si activitatile ce compun un flux sau un proces tehnologic.

Nivel cariera: Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Craiova

Tip angajare: Full time

Responsabilități:

  • Dezvoltare/intretinere de aplicatii pe platforma specifica de dezvoltare 1C Enterprise. Cunoasterea platformei constituie un avantaj
  • Suport clienti pentru folosirea aplicatiilor dezvoltate
  • Intocmirea documentatiei tehnice pentru aplicatiile dezvoltate
Cerinte:
  • Absolvent al unei facultati de profil IT
  • Limba engleza: citit, scris, vorbit
  • Limba rusa optional, constituie un avantaj
Beneficii:
  • Laptop si telefon
  • Cursuri profesionale
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro