PE MĂSURĂ CE ACTIVITATEA DVS. SE TRANSFORMĂ, SMARTID VĂ OFERĂ SOLUŢII CARE PERMIT ECHIPAMENTELOR DVS. SĂ ŢINĂ PASUL CU TEHNOLOGIA

În calitate de partener de încredere pentru cei mai importanţi furnizori de pe piaţă, avem drept obiectiv asigurarea funcţionării echipamentelor şi aplicaţiilor dvs. mobile în 100% din timp, prin implementarea de soluţii personalizate în funcţie de specificul activităţii dvs. şi service de calitate garantată.

Măriți durata de viaţă a activelor prin mentenanţă programată

Mentenanţa preventivă vă ajută să vă desfăşuraţi activitatea fără probleme, reducând întreruperile şi costurile de reparaţii şi creând condiţiile pentru modernizări tehnologice viitoare şi dezvoltare. Alegeţi unul dintre planurile noastre standard sau creaţi un plan propriu împreună cu inginerul Smart.ID dedicat.

Planuri de service flexibile, adaptate activităţii dvs.

Suntem conştienţi de varietatea cerinţelor clienţilor, de la firme nou înfiinţate la companii cu prezenţă îndelungată pe piaţă, astfel că vă putem pune la dispoziţie know-how-ul necesar pentru selectarea tehnologiei adecvate, indiferent că este vorba de echipamente sau de software, de achiziţia unei noi tehnologii sau de extinderea unei soluţii existente, de o marcă din portofoliul nostru sau de o alta pe care o preferaţi sau în care aveţi încredere. Ne face întotdeauna plăcere să vă prezentăm avantajele unui parteneriat pe termen lung.

Optimizarea activităţii personalului şi maximizarea investiţiei

Optimizaţi operaţiunile printr-o instruire adecvată a personalului, astfel încât echipa dvs. să poată utiliza în siguranţă şi din primul moment, tehnologia achiziţionată. Suntem pregătiţi să transmitem cunoştinţele şi experienţa noastră îndelungată membrilor echipei dvs., astfel încât aceştia să folosească echipamentele la un nivel cât mai ridicat de performanţă, pentru un randament maxim al investiţiei pentru fiecare echipament mobil pe care îl deţineţi.

Intervenţii rapide pentru reducerea duratei întreruperilor

Dacă un echipament s-a stricat sau nu funcţionează corespunzător, nu aveţi de ce să vă îngrijoraţi! Puteţi lua legătura cu unul dintre tehnicienii noştri folosind canalul dvs. preferat de comunicare, iar acesta vă va asista în evaluarea corectă a problemei şi în remedierea ei în cel mai scurt timp posibil. Indiferent de locul unde vă desfăşuraţi activitatea, echipa noastră se deplasează pentru a interveni pe teren.

Planuri de spaţii pentru sisteme optime

În momentul în care sunteţi pregătiţi să vă extindeţi, vă ajutăm să vă transformaţi visul în realitate. De la planurile de sisteme la ziua începerii activităţii la noua locaţie, serviciile noastre profesioniste de analiză vă vor ajuta să vă formaţi o idee despre posibilităţile oferite de noul dvs. spaţiu sau de extinderea spaţiului existent în vederea conceperii, proiectării şi implementării unei soluţii unice, personalizate în funcţie de necesităţile dvs. financiare şi operaţionale.

O echipă de profesionişti certificaţi alături de dvs.

Investim în pregătirea personalului nostru pentru a vă oferi asistenţă tehnică şi service la cel mai înalt nivel. Echipa de ingineri şi tehnicieni Smart.ID a primit distincţia „Best Solution Partner” de la Zebra Technologies şi este recunoscută ca Panasonic Toughbook Premier Partner. De asemenea, specialiştii noştri deţin certificări individuale în domeniul lor de competenţe.

Măriți durata de viaţă a activelor prin mentenanţă programată

Mentenanţa preventivă vă ajută să vă desfăşuraţi activitatea fără probleme, reducând întreruperile şi costurile de reparaţii şi creând condiţiile pentru modernizări tehnologice viitoare şi dezvoltare. Alegeţi unul dintre planurile noastre standard sau creaţi un plan propriu împreună cu inginerul Smart.ID dedicat.

Planuri de service flexibile, adaptate activităţii dvs.

Suntem conştienţi de varietatea cerinţelor clienţilor, de la firme nou înfiinţate la companii cu prezenţă îndelungată pe piaţă, astfel că vă putem pune la dispoziţie know-how-ul necesar pentru selectarea tehnologiei adecvate, indiferent că este vorba de echipamente sau de software, de achiziţia unei noi tehnologii sau de extinderea unei soluţii existente, de o marcă din portofoliul nostru sau de o alta pe care o preferaţi sau în care aveţi încredere. Ne face întotdeauna plăcere să vă prezentăm avantajele unui parteneriat pe termen lung.

Optimizarea activităţii personalului şi maximizarea investiţiei

Optimizaţi operaţiunile printr-o instruire adecvată a personalului, astfel încât echipa dvs. să poată utiliza în siguranţă şi din primul moment, tehnologia achiziţionată. Suntem pregătiţi să transmitem cunoştinţele şi experienţa noastră îndelungată membrilor echipei dvs., astfel încât aceştia să folosească echipamentele la un nivel cât mai ridicat de performanţă, pentru un randament maxim al investiţiei pentru fiecare echipament mobil pe care îl deţineţi.

