LOGISTICĂ INTELIGENTĂ SMARTID.PICK by VOICE – ACCELERAŢI DISTRIBUŢIA PRIN MĂRIREA PRODUCTIVITĂŢII ŞI PRECIZIEI OPERAŢIUNILOR DIN DEPOZIT BENEFICIAZĂ ACUM! Acum puteţi avea un depozit cu adevărat modern, prin implementarea unei soluţii de colectare a comenzilor pe bază de indicaţii vocale, foarte rentabilă, uşor de instalat, cu funcţii complete. Bazată pe tehnologia Ivanti, aceasta vă permite să utilizaţi atât sistemele şi soluţiile mobile existente, cât şi să introduceţi noi funcţii vocale pe măsură ce treceţi la dispozitive mobile mai avansate, inclusiv cu Android.

O SOLUŢIE REVOLUŢIONARĂ PE BAZĂ DE INDICAŢII VOCALE PENTRU VIZIBILITATE SUPERIOARĂ ASUPRA PRODUSELOR DIN DEPOZIT

Soluţia SmartID.Pick by Voice poate fi implementată în numai câteva săptămâni. Este o investiţie profitabilă, care vă oferă funcţii complete pentru desfăşurarea corespunzătoare a operaţiunilor din depozit, este scalabilă, înglobând principalele progrese tehnologice din domeniu şi poate fi integrată în infrastructura existentă.

Eficientizarea operaţiunilor

Unul dintre principalele avantaje ale soluţiei este libertatea pe care v-o oferă. Operatorii din depozit folosesc căşti şi microfoane şi sunt ghidaţi prin indicaţii vocale. Astfel, îşi pot desfăşura activitatea într-un mod mai simplu, mai precis, mai rapid, mai sigur şi mai eficient. Datorită folosirii terminalelor mobile, se elimină operaţiunile multiple, iar operatorii se pot concentra mai bine asupra sarcinilor şi pot efectua un număr mai mare de operaţiuni de colectare.

Suport pentru operaţiuni diverse

Sistemul de colectare a comenzilor pe bază de indicaţii vocale poate fi utilizat pentru operaţiuni diverse, reprezentând astfel o soluţie eficientă pentru depozite, centre de distribuţie, retail, e-commerce etc., în domeniul colectării comenzilor, manual sau cu utilaje, controlului calităţii, etichetării, transportului la locul de depozitare, aprovizionării, transferului, inventarierii ciclice, colectării şi expediţiei comenzilor în funcţie de magazin, gestionării stocurilor, comenzilor online cu colectare din magazine (click and collect). Sistemul poate fi folosit şi pentru asistenţă vocală pentru personalul de reparaţii.

Profit, eficienţă şi targeturi îndeplinite

Sistemele inteligente schimbă regulile jocului, de la prima până la ultima operaţiune din lanţul de aprovizionare. Totul se desfăşoară la timp, în target, fără erori. SmartID.Pick by Voice vă permite să recuperaţi rapid investiţia şi să acceleraţi dezvoltarea ca urmare a marjelor mai mari, optimizării ciclului produselor, profiturilor crescute şi scalabilităţii în funcţie de cerinţe. De asemenea, permite integrarea cu aplicaţii avansate de inteligenţă artificială, pentru operaţiuni şi mai rapide.

Îmbunătăţirea preciziei

Soluţia SmartID.Pick by Voice simplifică procesul de colectare a comenzii. Datorită indicaţiilor vocale, operatorii se pot concentra strict pe operaţiunea de colectare, ceea ce asigură o mai mare precizie în realizarea acesteia. De asemenea, creşterea atenţiei operatorului se reflectă în reducerea erorilor şi scăderea numărului de întârzieri cauzate de comenzile greşite şi reexpedieri. De asemenea, se diminuează retururile şi operaţiunile de procesare a acestora şi, în ansamblu, se reduce numărul serviciilor necorespunzătoare prestate clientului. O precizie sporită în desfăşurarea operaţiunilor are ca efect reducerea costurilor de logistică şi creşterea satisfacţiei clientului.

Scalabilitate pentru perioadele de vârf

În timpul perioadelor aglomerate de sărbători, Black Friday sau ori de câte ori este necesar, puteţi creşte viteza operaţiunilor mai simplu şi adaptat ratei de dezvoltare a companiei. Datorită soluţiei vocale, personalul companiei poate răspunde cererii într-un mod mai eficient, efectuând în acelaşi timp o mare diversitate de activităţi mobile. În plus, utilizarea unei tehnologii avansate sporeşte motivaţia şi productivitatea personalului.

