Codurile de bare 2D reinventeaza tot mai multe procese de business

București, 9 aprilie 2012. Codurile de bare bidimensionale au revoluționat încet încet o multitudine de procese începând cu mentenanța echipamentelor, trasabilitate în productie și retail, producție, marketing, industrie, farmacie, sănatate, administrație publică. Chiar dacă inițial au fost privite ca o tehnologie de nișă și au fost folosite doar pentru optimizarea anumitor procese, în ultimul timp sunt din ce în ce mai des folosite în industrii în care anterior nici măcar nu se lua în calcul tehnologia pe care sunt dezvoltate. În aceste condiții rata de adopție a acestei tehnologii se dublează de la an la an comparativ cu creșterile înregistrate pentru tehnologia tradițională 1D.

Cum poate fi explicată explozia acestei tehnologii într-o perioadă relativ scurta?

„O rată de adopție atât de mare se regăsește, pe de o parte, în viteza cu care au evoluat recent procesele de business în multiple industrii, iar pe de o parte în autolimitările tehnologiei1D. Aplicațiile de business care încorporează tehnologie 1D folosesc simbolurile 1D ca o referință pentru a accesa informații stocate în bazele de date. Este ca și cum, pentru a afla informații suplimentare despre o mașină (culoare, an de fabricație, proprietar, adresă proprietar etc) folosim pentru interogarea bazei de date numărul placuței de înmatriculare. Prin urmare, informațiile incluse in codul de bare sunt inutile dacă nu sunt asociate cu o înregistrare din baza de date.

În comparație cu această tehnologie, codurile de bare 2D sunt mai complexe, includ mult mai multe informații, citesc mult mai multe tipuri și mărimi de coduri de bare, sunt omnidirecționale (citesc un cod de bare indiferent de poziția acestuia, fără a necesita o repoziționare a produsului pe care este aplicat codul de bare), au o toleranță la mișcare mult mai mare, citesc codurile de bare de la distanțe mari, pot capta semnături, imagini și pot înregistra filme, pot folosi datele extrase din scanarea unor documente și pot procesa coduri de bare deteriorate sau aplicate pe suprafețe lucioase, cum este de exemplu ecranul unui telefon mobil”, ne explica Daniel Boangiu, Managing Director SmartID Dynamics România.

Citeste mai mult

 

Pentru mai multe informații pe aceasta tema sau referitoare la compania Smart ID puteți lua legatura cu

Carmen Ureche, Marketing Director, Smart ID la telefon: 0725 633 767 sau pe emailcarmen.ureche@smartid.ro

Romeo Iacob, Managing Director, Smart ID la telefon: 0725 265 396 sau pe emailromeo.iacob@smartid.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search
Caută
Newsletter