REVOLUŢIONĂM VIITORUL LOGISTICII Sunteţi presaţi să furnizaţi servicii mai bune la preţuri din ce în ce mai mici? Echipele noastre de profesionişti ştiu ce înseamnă situaţiile extreme şi vă ajută să vă transformaţi compania pentru a face faţă presiunii din ce în ce mai mari din partea clienţilor. BENEFICIAZĂ ACUM! Cu soluţiile mobile avansate de automatizare şi robotizare de la SmartID, proiectăm procese mai eficiente, simplificăm colectarea datelor şi prevenim întreruperile în activitate.

PREGĂTIŢI-VĂ PENTRU LIVRAREA PERFECTĂ

Anticipaţi şi adaptaţi-vă cu uşurinţă la cererea în continuă schimbare, printr-o coordonare precisă a activităţii depozitelor şi prin folosirea de echipamente mobile şi sisteme de automatizare inteligente şi rentabile. Puteţi observa mai jos beneficiile implementării unor astfel de soluţii pentru dvs. Lucraţi cu echipa noastră de profesionişti pentru a vă diferenţia în domeniul dvs. de activitate.

Rapiditate şi scalabilitate

Automatizarea permite integrarea cu sistemele existente şi o mai mare agilitate în managementul depozitelor, concomitent cu o mai bună organizare a spaţiilor şi resurselor pentru sporirea flexibilităţii, vitezei şi eficienţei.

Majorarea cifrei de afaceri

Deveniţi lider în sectorul dvs. de activitate prin implementarea de tehnologie de ultimă generaţie care asigură o recuperare rapidă a investiţiei, integrarea cu operaţiunile curente şi planificarea resurselor pe bază de date analitice pentru livrări performante şi profitabile.

Eliminarea erorilor şi reducerea costurilor

Evitaţi erorile costisitoare legate de introducerea manuală a datelor şi de activitățile manuale din depozite sau din zonele de livrare cu ajutorul soluţiilor software configurabile şi uşor de utilizat care contribuie la calitatea datelor şi a operaţiunilor şi permit efectuarea de modificări până în ultimele etape pentru a garanta finalizarea comenzii.

Informaţii relevante

Aveţi la dispoziţie multiple funcţii complexe de colectare a datelor de la liniile de sortare şi până la confirmarea livrării, care contribuie la crearea unei baze de informaţii relevante. Acest lucru permite luarea celor mai de succes decizii de afaceri şi obţinerea de avantaje competitive pe piaţă.

Mărirea productivităţii şi exactităţii

Obţineţi rapid beneficii în ceea ce priveşte operaţiunile şi prognozele financiare cu ajutorul soluţiilor înalt personalizabile şi integrabile de colectare, sortare şi livrare rapidă a comenzilor pentru o creştere sustenabilă şi satisfacerea cerinţelor clienţilor.

Atingerea obiectivului zero emisii în industrie

Prin implementarea de tehnologii inovatoare datorită cărora depozitele dvs. devin mai eficiente şi mai puţin zgomotoase şi prin introducerea de soluţii complete care permit eliminarea formularelor tipărite puteţi contribui la servicii mai ecologice şi mai responsabile, beneficiind în acelaşi timp de avantaje legate de renumele mărcii.

DVS. DECIDEŢI CÂT DE DEPARTE DORIŢI SĂ MERGEŢI

Proiectele Smart ID integrează soluţii de automatizare pentru sporirea flexibilităţii şi robusteţii operaţiunilor dvs. logistice şi pentru furnizarea unui volum mai mare de servicii, într-un timp mai scurt şi la un nivel de calitate superior.

PRINCIPALELE SOLUŢII SMART ID PENTRU LOGISTICĂ

Smart ID a creat o gamă largă de tehnologii care vă ajută să măriţi rapiditatea şi precizia şi să aveţi capacitatea de lucru necesară chiar şi în perioadele de vârf.

SmartID.Warehouse Control System. Sistemul Smart ID de control al depozitului

Este cea mai eficientă, scalabilă şi personalizabilă soluţie pentru asigurarea funcţionării sinergice a operaţiunilor, de la plasarea şi procesarea comenzii, colectarea produselor şi planificarea traseului, la sortare, ambalare şi distribuţie. De asemenea, maximizează eficienţa subsistemului de manipulare a materialelor.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Sorting Lines. Linii de sortare

Sistemele integrate de sortare şi logistică scalabile, care permit gestionarea unor fluxuri impresionante de produse sunt specialitatea noastră. Funcţiile de management al depozitului oferite de soluţia noastră, precum şi adaptabilitatea acesteia vă eficientizează activitatea.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Proof of Delivery. Confirmarea livrării

Utilizaţi o soluţie completă pentru a gestiona întreaga documentaţie, de la documentele aferente şoferilor, informaţiile privind inspecţia autovehiculelor şi datele de urmărire prin GPS, până la tipărirea documentelor de însoţire a mărfii şi confirmarea livrării bunurilor sau serviciilor.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Pick by Voice şi Pick to Light

Optaţi pentru soluţia de colectare a comenzilor pe bază de indicaţii vocale Pick by Voice, foarte rentabilă şi uşor de integrat, care vă oferă funcţii complete pentru un depozit cu adevărat modern. În combinaţie cu soluţia Pick to Light, viteza operaţiunilor zilnice de colectare a comenzilor se măreşte de 10 ori.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Benzi transportoare automatizate

Acestea vă permit obţinerea unei înalte rate de precizie. Înainte de sortare, produsele sunt identificate cu ajutorul cititoarelor de coduri de bare, ID-ul acestora este transmis de software-ul de operare către echipamentele de sortare, iar acestea transferă articolele respective către banda transportoare corespunzătoare.

Smart ID.Postal and Courier Services - Soluţie pentru companiile poştale şi de curierat

Soluţia Smart ID pentru companiile poştale şi de curierat vă oferă avantajul integrării perfecte cu orice soluţie existentă, vă ajută să efectuaţi livrări fără erori pentru un grad ridicat de satisfacţie a clientului şi vă pune la dispoziţie posibilităţi de scalare în funcţie de activitate.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

ŞTIRI ŞI NOUTĂŢI

Protejat: Smart ID România implementează un concept unic în retailul din România

Acest conținut este protejat cu parolă. Pentru a-l vedea, te rog să introduci parola mai jos: Parolă:

ACTUALIZARE CORONAVIRUS

Smart ID se alătură campaniilor de responsabilitate socială de combatere a COVID-19 ale principalilor săi parteneri De ce dezinfecţia terminalelor mobile, tabletelor, imprimantelor, […]

Tehnologii inovatoare pentru retail la EuroShop 2020

Cel mai important târg de retail – EuroShop – şi-a închis de curând porţile, după cinci zile în care la standurile din Düsseldorf, […]

Testimoniale Dragoș Gabriel Stoica - Manager de proiect, Caroli Foods În urma introducerii gamei de terminale mobile, imprimante şi display-uri SmartID, ne-am mărit productivitatea şi ne-am optimizat fluxul de lucru. Apreciem în continuare procesele atent documentate şi disponibilitatea specialiştilor SmartID, alături de abordarea orientată spre nevoile clientului. Testimoniale Cristina Bîrsan - Director achiziţii, Aquila Part Prod Com Rapiditatea cu care au răspuns tuturor solicitărilor noastre, profesionalismul în oferirea de soluţii personalizate pentru proiectele noastre de logistică, precum şi calitatea produselor şi a echipei de specialişti cu care am colaborat sunt argumentele pentru care putem spune, fără rezerve, că SmartID Dynamics este un partener de încredere cu care am colaborat în ultimii 8 ani şi alături de care ne-am dezvoltat şi pe care ne-am putut baza în orice moment. Testimoniale Răzvan DIMA - Coordonator transformare digitală şi SAP, Faurecia Creşterea productivităţii, reducerea numărului de produse respinse şi, per total, îmbunătăţirea fluxului de producţie sunt primele beneficii pe care le-am constatat la scurt timp de la implementarea soluţiilor de automatizare SmartID. Este o plăcere să lucrezi cu o echipă de profesionişti desăvârşiţi şi să beneficiezi de oferte cu adevărat competitive raportat la complexitatea proiectelor. Testimoniale Emanuel Prichici - Director logistică şi IT, QUEHENBERGER LOGISTICS Colaborăm extrem de bine cu SmartID de mulți ani. Îi apreciem în mod deosebit pentru flexibilitatea şi promptitudinea cu care ne furnizează soluţiile şi echipamentele de care avem nevoie. Testimoniale Liviu Osman - Director IT, Premier Restaurants Romania SRL, beneficiar licenţă pentru dezvoltare McDonald’s în România Sub conceptul „Experienţa viitorului”, McDonald’s (prin Premier Restaurants Romania) a introdus noile tablete robuste, sigure şi uşor de utilizat Bobcat Xplore cu scopul de a crea o nouă experienţă digitală pentru clienţi. SmartID Dynamics a fost partenerul nostru în acest proiect, pe partea de achiziţie şi asistenţă, o colaborare bazată pe valori precum promptitudinea şi comunicarea eficientă. Ni s-a oferit în permanenţă asistenţă pentru selectarea celor mai adecvate opţiuni şi soluţii pentru nevoile noastre. Recomandăm SmartID ca partener serios şi de încredere. Testimoniale Dan Săcuiu - Director IT, Gebrüder Weiss Buna funcţionare a terminalelor mobile Zebra şi Datalogic este esenţială pentru desfăşurarea fără întreruperi a proceselor la depozitul nostru principal şi pentru asigurarea unei calităţi ridicate a livrărilor. Suntem bucuroşi că de 4 ani am găsit în SmartID o echipă de profesionişti care înţeleg valorile fundamentale ale companiei noastre, iar la fiecare solicitare pe care le-o adresăm răspund cu aceeaşi promptitudine şi ne asigură intervenţii de service în condiţii excelente. Testimoniale Iulian Stroe - Director adjunct IT, REWE Romania SRL În toate centrele logistice şi magazinele noastre din România activitatea se desfăşoară mai rapid şi mai eficient grație tehnologiei de ultimă generaţie furnizată de Smart ID Dynamics. În plus, datorită asistenţei complete şi service-ului de înaltă calitate, REWE poate continua să dezvolte magazinele PENNY Market într-un ritm mai rapid, în consonanţă cu cerinţele clienţilor şi valorile fundamentale ale companiei, ca retailer de succes în Europa.

PARTENERI LOGISTICĂ