SERVICE ECHIPAMENTE ASIGURĂ-ȚI OPERAȚIUNILE PENTRU VIITOR CU SERVICE ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ LA NIVEL DE TOP BENEFICIAZĂ ACUM! Echipa Smart.ID formată din ingineri şi tehnicieni specializaţi vă stă la dispoziţie pentru a vă ajuta să creaţi un ecosistem care să asigure performanţa maximă a operaţiunilor dvs. şi să mărească ciclul de viaţă al echipamentelor.

PE MĂSURĂ CE ACTIVITATEA DVS. SE TRANSFORMĂ, SMARTID VĂ OFERĂ SOLUŢII CARE PERMIT ECHIPAMENTELOR DVS. SĂ ŢINĂ PASUL CU TEHNOLOGIA

În calitate de partener de încredere pentru cei mai importanţi furnizori de pe piaţă, avem drept obiectiv asigurarea funcţionării echipamentelor şi aplicaţiilor dvs. mobile în 100% din timp, prin implementarea de soluţii personalizate în funcţie de specificul activităţii dvs. şi service de calitate garantată.

Măriți durata de viaţă a activelor prin mentenanţă programată

Mentenanţa preventivă vă ajută să vă desfăşuraţi activitatea fără probleme, reducând întreruperile şi costurile de reparaţii şi creând condiţiile pentru modernizări tehnologice viitoare şi dezvoltare. Alegeţi unul dintre planurile noastre standard sau creaţi un plan propriu împreună cu inginerul Smart.ID dedicat.

Planuri de service flexibile, adaptate activităţii dvs.

Suntem conştienţi de varietatea cerinţelor clienţilor, de la firme nou înfiinţate la companii cu prezenţă îndelungată pe piaţă, astfel că vă putem pune la dispoziţie know-how-ul necesar pentru selectarea tehnologiei adecvate, indiferent că este vorba de echipamente sau de software, de achiziţia unei noi tehnologii sau de extinderea unei soluţii existente, de o marcă din portofoliul nostru sau de o alta pe care o preferaţi sau în care aveţi încredere. Ne face întotdeauna plăcere să vă prezentăm avantajele unui parteneriat pe termen lung.

Optimizarea activităţii personalului şi maximizarea investiţiei

Optimizaţi operaţiunile printr-o instruire adecvată a personalului, astfel încât echipa dvs. să poată utiliza în siguranţă şi din primul moment, tehnologia achiziţionată. Suntem pregătiţi să transmitem cunoştinţele şi experienţa noastră îndelungată membrilor echipei dvs., astfel încât aceştia să folosească echipamentele la un nivel cât mai ridicat de performanţă, pentru un randament maxim al investiţiei pentru fiecare echipament mobil pe care îl deţineţi.

Intervenţii rapide pentru reducerea duratei întreruperilor

Dacă un echipament s-a stricat sau nu funcţionează corespunzător, nu aveţi de ce să vă îngrijoraţi! Puteţi lua legătura cu unul dintre tehnicienii noştri folosind canalul dvs. preferat de comunicare, iar acesta vă va asista în evaluarea corectă a problemei şi în remedierea ei în cel mai scurt timp posibil. Indiferent de locul unde vă desfăşuraţi activitatea, echipa noastră se deplasează pentru a interveni pe teren.

Planuri de spaţii pentru sisteme optime

În momentul în care sunteţi pregătiţi să vă extindeţi, vă ajutăm să vă transformaţi visul în realitate. De la planurile de sisteme la ziua începerii activităţii la noua locaţie, serviciile noastre profesioniste de analiză vă vor ajuta să vă formaţi o idee despre posibilităţile oferite de noul dvs. spaţiu sau de extinderea spaţiului existent în vederea conceperii, proiectării şi implementării unei soluţii unice, personalizate în funcţie de necesităţile dvs. financiare şi operaţionale.

O echipă de profesionişti certificaţi alături de dvs.

Investim în pregătirea personalului nostru pentru a vă oferi asistenţă tehnică şi service la cel mai înalt nivel. Echipa de ingineri şi tehnicieni Smart.ID a primit distincţia „Best Solution Partner” de la Zebra Technologies şi este recunoscută ca Panasonic Toughbook Premier Partner. De asemenea, specialiştii noştri deţin certificări individuale în domeniul lor de competenţe.

Măriți durata de viaţă a activelor prin mentenanţă programată

Mentenanţa preventivă vă ajută să vă desfăşuraţi activitatea fără probleme, reducând întreruperile şi costurile de reparaţii şi creând condiţiile pentru modernizări tehnologice viitoare şi dezvoltare. Alegeţi unul dintre planurile noastre standard sau creaţi un plan propriu împreună cu inginerul Smart.ID dedicat.

Planuri de service flexibile, adaptate activităţii dvs.

Suntem conştienţi de varietatea cerinţelor clienţilor, de la firme nou înfiinţate la companii cu prezenţă îndelungată pe piaţă, astfel că vă putem pune la dispoziţie know-how-ul necesar pentru selectarea tehnologiei adecvate, indiferent că este vorba de echipamente sau de software, de achiziţia unei noi tehnologii sau de extinderea unei soluţii existente, de o marcă din portofoliul nostru sau de o alta pe care o preferaţi sau în care aveţi încredere. Ne face întotdeauna plăcere să vă prezentăm avantajele unui parteneriat pe termen lung.

Optimizarea activităţii personalului şi maximizarea investiţiei

Optimizaţi operaţiunile printr-o instruire adecvată a personalului, astfel încât echipa dvs. să poată utiliza în siguranţă şi din primul moment, tehnologia achiziţionată. Suntem pregătiţi să transmitem cunoştinţele şi experienţa noastră îndelungată membrilor echipei dvs., astfel încât aceştia să folosească echipamentele la un nivel cât mai ridicat de performanţă, pentru un randament maxim al investiţiei pentru fiecare echipament mobil pe care îl deţineţi.

Intervenţii rapide pentru reducerea duratei întreruperilor

Dacă un echipament s-a stricat sau nu funcţionează corespunzător, nu aveţi de ce să vă îngrijoraţi! Puteţi lua legătura cu unul dintre tehnicienii noştri folosind canalul dvs. preferat de comunicare, iar acesta vă va asista în evaluarea corectă a problemei şi în remedierea ei în cel mai scurt timp posibil. Indiferent de locul unde vă desfăşuraţi activitatea, echipa noastră se deplasează pentru a interveni pe teren.

Planuri de spaţii pentru sisteme optime

În momentul în care sunteţi pregătiţi să vă extindeţi, vă ajutăm să vă transformaţi visul în realitate. De la planurile de sisteme la ziua începerii activităţii la noua locaţie, serviciile noastre profesioniste de analiză vă vor ajuta să vă formaţi o idee despre posibilităţile oferite de noul dvs. spaţiu sau de extinderea spaţiului existent în vederea conceperii, proiectării şi implementării unei soluţii unice, personalizate în funcţie de necesităţile dvs. financiare şi operaţionale.

O echipă de profesionişti certificaţi alături de dvs.

Investim în pregătirea personalului nostru pentru a vă oferi asistenţă tehnică şi service la cel mai înalt nivel. Echipa de ingineri şi tehnicieni Smart.ID a primit distincţia „Best Solution Partner” de la Zebra Technologies şi este recunoscută ca Panasonic Toughbook Premier Partner. De asemenea, specialiştii noştri deţin certificări individuale în domeniul lor de competenţe.

SMART.ID SERVICE

Depunem toate eforturile pentru a atinge excelenţa în cadrul programului nostru de asistenţă pentru clienţi. Acesta include asistenţă tehnică şi consiliere privind piesele de schimb, service la faţa locului, planificare, instruire, modernizări şi modificări ale sistemelor. Oferta noastră de service şi mentenanţă include:

Asistenţă tehnică pentru toate echipamentele

Oricare ar fi echipamentele dvs., terminale mobile mai vechi sau de ultimă generaţie, imprimante industriale sau scanere de coduri de bare, echipa noastră este calificată să efectueze reparaţii de mai mică sau mai mare complexitate, înlocuiri de componente, upgrade-uri firmware, instalări, configurări şi actualizări software. Dacă nu sunteţi siguri care este cea mai bună variantă pentru activitatea dvs., noi vă putem recomanda soluţia optimă.