Colaborare şi comunicare

Traversăm o perioadă de vârf a automatizărilor pentru lanţul logistic. Deoarece pentru o desfăşurare corespunzătoare a activităţii, operatorii şi managerii trebuie să comunice în permanenţă, aceştia necesită o perspectivă detaliată asupra obiectivelor şi sarcinilor. SmartID. Pick by Voice este o tehnologie de ultimă generaţie care integrează o aplicaţie mobilă al cărei scop este de a ajuta personalul să se concentreze pe realizarea targeturilor şi efectuarea sarcinilor la timp, astfel încât activitatea să se desfăşoare fără întârzieri şi fără erori.

SmartID. Pick by Voice – simplificarea este cea mai scurtă cale către creşterea productivităţii din depozite

Clientul trebuie să fie singura dumneavoastră preocupare. Cu aplicaţia SmartID.Pick by Voice aveţi siguranţa că livrarea comenzii către client se face corect, la timp, mai rapid şi la un cost mai mic comparativ cu principalii concurenţi. Acest lucru se traduce prin mărirea productivităţii, exactitatea comenzilor, marje mai mari şi profitabilitate crescută, ceea ce vă permite să investiţii în tehnologii viitoare. Vă invităm să vedeţi cum poate contribui această soluţie la eficientizarea operaţiunilor companiei:

SMART ID.PICK BY VOICE – AJUTAŢI PERSONALUL DIN DEPOZIT SĂ LUCREZE CU EFICIENŢĂ MAXIMĂ

SMARTID.Pick By Voice este o soluţie de ultimă generaţie bazată pe indicaţii vocale, al cărei scop este de a ajuta personalul din depozit să efectueze mai rapid operaţiunile de colectare a comenzii în medii caracterizate de un ritm de lucru rapid spre mediu sau mediu spre scăzut. SmartID. Pick by Voice permite integrarea completă cu sistemul curent de management al depozitului (WMS), sistemul de control al depozitului şi de planificare a resurselor întreprinderii (ERP), fiind gata de utilizare în numai 30 de zile.

Compatibilitate cu terminale mai vechi sau mai noi

Indiferent dacă personalul din depozit utilizează terminale mobile cu sistem de operare Windows Mobile sau Windows CE, soluţia SmartID.Pick by Voice bazată pe tehnologia Ivanti permite implementarea de funcţii vocale în soluţiile de emulare terminal, browser industrial şi accelerare. În cazul în care doriţi să reînnoiţi gama de echipamente, putem realiza implementarea pe platforma Ivanti pentru dispozitive de ultimă generaţie cu Android.

Interfaţă inteligentă

Soluţia SmartID.Pick by Voice vă oferă funcţii vocale avansate care interacţionează cu sisteme complexe, precum sistemul de management al depozitului şi sistemul de control al depozitului, într-un mod asemănător unei conversaţii naturale, nuanţate. De asemenea, soluţia SmartID este pregătită pentru introducerea de interfeţe inteligente care intuiesc gesturile operatorului, mişcările capului şi privirea, precum şi pentru implementarea de automatizări industriale bazate pe inteligenţă artificială.

Aplicaţiile existente nu necesită modificări

Pentru aplicaţiile vocale convenţionale sunt disponibile setări suplimentare. Soluţia SmartID.Pick by Voice bazată pe tehnologia Ivanti permite preluarea datelor de către aplicaţiile-gazdă prin acelaşi flux ca orice alte date introduse de operatori prin scanarea codurilor de bare sau de la tastatură. Deoarece procesarea vocală se realizează la nivelul echipamentului mobil, nu este nevoie de modificarea aplicaţiilor-gazdă sau de folosirea unui software intermediar (middleware).

Nu este nevoie de achiziţii de software intermediar sau interfeţe

Tehnologia vocală este o soluţie mobilă. Nu este nevoie să alocaţi un buget special dedicat furnizorului de servicii vocale pentru modificarea aplicaţiei-gazdă sau pentru retestarea modificărilor pe care le veţi aduce sistemelor-gazdă în următorii ani. Cu Speakeasy aveţi libertatea de a face orice optimizări ale sistemului-gazdă fără a apela la furnizorul de aplicaţii vocale.

Portofoliul nostru de echipamente revoluţionare pentru logistică

Revoluţia în logistică începe cu Mobilitatea, Automatizarea şi Robotizarea

PORTOFOLIUL NOSTRU DE ECHIPAMENTE ŞI SOLUŢII

Doriţi mai multe informaţii despre portofoliul nostru de echipamente şi soluţii software pentru domeniul dvs. de activitate?

