VIITORUL SERVICILOR DE SĂNĂTATE ESTE AICI Smart ID ajută companiile din domeniul sănătăţii publice și private să implementeze soluţii inovatoare pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor către pacienţi, din momentul internării până la externare. BENEFICIAZĂ ACUM! Implementaţi tehnologii care să asigure accesul la servicii mai eficiente şi mai comode, atât pentru pacienţi, cât şi pentru personalul dvs.

FACEŢI UN PAS ÎNAINTE CĂTRE VIITORUL DOMENIULUI DVS.

A sosit vremea pentru digitalizare şi automatizare şi în domeniul medical. SmartID vă pune la dispoziţie tehnologii revoluţionare, inovaţii şi noi capabilităţi care vă ajută să daţi formă viitorului în sectorul de sănătate publică și privată.

Automatizări pentru respectarea bugetelor

Digitalizarea furnizării de servicii medicale prin soluţii integrate natural în infrastructura dvs. existentă şi viitoare vă permite să reduceţi costurile pe termen lung, să evitaţi efectuarea de investiţii în mai multe licenţe şi să automatizaţi întregul parcurs al pacientului.

Rezultate comerciale mai bune

Eficientizarea fluxurilor de lucru, realizarea de economii prin eliminarea activităţilor manuale intensive, un nivel ridicat de securitate şi precizie a datelor, într-un mediu scalabil, se vor reflecta pozitiv în valoarea companiei dvs.

Informaţii esenţiale pentru dezvoltare

Posibilităţile de colectare a unei mari varietăţi de date prin intermediul soluţiilor automatizate, la toate nivelurile, în spitale, farmacii sau alte unităţi medicale, permit conducerii să ia decizii curajoase şi să câştige avantaje competitive pe piaţă.

Reducerea cheltuielilor de personal şi creșterea eficienţei

Eliminarea formularelor tipărite şi utilizarea de soluţii mobile pentru automatizarea activităţii personalului permit angajaţilor dvs. din domeniul clinic să economisească timp, să desfăşoare activităţi cu grad de calificare ridicat şi să ofere servicii de calitate mai bună pacienţilor şi clienţilor.

Managementul activelor

Automatizarea lanţului de custodie este esenţială pentru prevenirea dezorganizării, pierderii sau chiar furtului de echipamente medicale, putând fi realizată cu ajutorul funcțiilor de urmărire şi localizare precisă a mijloacelor fixe/obiectelor de inventar. În plus, ca urmare a automatizării, reduceţi cheltuielile de exploatare şi beneficiaţi de procese mai sigure.

Servicii de calitate superioară pentru pacienţi

Automatizările din domeniul sănătăţii publice au drept scop siguranţa pacientului, prevenirea situaţiilor cauzate de erori umane care pun în pericol viaţa, creșterea gradului de participare a pacientului şi a încrederii acestuia într-un sistem în care comunicarea interpersonală are, încă, o importanţă vitală.

ÎMPREUNĂ, PENTRU SERVICII DE CALITATE ÎN DOMENIUL SĂNĂTĂŢII

SmartID vă oferă o gamă de tehnologii şi inovaţii integrate natural care vă permit să atingeţi obiectivele financiare, concomitent cu mărirea productivităţii şi a implicării personalului, cu unicul scop de a îmbunătăţi calitatea serviciilor oferite pacienţilor.

PRINCIPALELE SOLUŢII SMART ID PENTRU DOMENIUL SĂNĂTĂŢII

SmartID concepe soluţii care vă ajută să vă concentraţi asupra serviciilor oferite pacientului şi nu asupra birocraţiei, prin automatizarea activităţii personalului de-a lungul întregului parcurs al pacientului în sistem.

Managementul activelor

Obţineţi performanţe de vârf cu ajutorul unui sistem complet automatizat care vă permite să vizualizaţi fiecare element al lanţului valoric, de la intrarea în sistem a activelor, până la înstrăinarea/eliminarea în condiţii de siguranţă. Suntem pregătiţi să vă ajutăm să faceţi primii paşi către digitalizarea companiei dvs.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Identificarea pacienţilor

De la internare la externare, soluţiile noastre de identificare a pacienţilor vă permit să accesaţi şi să validaţi informaţii esenţiale despre pacient de-a lungul întregului parcurs medical al acestuia. Acum puteţi oferi servicii absolut sigure.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Reţetă electronică

Transformaţi complet farmacia cu ajutorul echipamentelor rapide, fiabile şi rezistente care permit orice tip de scanare de care aveţi nevoie, se încadrează în mod garantat în bugetul dvs. şi se integrează perfect cu software-ul de farmacie existent.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Localizarea pacienţilor în timp real

Managementul personalului şi monitorizarea responsabilităţilor se realizează prin intermediul platformei UWB de calitate internaţională care permite localizarea în timp real. Sistemul include senzori, etichete, cititoare UWB, modulul UWB Wand şi un hub UWB.

Imprimante şi scanere de brăţări de identificare

Imprimantele şi scanerele avansate de brăţări de identificare de la Zebra permit personalului medical să verifice identitatea pacienţilor şi informaţiile referitoare la aceştia, de la internare, până la diagnostic şi tratament.

Scanere robuste de coduri de bare

Scanerele sunt prevăzute cu leduri încorporate, indispensabile în zonele slab luminate şi o baterie care permite citirea a până la 75.000 de coduri de bare fără reîncărcare. Au o structură robustă, fiind proiectate să reziste în cazul în care sunt scăpate pe jos sau intră în contact cu suprafeţe dure.

ŞTIRI ŞI NOUTĂŢI

Protejat: Smart ID România implementează un concept unic în retailul din România

Acest conținut este protejat cu parolă. Pentru a-l vedea, te rog să introduci parola mai jos: Parolă:

ACTUALIZARE CORONAVIRUS

Smart ID se alătură campaniilor de responsabilitate socială de combatere a COVID-19 ale principalilor săi parteneri De ce dezinfecţia terminalelor mobile, tabletelor, imprimantelor, […]

Tehnologii inovatoare pentru retail la EuroShop 2020

Cel mai important târg de retail – EuroShop – şi-a închis de curând porţile, după cinci zile în care la standurile din Düsseldorf, […]

Testimoniale Dragoș Gabriel Stoica - Manager de proiect, Caroli Foods În urma introducerii gamei de terminale mobile, imprimante şi display-uri SmartID, ne-am mărit productivitatea şi ne-am optimizat fluxul de lucru. Apreciem în continuare procesele atent documentate şi disponibilitatea specialiştilor SmartID, alături de abordarea orientată spre nevoile clientului. Testimoniale Cristina Bîrsan - Director achiziţii, Aquila Part Prod Com Rapiditatea cu care au răspuns tuturor solicitărilor noastre, profesionalismul în oferirea de soluţii personalizate pentru proiectele noastre de logistică, precum şi calitatea produselor şi a echipei de specialişti cu care am colaborat sunt argumentele pentru care putem spune, fără rezerve, că SmartID Dynamics este un partener de încredere cu care am colaborat în ultimii 8 ani şi alături de care ne-am dezvoltat şi pe care ne-am putut baza în orice moment. Testimoniale Răzvan DIMA - Coordonator transformare digitală şi SAP, Faurecia Creşterea productivităţii, reducerea numărului de produse respinse şi, per total, îmbunătăţirea fluxului de producţie sunt primele beneficii pe care le-am constatat la scurt timp de la implementarea soluţiilor de automatizare SmartID. Este o plăcere să lucrezi cu o echipă de profesionişti desăvârşiţi şi să beneficiezi de oferte cu adevărat competitive raportat la complexitatea proiectelor. Testimoniale Emanuel Prichici - Director logistică şi IT, QUEHENBERGER LOGISTICS Colaborăm extrem de bine cu SmartID de mulți ani. Îi apreciem în mod deosebit pentru flexibilitatea şi promptitudinea cu care ne furnizează soluţiile şi echipamentele de care avem nevoie. Testimoniale Liviu Osman - Director IT, Premier Restaurants Romania SRL, beneficiar licenţă pentru dezvoltare McDonald’s în România Sub conceptul „Experienţa viitorului”, McDonald’s (prin Premier Restaurants Romania) a introdus noile tablete robuste, sigure şi uşor de utilizat Bobcat Xplore cu scopul de a crea o nouă experienţă digitală pentru clienţi. SmartID Dynamics a fost partenerul nostru în acest proiect, pe partea de achiziţie şi asistenţă, o colaborare bazată pe valori precum promptitudinea şi comunicarea eficientă. Ni s-a oferit în permanenţă asistenţă pentru selectarea celor mai adecvate opţiuni şi soluţii pentru nevoile noastre. Recomandăm SmartID ca partener serios şi de încredere. Testimoniale Dan Săcuiu - Director IT, Gebrüder Weiss Buna funcţionare a terminalelor mobile Zebra şi Datalogic este esenţială pentru desfăşurarea fără întreruperi a proceselor la depozitul nostru principal şi pentru asigurarea unei calităţi ridicate a livrărilor. Suntem bucuroşi că de 4 ani am găsit în SmartID o echipă de profesionişti care înţeleg valorile fundamentale ale companiei noastre, iar la fiecare solicitare pe care le-o adresăm răspund cu aceeaşi promptitudine şi ne asigură intervenţii de service în condiţii excelente. Testimoniale Iulian Stroe - Director adjunct IT, REWE Romania SRL În toate centrele logistice şi magazinele noastre din România activitatea se desfăşoară mai rapid şi mai eficient grație tehnologiei de ultimă generaţie furnizată de Smart ID Dynamics. În plus, datorită asistenţei complete şi service-ului de înaltă calitate, REWE poate continua să dezvolte magazinele PENNY Market într-un ritm mai rapid, în consonanţă cu cerinţele clienţilor şi valorile fundamentale ale companiei, ca retailer de succes în Europa.

PARTENERI SĂNĂTATE PUBLICĂ