Mentenanţă preventivă

Optaţi pentru soluţii de management al activelor pe tot parcursul ciclului de viaţă al acestora. Planurile noastre de mentenanţă preventivă cuprind operaţiuni de verificare de bază – performanţa de ansamblu a echipamentelor, integritatea componentelor, curăţare, verificarea senzorilor – pentru a vă ajuta să identificaţi din timp şi să preveniţi apariţia de disfuncţionalităţi în sistem care pot cauza întreruperi în activitate.

Analiza locaţiei

Dispunem de instrumentele şi aplicaţiile software necesare pentru efectuarea de operaţiuni importante de analiză a locaţiei – de exemplu, măsurarea nivelului de acoperire wireless în depozite, spaţii de producţie sau spaţii comerciale – şi putem simula poziţionarea punctelor de acces, putem identifica zgomotul şi orice alte interferenţe în reţelele WiFi.

Servicii asistenţă clienţi

Echipa noastră de asistenţă tehnică poate fi contactată prin telefon, e-mail sau on-line. Aveţi la dispoziţie actualizări în timp real cu privire la starea solicitării dvs. prin intermediul interfeţei pentru clienţi. Inginerii noştri sunt pregătiţi să acorde asistenţă echipei dvs. sau să răspundă la solicitări de intervenţii urgente pe teren în cazul în care este nevoie de reparaţii sau înlocuiri vizând echipamente critice.

Înlocuirea echipamentelor

Oferim soluţii de înlocuire a echipamentelor pentru a vă ajuta să vă desfăşuraţi în continuare activitatea în situaţiile în care echipamentele dvs. principale nu funcţionează. De asemenea, oferim servicii de închiriere de echipamente pentru scalarea activităţii şi crearea de oportunităţi de dezvoltare. Vă punem la dispoziţie competenţele noastre pentru selectarea echipamentelor celor mai adecvate, în condiţiile minimizării costurilor şi maximizării beneficiilor.

Servicii de instruire practică

Cu cât este mai mare gradul de complexitate al unui echipament sau al unei tehnologii, cu atât echipei dvs. îi va fi mai dificil să se obişnuiască. Reducem curba de învăţare prin sesiuni de instruire la telefon şi/sau la locul de utilizare în care prezentăm instrucţiuni privind siguranţa, utilizarea generală, tehnici avansate şi remedierea erorilor.

Ştiri şi noutăţi

Răzvan Drăgoi se alătură Smart ID Dynamics în poziția de Deputy General Manager

București, 16 noiembrie 2020 – Smart ID Dynamics, lider recunoscut al industriei IT din România și specialist în soluții pentru medii intensive de […]

5 lecții de învățat din experiența companiilor românești din lanțul de aprovizionare în criza COVID-19

Concluziile webinarului „Logisticienii, COVID-19 și Efectele deglobalizării”, 25 iunie 2020 Pandemia de coronavirus a schimbat modul în care companiile din lanțul de aprovizionare […]

Protejat: Smart ID România implementează un concept unic în retailul din România

Acest conținut este protejat cu parolă. Pentru a-l vedea, te rog să introduci parola mai jos: Parolă:

