Oferă suport operațional și comercial echipei de vânzări în activități de tipul: realizare oferte comerciale, plasare comenzi către Departamentul de Achiziții, emitere facturi, urmărire proces contractare, recuperare restanțe, devize Departament Service, fișe de mentenanță.
Menține legătura directă pe tot procesul de vânzare (mail, telefonic) cu toți clienții existenți.
Gestionează procesul de vânzare, relaționare și negociere cu clienții cheie alocați.
Este responsabil de menținerea relației contractuale cu aceștia, identificarea de noi oportunități, prin activități de cross-selling și creșterea footprint-ului de soluții și produse în cadrul respectivului cont.
Gestionează activitățile privind procesele de administrare și salarizare personal.
Acordă suport în managementul performanței, în organizarea de evenimente interne, menține relația cu partenerii de beneficii, completează și transmite rapoartele statistice.
Participă alături de echipa de dezvoltare la crearea de noi funcționalități în aplicațiile existente prin modificarea/adăugarea de proceduri, funcții, pachete sau triggeri PL/SQL.
Asigură suport tehnic echipelor de implementare/post-implementare în vederea customizării produselor pentru a satisface nevoile clienților.