Ce influenteaza viitoarele experiente in retail?

O privire asupra schimbarilor din industrie si asupra solutiilor care influenteaza viitorul retailului

In urma cu 10 ani retailul se baza pe dezvoltarea relatiei cu clientii. Atunci cand un client intra intr-un magazin un angajat il intampina personal si incerca sa il ajute sa gaseasca produsul dorit. Clientii aveau incredere in angajat pentru ca stiau ca detinea cele mai actualizate informatii in legatura cu noile produse de pe raft. Cu timpul insa, abordarea personalizata s-a pierdut si clientii nu mai sunt atat de loiali vanzatorului. Retailerii se bazeaza pe imbunatatirea experientei clientilor in magazine dar iau in considerare, in acelasi timp, ca cei care intra in magazinele lor au si alte optiuni de achizitie, ca pot cumpara un produs oriunde si oricand doresc, uneori chiar fara a fi nevoie sa intre intr-un magazin.

Retailerii trebuie sa anticipeze comportamentul clientilor indiferent daca acestia isi incep calatoria achizitiei pe un site, o retea sociala sau chiar din parcarea magazinului. Retailerii trebuie sa gaseasca o modalitate atragatoare, personalizata pentru a reinvia legatura dintre vanzator si brandul lor. Este destul de complex si confuz. Dar in acelasi timp furnizeaza oportunitati imense.

Citeste mai mult

Pentru mai multe informatii pe aceasta tema, puteti lua legatura cu

Carmen Ureche, Marketing Director, Smart ID la telefon: 0725 633 767 sau pe email carmen.ureche@smartid.ro

Romeo Iacob, Managing Director, Smart ID la telefon: 0725 265 396 sau pe email romeo.iacob@smartid.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search
Caută
Newsletter