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Testimoniale Dragoș Gabriel Stoica - Manager de proiect, Caroli Foods În urma introducerii gamei de terminale mobile, imprimante şi display-uri SmartID, ne-am mărit productivitatea şi ne-am optimizat fluxul de lucru. Apreciem în continuare procesele atent documentate şi disponibilitatea specialiştilor SmartID, alături de abordarea orientată spre nevoile clientului. Testimoniale Cristina Bîrsan - Director achiziţii, Aquila Part Prod Com Rapiditatea cu care au răspuns tuturor solicitărilor noastre, profesionalismul în oferirea de soluţii personalizate pentru proiectele noastre de logistică, precum şi calitatea produselor şi a echipei de specialişti cu care am colaborat sunt argumentele pentru care putem spune, fără rezerve, că SmartID Dynamics este un partener de încredere cu care am colaborat în ultimii 8 ani şi alături de care ne-am dezvoltat şi pe care ne-am putut baza în orice moment. Testimoniale Răzvan DIMA - Coordonator transformare digitală şi SAP, Faurecia Creşterea productivităţii, reducerea numărului de produse respinse şi, per total, îmbunătăţirea fluxului de producţie sunt primele beneficii pe care le-am constatat la scurt timp de la implementarea soluţiilor de automatizare SmartID. Este o plăcere să lucrezi cu o echipă de profesionişti desăvârşiţi şi să beneficiezi de oferte cu adevărat competitive raportat la complexitatea proiectelor. Testimoniale Emanuel Prichici - Director logistică şi IT, QUEHENBERGER LOGISTICS Colaborăm extrem de bine cu SmartID de mulți ani. Îi apreciem în mod deosebit pentru flexibilitatea şi promptitudinea cu care ne furnizează soluţiile şi echipamentele de care avem nevoie. Testimoniale Liviu Osman - Director IT, Premier Restaurants Romania SRL, beneficiar licenţă pentru dezvoltare McDonald’s în România Sub conceptul „Experienţa viitorului”, McDonald’s (prin Premier Restaurants Romania) a introdus noile tablete robuste, sigure şi uşor de utilizat Bobcat Xplore cu scopul de a crea o nouă experienţă digitală pentru clienţi. SmartID Dynamics a fost partenerul nostru în acest proiect, pe partea de achiziţie şi asistenţă, o colaborare bazată pe valori precum promptitudinea şi comunicarea eficientă. Ni s-a oferit în permanenţă asistenţă pentru selectarea celor mai adecvate opţiuni şi soluţii pentru nevoile noastre. Recomandăm SmartID ca partener serios şi de încredere. Testimoniale Dan Săcuiu - Director IT, Gebrüder Weiss Buna funcţionare a terminalelor mobile Zebra şi Datalogic este esenţială pentru desfăşurarea fără întreruperi a proceselor la depozitul nostru principal şi pentru asigurarea unei calităţi ridicate a livrărilor. Suntem bucuroşi că de 4 ani am găsit în SmartID o echipă de profesionişti care înţeleg valorile fundamentale ale companiei noastre, iar la fiecare solicitare pe care le-o adresăm răspund cu aceeaşi promptitudine şi ne asigură intervenţii de service în condiţii excelente. Testimoniale Iulian Stroe - Director adjunct IT, REWE Romania SRL În toate centrele logistice şi magazinele noastre din România activitatea se desfăşoară mai rapid şi mai eficient grație tehnologiei de ultimă generaţie furnizată de Smart ID Dynamics. În plus, datorită asistenţei complete şi service-ului de înaltă calitate, REWE poate continua să dezvolte magazinele PENNY Market într-un ritm mai rapid, în consonanţă cu cerinţele clienţilor şi valorile fundamentale ale companiei, ca retailer de succes în Europa. Testimoniale Valentina Ionescu - IT, Business Development & Project Manager Punctul forte al companiei Smart ID este și au fost întotdeauna oamenii. Am numai cuvinte de laudă pentru echipa cu care am lucrat în Proiect. Cred cu tărie că Smart ID, deţine una dintre cele mai complexe și mai bine pregătite echipe în medii intensive din piaţă. Acest lucru se vede cel mai bine din evoluţia lor din ultimii ani. Lucrăm cu oameni și echipe pregătite întotdeauna să livreze dincolo de cerinţe, sunt permanent la curent cu evoluţia pieţei de automatizări și mobilitate, sunt dornici să ajute și vin cu soluţii pe fiecare problemă în parte.

Parteneri