Intervenţii rapide pentru reducerea duratei întreruperilor

Dacă un echipament s-a stricat sau nu funcţionează corespunzător, nu aveţi de ce să vă îngrijoraţi! Puteţi lua legătura cu unul dintre tehnicienii noştri folosind canalul dvs. preferat de comunicare, iar acesta vă va asista în evaluarea corectă a problemei şi în remedierea ei în cel mai scurt timp posibil. Indiferent de locul unde vă desfăşuraţi activitatea, echipa noastră se deplasează pentru a interveni pe teren.

Planuri de spaţii pentru sisteme optime

În momentul în care sunteţi pregătiţi să vă extindeţi, vă ajutăm să vă transformaţi visul în realitate. De la planurile de sisteme la ziua începerii activităţii la noua locaţie, serviciile noastre profesioniste de analiză vă vor ajuta să vă formaţi o idee despre posibilităţile oferite de noul dvs. spaţiu sau de extinderea spaţiului existent în vederea conceperii, proiectării şi implementării unei soluţii unice, personalizate în funcţie de necesităţile dvs. financiare şi operaţionale.

O echipă de profesionişti certificaţi alături de dvs.

Investim în pregătirea personalului nostru pentru a vă oferi asistenţă tehnică şi service la cel mai înalt nivel. Echipa de ingineri şi tehnicieni Smart.ID a primit distincţia „Best Solution Partner” de la Zebra Technologies şi este recunoscută ca Panasonic Toughbook Premier Partner. De asemenea, specialiştii noştri deţin certificări individuale în domeniul lor de competenţe.

Suport Webform
Nume
Prenume
Email
Telefon
Subiect
Descriere solicitare
Acord prelucrarea datelor Detalii aici
Atașează un fișier Attach files

Each of your file(s) can be up to 20MB in size.

   
powered by

SMART.ID SERVICE

Depunem toate eforturile pentru a atinge excelenţa în cadrul programului nostru de asistenţă pentru clienţi. Acesta include asistenţă tehnică şi consiliere privind piesele de schimb, service la faţa locului, planificare, instruire, modernizări şi modificări ale sistemelor. Oferta noastră de service şi mentenanţă include:

Asistenţă tehnică pentru toate echipamentele

Oricare ar fi echipamentele dvs., terminale mobile mai vechi sau de ultimă generaţie, imprimante industriale sau scanere de coduri de bare, echipa noastră este calificată să efectueze reparaţii de mai mică sau mai mare complexitate, înlocuiri de componente, upgrade-uri firmware, instalări, configurări şi actualizări software. Dacă nu sunteţi siguri care este cea mai bună variantă pentru activitatea dvs., noi vă putem recomanda soluţia optimă.

Mentenanţă preventivă

Optaţi pentru soluţii de management al activelor pe tot parcursul ciclului de viaţă al acestora. Planurile noastre de mentenanţă preventivă cuprind operaţiuni de verificare de bază – performanţa de ansamblu a echipamentelor, integritatea componentelor, curăţare, verificarea senzorilor – pentru a vă ajuta să identificaţi din timp şi să preveniţi apariţia de disfuncţionalităţi în sistem care pot cauza întreruperi în activitate.

Analiza locaţiei

Dispunem de instrumentele şi aplicaţiile software necesare pentru efectuarea de operaţiuni importante de analiză a locaţiei – de exemplu, măsurarea nivelului de acoperire wireless în depozite, spaţii de producţie sau spaţii comerciale – şi putem simula poziţionarea punctelor de acces, putem identifica zgomotul şi orice alte interferenţe în reţelele WiFi.

Servicii asistenţă clienţi

Echipa noastră de asistenţă tehnică poate fi contactată prin telefon, e-mail sau on-line. Aveţi la dispoziţie actualizări în timp real cu privire la starea solicitării dvs. prin intermediul interfeţei pentru clienţi. Inginerii noştri sunt pregătiţi să acorde asistenţă echipei dvs. sau să răspundă la solicitări de intervenţii urgente pe teren în cazul în care este nevoie de reparaţii sau înlocuiri vizând echipamente critice.

Înlocuirea echipamentelor

Oferim soluţii de înlocuire a echipamentelor pentru a vă ajuta să vă desfăşuraţi în continuare activitatea în situaţiile în care echipamentele dvs. principale nu funcţionează. De asemenea, oferim servicii de închiriere de echipamente pentru scalarea activităţii şi crearea de oportunităţi de dezvoltare. Vă punem la dispoziţie competenţele noastre pentru selectarea echipamentelor celor mai adecvate, în condiţiile minimizării costurilor şi maximizării beneficiilor.

Servicii de instruire practică

Cu cât este mai mare gradul de complexitate al unui echipament sau al unei tehnologii, cu atât echipei dvs. îi va fi mai dificil să se obişnuiască. Reducem curba de învăţare prin sesiuni de instruire la telefon şi/sau la locul de utilizare în care prezentăm instrucţiuni privind siguranţa, utilizarea generală, tehnici avansate şi remedierea erorilor.

Ştiri şi noutăţi

Comunicat de Presă – Conectivitate fără precedent, robustețe și securitate de ultimă generație

Folosește Tableta Zebra ET80/85 când o lume întreagă depinde de angajații tăi București, 13 Septembrie 2021. Smart ID România, cel mai important provider [...]

Studiu de caz – Cum a digitalizat Renault Groupe Procesul de Testare Mașini în Centrul de Testare Titu

Renault Technologie Roumanie este centrul de inginerie al Grupului Renault în România. 2 300 de ingineri concep soluții ingenioase, abordabile, fiabile și moderne […]

DEMO – SOTIONE Platform – Soluție Completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile

SOTIONE platform este o soluție completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile care te ajută să coordonezi remote mii de echipamente și echipe mobile aflate [...]

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Parteneri