Ştiri şi noutăţi

Răzvan Drăgoi se alătură Smart ID Dynamics în poziția de Deputy General Manager

București, 16 noiembrie 2020 – Smart ID Dynamics, lider recunoscut al industriei IT din România și specialist în soluții pentru medii intensive de […]

5 lecții de învățat din experiența companiilor românești din lanțul de aprovizionare în criza COVID-19

Concluziile webinarului „Logisticienii, COVID-19 și Efectele deglobalizării”, 25 iunie 2020 Pandemia de coronavirus a schimbat modul în care companiile din lanțul de aprovizionare […]

Protejat: Smart ID România implementează un concept unic în retailul din România

Acest conținut este protejat cu parolă. Pentru a-l vedea, te rog să introduci parola mai jos: Parolă:

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Testimoniale Dragoș Gabriel Stoica - Manager de proiect, Caroli Foods În urma introducerii gamei de terminale mobile, imprimante şi display-uri SmartID, ne-am mărit productivitatea şi ne-am optimizat fluxul de lucru. Apreciem în continuare procesele atent documentate şi disponibilitatea specialiştilor SmartID, alături de abordarea orientată spre nevoile clientului. Testimoniale Cristina Bîrsan - Director achiziţii, Aquila Part Prod Com Rapiditatea cu care au răspuns tuturor solicitărilor noastre, profesionalismul în oferirea de soluţii personalizate pentru proiectele noastre de logistică, precum şi calitatea produselor şi a echipei de specialişti cu care am colaborat sunt argumentele pentru care putem spune, fără rezerve, că SmartID Dynamics este un partener de încredere cu care am colaborat în ultimii 8 ani şi alături de care ne-am dezvoltat şi pe care ne-am putut baza în orice moment. Testimoniale Răzvan DIMA - Coordonator transformare digitală şi SAP, Faurecia Creşterea productivităţii, reducerea numărului de produse respinse şi, per total, îmbunătăţirea fluxului de producţie sunt primele beneficii pe care le-am constatat la scurt timp de la implementarea soluţiilor de automatizare SmartID. Este o plăcere să lucrezi cu o echipă de profesionişti desăvârşiţi şi să beneficiezi de oferte cu adevărat competitive raportat la complexitatea proiectelor. Testimoniale Emanuel Prichici - Director logistică şi IT, QUEHENBERGER LOGISTICS Colaborăm extrem de bine cu SmartID de mulți ani. Îi apreciem în mod deosebit pentru flexibilitatea şi promptitudinea cu care ne furnizează soluţiile şi echipamentele de care avem nevoie. Testimoniale Liviu Osman - Director IT, Premier Restaurants Romania SRL, beneficiar licenţă pentru dezvoltare McDonald’s în România Sub conceptul „Experienţa viitorului”, McDonald’s (prin Premier Restaurants Romania) a introdus noile tablete robuste, sigure şi uşor de utilizat Bobcat Xplore cu scopul de a crea o nouă experienţă digitală pentru clienţi. SmartID Dynamics a fost partenerul nostru în acest proiect, pe partea de achiziţie şi asistenţă, o colaborare bazată pe valori precum promptitudinea şi comunicarea eficientă. Ni s-a oferit în permanenţă asistenţă pentru selectarea celor mai adecvate opţiuni şi soluţii pentru nevoile noastre. Recomandăm SmartID ca partener serios şi de încredere. Testimoniale Dan Săcuiu - Director IT, Gebrüder Weiss Buna funcţionare a terminalelor mobile Zebra şi Datalogic este esenţială pentru desfăşurarea fără întreruperi a proceselor la depozitul nostru principal şi pentru asigurarea unei calităţi ridicate a livrărilor. Suntem bucuroşi că de 4 ani am găsit în SmartID o echipă de profesionişti care înţeleg valorile fundamentale ale companiei noastre, iar la fiecare solicitare pe care le-o adresăm răspund cu aceeaşi promptitudine şi ne asigură intervenţii de service în condiţii excelente. Testimoniale Iulian Stroe - Director adjunct IT, REWE Romania SRL În toate centrele logistice şi magazinele noastre din România activitatea se desfăşoară mai rapid şi mai eficient grație tehnologiei de ultimă generaţie furnizată de Smart ID Dynamics. În plus, datorită asistenţei complete şi service-ului de înaltă calitate, REWE poate continua să dezvolte magazinele PENNY Market într-un ritm mai rapid, în consonanţă cu cerinţele clienţilor şi valorile fundamentale ale companiei, ca retailer de succes în Europa. Testimoniale Valentina Ionescu - IT, Business Development & Project Manager Punctul forte al companiei Smart ID este și au fost întotdeauna oamenii. Am numai cuvinte de laudă pentru echipa cu care am lucrat în Proiect. Cred cu tărie că Smart ID, deţine una dintre cele mai complexe și mai bine pregătite echipe în medii intensive din piaţă. Acest lucru se vede cel mai bine din evoluţia lor din ultimii ani. Lucrăm cu oameni și echipe pregătite întotdeauna să livreze dincolo de cerinţe, sunt permanent la curent cu evoluţia pieţei de automatizări și mobilitate, sunt dornici să ajute și vin cu soluţii pe fiecare problemă în parte.

Parteneri