Cariere

SmartID România angajează: Sales support representative

10.05.2017

Smart ID Dynamics cauta coleg(a)!
Daca te intereseaza sa descoperi tehnologiile actuale si de viitor si iti doresti sa te dezvolti profesional intr-o companie de succes, vino sa te alaturi echipei Smart ID.
Suntem un grup tanar si energic, format din oameni pasionati de ceea ce fac /de tehnologie si specializati in solutii care au la baza colectarea datelor cu ajutorul codurilor de bare

 
Nivel cariera: Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Bucuresti

Tip angajare: Full time

Responsabilități:

  • O buna cunoastere a sistemului informatic in care Smart ID isi desfasoara activitatea
  • Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor referitoare la miscarile de stocuri (intrari, iesiri etc.)
  • Introducere facturi Furnizori in sistem
  • Emitere din sistem a comenzilor si facturilor catre clienti, pe baza informatiilor primite de la Account Manageri
  • Emitere procese verbale de custodie si urmarirea acestora. Inctocmeste rapoarte saptamanale a custodiilor si transmite situatia Account Managerilor in vederea inchiderii acestora
  • Emitere diverse rapoarte din sistem si intocmire situatii la cererea Directorului de Vanzari
  • Ofera suport pentru alte activitati comerciale
Cerinte:
  • Notiuni minime de contabilitate primara referitoarele la principalele documente aferente unui process de vanzare (facturi, chitante, avize de expeditie, procese verbale etc)
  • Studii superioare
  • Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat
  • Experienta similara intr-un sistem de facturare sau monitorizare stocuri
  • Gandire analitica si atentie la detalii
  • Spirit de echipa, atitudine pozitiva
  • Initiativa si proactivitate

Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Tehnician service

26.04.2017

Adresa/ adresele jobului: Bucuresti

Tip angajare: Full time

Candidatul ideal:

  • Cunostinte hardware (diagnosticare, configurare, instalare)
  • Cunostinte baza retelistica
  • Cunostinte generale din domeniile: electronica, mecanica
  • Cunostinte operare Windows
  • Abilitati de comunicare, planificare si organizare
  • Capacitatea de a rezolva probleme in conditii de stress
  • Capacitatea de a invata rapid lucruri noi
  • Spirit de echipa
  • Spirit foarte dezvoltat de observatie
  • Limba engleza
  • Disponibilitate deplasari
  • Permis conducere categoria B
Descrierea jobului:
  • Executa depanarea echipamentelor din portofoliul clientilor: cantare electronice, imprimante de coduri de bare, cititoare de coduri
  • Executa depanarea componentelor electronice precum cele din surse de alimentare, placi de baza
  • Realizeaza conexiunile electrice fara lipire / Realizeaza conexiunile electrice prin lipire
  • Configureaza si instaleaza cantare electronice, imprimante coduri bare, cititoare de coduri de bare
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Sales Support

26.04.2017

Daca doresti sa iti arati maiestria in gestionarea relatiilor de afaceri intre companie si client si in plus ai si spirit competitiv, vino sa te alaturi echipei Smart ID Dynamics. Cautam un SUPORT VANZARI. Daca esti o persoana entuziasta, pozitiva si competitiva, careia ii place sa intalneasca oameni noi, atunci Smart ID Dynamics este locul unde trebuie sa fii!

Nivel cariera: Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Bucuresti

Tip angajare: Full time

Responsabilități:

  • Asigura suport in realizarea de oferte, documente, prezentari si pregatirea licitatiilor subcoordonarea directa a Directorului de Vanzari si a Account Managerilor
  • Urmareste realizarea contractelor: urmareste livrarea produselor de la comanda catre furnizor pana la client si incasarea banilor
  • Mentinerea relatiei/corespondentei dintre clienti si account manageri
  • Urmareste realizarea/inchiderea contractelor
  • Intocmeste rapoarte de activitate periodice: zilnice, saptamanale, lunare sau la cererea sefului direct
  • Participare activa la toate training-urile si cursurile organizate de catre partenerii de business, evenimente si expozitii in domeniu
Cerinte:
  • Studii superioare in curs sau deja terminate
  • Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat
  • Experienta min 1 an in vanzari constituie un avantaj
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Programator platforma aplicatii

26.04.2017

Persoana meticuloasa, constiincioasa, pasionata de tehnologie si de inovatie, dornica sa se alature unei echipe dinamice si sa asimileze cunostiinte noi.
Cunoscator al programarii orientate pe obiect si al tehnologiilor de programare.
Sa fie un bun cunoscator al limbajului SQL.
Sa aiba cunostiinte de baza despre sistemele de operare.
Spirit analitic, capabil sa identifice si sa descrie etapele si activitatile ce compun un flux sau un proces tehnologic.

Nivel cariera: Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Craiova

Tip angajare: Full time

Responsabilități:

  • Dezvoltare/intretinere de aplicatii pe platforma specifica de dezvoltare 1C Enterprise. Cunoasterea platformei constituie un avantaj
  • Suport clienti pentru folosirea aplicatiilor dezvoltate
  • Intocmirea documentatiei tehnice pentru aplicatiile dezvoltate
Cerinte:
  • Absolvent al unei facultati de profil IT
  • Limba engleza: citit, scris, vorbit
  • Limba rusa optional, constituie un avantaj
Beneficii:
  • Laptop si telefon
  • Cursuri profesionale
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro