Cariere

SmartID România angajează: Secretar administrativ

26.04.2017

Daca ai bune abilitati de comunicare, competente dezvoltate de organizare si planificare, vino sa te alaturi echipei SMART ID Dynamics. Cautam Secretar administrativ care sa asigure suportul organizational necesar.
 
Nivel cariera: Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Bucuresti

Tip angajare: Full time

Responsabilități:

  • Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta primita prin fax, posta, de la angajatii companiei sau de la persoanele din afara companiei
  • Asigura si raspunde de expedierea in bune conditii a tuturor faxurilor si scrisorilor
  • Indosariaza, arhiveaza si gestioneaza contractele companiei
  • Mentine opisurile dosarelor cu documente actualizate
  • Asigura pastrarea registrului unic de intrari/iesiri ale companiei
  • Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza/scaneaza diferite documente care ii sunt inmanate
  • Traduce diverse documente sau emailuri
  • Primeste persoanele din afara companiei si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri; indeplineste activitati de protocol
  • Stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si se ocupa de aprovizioare (papetarie, protocol, alte materiale consumabile)
  • Ridica documente de la diferite institutii
  • Face rezervari de bilete de avion, camere de hotel
  • Asigura suport in activitatea curenta a tuturor departamentelor
  •  Indeplineste si alte atributii specificate in fisa postului
Cerinte:
  • Studii medii/superioare
  • Cunostinte limba engleza nivel mediu
  • Experienta min. 1 an pe o pozitie similara constituie un avantaj

Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Tehnician service

26.04.2017

Adresa/ adresele jobului: Bucuresti

Tip angajare: Full time

Candidatul ideal:

  • Cunostinte hardware (diagnosticare, configurare, instalare)
  • Cunostinte baza retelistica
  • Cunostinte generale din domeniile: electronica, mecanica
  • Cunostinte operare Windows
  • Abilitati de comunicare, planificare si organizare
  • Capacitatea de a rezolva probleme in conditii de stress
  • Capacitatea de a invata rapid lucruri noi
  • Spirit de echipa
  • Spirit foarte dezvoltat de observatie
  • Limba engleza
  • Disponibilitate deplasari
  • Permis conducere categoria B
Descrierea jobului:
  • Executa depanarea echipamentelor din portofoliul clientilor: cantare electronice, imprimante de coduri de bare, cititoare de coduri
  • Executa depanarea componentelor electronice precum cele din surse de alimentare, placi de baza
  • Realizeaza conexiunile electrice fara lipire / Realizeaza conexiunile electrice prin lipire
  • Configureaza si instaleaza cantare electronice, imprimante coduri bare, cititoare de coduri de bare
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Sales Support

26.04.2017

Daca doresti sa iti arati maiestria in gestionarea relatiilor de afaceri intre companie si client si in plus ai si spirit competitiv, vino sa te alaturi echipei Smart ID Dynamics. Cautam un SUPORT VANZARI. Daca esti o persoana entuziasta, pozitiva si competitiva, careia ii place sa intalneasca oameni noi, atunci Smart ID Dynamics este locul unde trebuie sa fii!

Nivel cariera: Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Bucuresti

Tip angajare: Full time

Responsabilități:

  • Asigura suport in realizarea de oferte, documente, prezentari si pregatirea licitatiilor subcoordonarea directa a Directorului de Vanzari si a Account Managerilor
  • Urmareste realizarea contractelor: urmareste livrarea produselor de la comanda catre furnizor pana la client si incasarea banilor
  • Mentinerea relatiei/corespondentei dintre clienti si account manageri
  • Urmareste realizarea/inchiderea contractelor
  • Intocmeste rapoarte de activitate periodice: zilnice, saptamanale, lunare sau la cererea sefului direct
  • Participare activa la toate training-urile si cursurile organizate de catre partenerii de business, evenimente si expozitii in domeniu
Cerinte:
  • Studii superioare in curs sau deja terminate
  • Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat
  • Experienta min 1 an in vanzari constituie un avantaj
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Programator platforma aplicatii

26.04.2017

Persoana meticuloasa, constiincioasa, pasionata de tehnologie si de inovatie, dornica sa se alature unei echipe dinamice si sa asimileze cunostiinte noi.
Cunoscator al programarii orientate pe obiect si al tehnologiilor de programare.
Sa fie un bun cunoscator al limbajului SQL.
Sa aiba cunostiinte de baza despre sistemele de operare.
Spirit analitic, capabil sa identifice si sa descrie etapele si activitatile ce compun un flux sau un proces tehnologic.

Nivel cariera: Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Craiova

Tip angajare: Full time

Responsabilități:

  • Dezvoltare/intretinere de aplicatii pe platforma specifica de dezvoltare 1C Enterprise. Cunoasterea platformei constituie un avantaj
  • Suport clienti pentru folosirea aplicatiilor dezvoltate
  • Intocmirea documentatiei tehnice pentru aplicatiile dezvoltate
Cerinte:
  • Absolvent al unei facultati de profil IT
  • Limba engleza: citit, scris, vorbit
  • Limba rusa optional, constituie un avantaj
Beneficii:
  • Laptop si telefon
  • Cursuri profesionale
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro