REIMAGINĂM VIITORUL RETAILULUI Deveniţi lider la nivel local cu ajutorul soluţiilor Smart ID de digitalizare, mobilitate, automatizare şi robotizare. BENEFICIAZĂ ACUM! Prin implementarea de inovaţii în lanţul de aprovizionare, vă acceleraţi procesele şi puteţi trece la procesarea comenzilor pe mai multe canale, pentru o experienţă unică de shopping şi profituri solide şi un viitor mai bun.

INOVAŢII PENTRU ATRAGEREA ŞI FIDELIZAREA CLIENŢILOR

Smart ID inovează constant şi furnizează soluţii de automatizare şi transformare a magazinelor pentru companii de retail de toate tipurile şi dimensiunile, venind în sprijinul atingerii obiectivelor comerciale şi contribuind la crearea de excelenţă în servirea clienţilor.

Eficientizarea operaţiunilor din magazine

Prin implementarea de soluţii şi echipamente mobile şi automatizări inovatoare pentru managementul stocurilor, mijloacelor fixe şi obiectelor de inventar, precum şi pentru managementul general al magazinului, puteţi avea o perspectivă exactă asupra operaţiunilor zilnice şi viitoare. De asemenea, beneficiaţi de funcţii de generare automată a comenzilor pentru o procesare mai simplă a acestora. Toate acestea vă permit să vă concentraţi asupra activităţilor strategice.

Schimbări informate

Tehnologiile mobile vă permit să faceţi economii, iar personalului să lucreze mai eficient. Cu ajutorul acestora, puteţi vizualiza inventarul şi preţurile în timp real şi implementa promoţiile şi mai rapid. Folosiţi aceste atuuri pentru a vă depăşi concurenţa, a vă spori eficienţa şi a vă optimiza rezultatele financiare.

Personalul este ambasadorul mărcii dvs.

Imaginaţi-vă magazinul perfect: marfa este aranjată rapid pe rafturi, discounturile sunt corelate cu campaniile de marketing, etichetele sunt exacte şi interactive. Fiecare membru al echipei se poate ocupa acum de cerinţele clientului şi contribui la succesul fiecărei etape a strategiei dvs. de dezvoltare.

Extindeţi-vă pe plan internaţional fără riscuri

Extindeţi-vă operaţiunile oriunde doriţi. Soluţiile noastre avansate pentru sectorul de retail sunt proiectate pentru a satisface cei mai exigenţi clienţi, vă ajută să implementaţi planurile de dezvoltare, ţinând cont de toate aspectele legate de scalabilitate, reglementările specifice sectorului dvs. de activitate şi protecţia datelor. Apelaţi la consilierii noştri pentru informaţii privind soluţiile pe care le furnizăm.

Reduceţi cheltuielile

Multe dintre sarcinile consumatoare de timp pot fi automatizate cu ajutorul echipamentelor şi soluţiilor software inteligente care vă ajută să reduceţi cheltuielile cu personalul. De asemenea, soluţiile de digitalizare rezolvă problemele legate de depozitare şi de aprovizionare, ceea ce se reflectă în optimizarea fluxului de numerar şi a cheltuielilor de exploatare.

Depăşiţi aşteptările în materie de satisfacţie a clientului

Fiţi mereu cu un pas în faţă şi veniţi în întâmpinarea cerinţelor clienţilor prin aducerea în magazin a articolelor solicitate, furnizarea de informaţii interactive despre produse şi opţiunile de cumpărare. Arătaţi-le că înţelegeţi că timpul lor este preţios prin implementarea de sisteme de case de marcat fără casier şi puneţi-le la dispoziţie personal amabil şi competent.

OFERIŢI CLIENTULUI O EXPERIENŢĂ CAPTIVANTĂ, PENTRU A VĂ DISTINGE ÎN NOUA ERĂ A RETAILULUI

Indiferent de modelul dvs. de afaceri, specialiştii noştri vă pun la dispoziţie servicii de consultanţă de înaltă calitate, soluţii inovatoare şi asistenţă permanentă pentru a vă ajuta să configuraţi o experienţă unică, atât pentru angajaţi, cât şi pentru clienţi.

PRINCIPALELE SOLUŢII SMART ID PENTRU RETAIL

Portofoliul de soluţii Smart ID cuprinde tehnologii inovatoare care vă ajută să vă desfăşuraţi activitatea mai rapid, să aveţi rezultate mai bune şi să atrageţi mai mulţi clienţi.

Advanced Retail Solution. Soluţia avansată de retail

Soluţia avansată de retail de la NCR este compatibilă cu casele de marcat convenţionale, casele de marcat fără casier şi sistemele de plată pentru zonele de restaurant/bar. Aflaţi cum puteţi reduce costurile de mentenanţă şi asistenţă tehnică prin implementarea unei soluţii unice pentru diverse tipuri de clienţi.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

InStore.Mobile. Soluţia mobilă pentru magazin

Cu ajutorul soluţiei active permanent prin WiFi sau serviciul mobil de date, aveţi întotdeauna situaţia sub control, puteţi verifica instantaneu starea stocurilor şi a produselor şi puteţi rafina studiile de marketing prin utilizarea de informaţii despre concurenţă.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

PromoScan. Managementul activităţilor de marketing

În contextul în care campaniile promoţionale devin din ce în ce mai complexe, iar pentru luarea deciziilor de marketing sunt necesare cele mai relevante studii cu privire la modelele şi preferinţele de consum, PromoScan vă pune la dispoziţie date critice şi informaţii necesare pentru formarea unei imagini de ansamblu.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Self Check Out. Case de marcat fără casier

Simplificaţi experienţa de zi cu zi a clienţilor dvs. Soluţia SelfServe Self Check Out de la NCR vă oferă funcţii de asigurare a securităţii produselor, personalizare şi raportare, clienţii putând să scaneze singuri produsele, să le pună în pungi şi să le plătească.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Self Serve FastLane. Casă rapidă

Soluţia FastLane de la NCR oferă clienţilor dvs. opţiuni multiple de efectuare a tranzacţiilor. Sunt disponibile o interfaţă de utilizare prietenoasă, animaţii şi instrucţiuni pentru cumpărătorii care utilizează pentru prima dată sistemul fără casier.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Click and Collect. Livrare cu un singur clic

Conceptul pe care se bazează sistemul Click and Collect este extrem de simplu şi eficient: cumpărăturile on-line se desfăşoară automatizat, produsele cumpărate fiind livrate clientului în magazin sau la punctul de ridicare selectat.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Queue Busting. Reduceți timpul de așteptare la casele de marcat

În magazinele mari, de tip hipermarket şi supermarket, este esenţial să existe un plan pentru perioadele aglomerate, astfel încât să se menţină un nivel ridicat de satisfacţie a clientului. Soluţia Queue Busting de la Smart ID permite clienţilor să scaneze produsele cu uşurinţă şi să le pună în pungă pe măsură ce fac cumpărăturile, iar apoi să le plătească rapid la casă.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Smart Lockers. Dulapuri inteligente

Transformaţi-vă magazinul prin introducerea unei soluţii moderne, inovatoare, eficiente, fiabile şi rapide de ridicare a comenzilor şi, în acelaşi timp, automatizaţi realizarea cumpărăturilor şi îmbunătăţiţi experienţa de ansamblu a clientului în ceea ce priveşte achiziţia de produse şi livrarea comenzii.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Asset Management. Gestionarea mijloacelor fixe şi obiectelor de inventar

Vă ajutăm să automatizaţi şi să simplificaţi modul în care efectuaţi toate operaţiunile legate de mijloacele fixe printr-o soluţie intuitivă, eficientă şi fiabilă care vă permite să economisiţi timp şi să reduceţi numărul de întreruperi ale activităţilor critice.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Etichete electronice

Renunţaţi la etichetele convenţionale de hârtie şi treceţi la etichetele electronice – o soluţie ingenioasă, modernă şi inteligentă, care vă ajută să afişaţi şi să modificaţi rapid preţurile. Etichetele electronice funcţionează ca „micropagini web” care vă permit să furnizaţi clienţilor dvs. informaţii esenţiale, omnicanal.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Queue Management. Managementul rândului unic la casă

În perioadele aglomerate, în magazinele mari, de tip hipermarket şi supermarket, soluţia Queue Management de la SmartID vă oferă posibilitatea de a optimiza experienţa clientului şi de a organiza într-un mod logic rândul de aşteptare la casă.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Managementul inventarului

Notificări şi alerte în timp real astfel încât personalul de vânzări să poată acţiona rapid pentru a nu rata nicio posibilă tranzacţie. Personalul poate genera rapid rapoarte privind stocurile, poate identifica produsele în curs de epuizare, poate compara stocurile cu vânzările şi poate comanda automat produsele pentru refacerea stocurilor înainte ca acestea să se epuizeze.

Track and Trace. Trasabilitate

Deşi nici cel mai eficient sistem de control al calităţii nu poate elimina absolut toate riscurile, totuşi acestea pot fi limitate la un minim acceptabil. Cu ajutorul tehnologiei de coduri de bare pot fi identificate cu precizie produsele defecte sau care pot prezenta riscuri pentru siguranţă, pentru rechemarea/retragerea acestora şi furnizarea de servicii de calitate pentru clienţii dvs.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Stock Counting. Inventariere

Renunţaţi la serviciile costisitoare de inventariere prestate de furnizori externi şi lăsaţi inventarul pe mâna celor în care aveţi cea mai mare încredere, la momentul cel mai convenabil pentru dvs. Astfel, veţi avea o situaţie corectă a inventarului şi veţi putea evita întreruperile de activitate.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

SOTI

Puteţi gestiona oricâte aplicaţii vă sunt necesare pentru o productivitate maximă a personalului. Soluţia vă permite controlul centralizat al utilizatorilor şi aplicaţiilor instalate, pe bază de roluri de utilizator. Pentru securitatea datelor, echipamentele sunt eliminate automat din sistem în cazul în care se pierd sau sunt furate.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

ŞTIRI ŞI NOUTĂŢI

Protejat: Smart ID România implementează un concept unic în retailul din România

Acest conținut este protejat cu parolă. Pentru a-l vedea, te rog să introduci parola mai jos: Parolă:

ACTUALIZARE CORONAVIRUS

Smart ID se alătură campaniilor de responsabilitate socială de combatere a COVID-19 ale principalilor săi parteneri De ce dezinfecţia terminalelor mobile, tabletelor, imprimantelor, […]

Tehnologii inovatoare pentru retail la EuroShop 2020

Cel mai important târg de retail – EuroShop – şi-a închis de curând porţile, după cinci zile în care la standurile din Düsseldorf, […]

Testimoniale Dragoș Gabriel Stoica - Manager de proiect, Caroli Foods În urma introducerii gamei de terminale mobile, imprimante şi display-uri SmartID, ne-am mărit productivitatea şi ne-am optimizat fluxul de lucru. Apreciem în continuare procesele atent documentate şi disponibilitatea specialiştilor SmartID, alături de abordarea orientată spre nevoile clientului. Testimoniale Cristina Bîrsan - Director achiziţii, Aquila Part Prod Com Rapiditatea cu care au răspuns tuturor solicitărilor noastre, profesionalismul în oferirea de soluţii personalizate pentru proiectele noastre de logistică, precum şi calitatea produselor şi a echipei de specialişti cu care am colaborat sunt argumentele pentru care putem spune, fără rezerve, că SmartID Dynamics este un partener de încredere cu care am colaborat în ultimii 8 ani şi alături de care ne-am dezvoltat şi pe care ne-am putut baza în orice moment. Testimoniale Răzvan DIMA - Coordonator transformare digitală şi SAP, Faurecia Creşterea productivităţii, reducerea numărului de produse respinse şi, per total, îmbunătăţirea fluxului de producţie sunt primele beneficii pe care le-am constatat la scurt timp de la implementarea soluţiilor de automatizare SmartID. Este o plăcere să lucrezi cu o echipă de profesionişti desăvârşiţi şi să beneficiezi de oferte cu adevărat competitive raportat la complexitatea proiectelor. Testimoniale Emanuel Prichici - Director logistică şi IT, QUEHENBERGER LOGISTICS Colaborăm extrem de bine cu SmartID de mulți ani. Îi apreciem în mod deosebit pentru flexibilitatea şi promptitudinea cu care ne furnizează soluţiile şi echipamentele de care avem nevoie. Testimoniale Liviu Osman - Director IT, Premier Restaurants Romania SRL, beneficiar licenţă pentru dezvoltare McDonald’s în România Sub conceptul „Experienţa viitorului”, McDonald’s (prin Premier Restaurants Romania) a introdus noile tablete robuste, sigure şi uşor de utilizat Bobcat Xplore cu scopul de a crea o nouă experienţă digitală pentru clienţi. SmartID Dynamics a fost partenerul nostru în acest proiect, pe partea de achiziţie şi asistenţă, o colaborare bazată pe valori precum promptitudinea şi comunicarea eficientă. Ni s-a oferit în permanenţă asistenţă pentru selectarea celor mai adecvate opţiuni şi soluţii pentru nevoile noastre. Recomandăm SmartID ca partener serios şi de încredere. Testimoniale Dan Săcuiu - Director IT, Gebrüder Weiss Buna funcţionare a terminalelor mobile Zebra şi Datalogic este esenţială pentru desfăşurarea fără întreruperi a proceselor la depozitul nostru principal şi pentru asigurarea unei calităţi ridicate a livrărilor. Suntem bucuroşi că de 4 ani am găsit în SmartID o echipă de profesionişti care înţeleg valorile fundamentale ale companiei noastre, iar la fiecare solicitare pe care le-o adresăm răspund cu aceeaşi promptitudine şi ne asigură intervenţii de service în condiţii excelente. Testimoniale Iulian Stroe - Director adjunct IT, REWE Romania SRL În toate centrele logistice şi magazinele noastre din România activitatea se desfăşoară mai rapid şi mai eficient grație tehnologiei de ultimă generaţie furnizată de Smart ID Dynamics. În plus, datorită asistenţei complete şi service-ului de înaltă calitate, REWE poate continua să dezvolte magazinele PENNY Market într-un ritm mai rapid, în consonanţă cu cerinţele clienţilor şi valorile fundamentale ale companiei, ca retailer de succes în Europa.

PARTENERI RETAIL