
AUTOMATIZAREA COMPLETĂ A LIVRĂRILOR, CU DOCUMENTAŢIE DIGITALĂ CREATĂ INSTANT
De la livrarea de bunuri la generarea documentaţiei necesare şi la gestionarea problemelor legate de livrare, soluţia SmartID.POD (confirmarea livrării) utilizează tehnologii avansate pentru captura codurilor de bare, RFID şi GPS pentru eficientizarea operaţiunilor de livrare şi asigurarea transparenţei proceselor.

UTILIZAŢI O SOLUŢIE UNICĂ DE GENERARE DE DOCUMENTE ŞI CAPTURĂ DE DATE PENTRU ÎNTREAGA DOCUMENTAŢIE DE LIVRARE
Aplicaţia permite stocarea de documente aferente şoferilor şi informaţii privind inspecţia autovehiculelor şi, de asemenea, urmărirea prin GPS, tipărirea documentelor de însoţire a mărfii, confirmarea livrării bunurilor sau serviciilor, precum şi captura de semnături, informaţii, coduri de bare, coduri RFID, fotografii etc.








SOLUŢIA SMARTID.POD – CONFIRMAREA LIVRĂRII
Viteza de execuţie este azi factorul-cheie pentru succesele viitoare în toate sectoarele de activitate. Acţionaţi rapid, utilizând un instrument unic şi inteligent (software şi terminale mobile) pentru prestarea de servicii de livrare integrate. Iată câteva dintre funcţiile care vă vor simplifica activitatea de zi cu zi şi vor aduce un plus de agilitate afacerii:

Portofoliul nostru de echipamente revoluţionare pentru logistică
Revoluţia în logistică începe cu Mobilitatea, Automatizarea şi Robotizarea
PORTOFOLIUL NOSTRU DE ECHIPAMENTE ŞI SOLUŢII
Doriţi mai multe informaţii despre portofoliul nostru de echipamente şi soluţii software pentru domeniul dvs. de activitate?
Ştiri şi noutăţi
Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri
Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.
+3 000
CLIENŢI
+20 000
TERMINALE VÂNDUTE
+250
IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII
+15 000
ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE
+36
SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI
+10ANI
DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA