LĂSAŢI-NE PE NOI SĂ NE OCUPĂM DE SORTARE

Sistemele integrate de sortare şi logistică scalabile, care permit gestionarea unor fluxuri impresionante de produse, sunt specialitatea noastră. Funcţiile de management al depozitului oferite de soluţia noastră, precum şi adaptabilitatea acesteia vă eficientizează activitatea. Principalele beneficii ale soluţiei Smart ID Sorting Lines:

Optimizarea proceselor şi a fluxului de activitate

Un depozit productiv este unul în care toate elementele mobile (şi fixe) ale sistemului ating o eficienţă maximă atunci când lucrează împreună, iar toate activităţile se desfăşoară sinergic, producând rezultate optime. Forţa din spatele acestei funcţionări coerente este soluţia Smart ID Sorting Lines. Printre alte efecte pozitive ale implementării acesteia se numără creşterea productivităţii şi a vitezei de procesare a comenzilor.

Alocarea eficientă a personalului

Dacă ar fi să folosim un clişeu preluat din sport, antrenorii de top îşi distribuie jucătorii cei mai buni pe posturile unde au performanţe optime. Smart ID Sorting Lines este printre antrenorii talentaţi în domeniul managementului personalului, aducând la un nivel superior statisticile-cheie şi alocările automate pe baza unei serii de indicatori, pentru gestionarea adecvată a volumului de muncă, identificarea operatorilor cei mai performanţi şi alocarea corespunzătoare a acestora.

Software unic pentru controlul echipamentelor

De la benzile care transportă şi sortează produsele, la ambalare, operatori şi sistemele POS care furnizează instrumente avansate de inventar, toate sunt administrate în mod eficient cu ajutorul soluţiei software Smart ID Sorting Lines.

Reducerea cheltuielilor de exploatare

Atunci când activitatea este automatizată şi totul funcţionează coerent atât pe benzile transportoare, cât şi la nivelul echipei de operatori care manipulează bunurile, calitatea creşte, volumul de deşeuri scade şi, ceea ce este mai important, comparativ cu ceea ce se întâmpla înainte de implementarea Smart ID Sorting Lines, se înregistrează mai puţine retururi costisitoare sau reclamaţii din partea clienţilor. Puteţi reduce cheltuielile de exploatare, prin modernizarea tehnologiei şi integrarea soluţiei noastre avansate de management al depozitelor.

Management mai bun în perioadele de vârf

În era comerţului on-line, se pot înregistra oricând creşteri bruşte ale volumului de comenzi. Totuşi, anumite intervale din an sunt, în mod obişnuit, extrem de aglomerate, precum Black Friday sau perioada din preajma Crăciunului. Smart ID Sorting Lines vă ajută să treceţi cu bine peste perioadele excesiv de aglomerate. Sistemul nostru stabileşte cele mai eficiente rutine atât pentru personalul nou-angajat, cât şi pentru cel cu experienţă şi, în acelaşi timp, automatizează sortarea produselor, ceea ce permite livrarea la timp a unor cantităţi impresionante de marfă.

Diminuarea zgomotului din depozit

Depozitele sunt locuri agitate, cu un nivel de zgomot care ajunge la 80-90 decibeli. Acest lucru scade productivitatea, afectează eficienţa şi duce la erori umane costisitoare. Smart ID Sorting Lines asigură un mediu de lucru mai liniştit, reducând viteza benzilor transportoare sau oprindu-le atunci când nu sunt utilizate.

SMART ID SORTING LINES

În fiecare domeniu există procese care implică mişcarea recurentă a materialelor şi care se pot desfăşura cu mai multă eficienţă datorită avantajelor oferite de funcţiile integrate în soluţia noastră. Evident, un prim avantaj este crearea de mai mult spaţiu în depozit pentru extinderea altor operaţiuni. Vă prezentăm 6 funcţii care vă garantează realizarea de economii în materie de timp şi bani:

Utilizare în numeroase domenii

Soluţia Smart ID Sorting Lines poate fi implementată pentru automatizarea operaţiunilor de sortare în numeroase domenii de activitate, de la retail la articole vestimentare şi sectorul alimentar. Datorită flexibilităţii sale, asigură îndeplinirea cerinţelor şi standardelor specifice fiecărui domeniu de activitate, permiţând practic sortarea oricărui produs, indiferent de mărime, formă, volum etc.

Curbă rapidă de învăţare

Într-un depozit aglomerat nu este timp de pierdut, luarea rapidă a deciziilor fiind, aşadar, un factor-cheie în menţinerea implicării şi productivităţii. Soluţia Smart ID Sorting Lines este caracterizată de o curbă rapidă de învăţare, oferind operatorilor încredere şi control şi eliminând, în acelaşi timp, necesitatea unei instruiri îndelungate şi costisitoare a personalului.

Transferul inteligent al produselor

Înalta rată de precizie a soluţiei Smart ID Sorting Lines nu este întâmplătoare. Înainte de sortare, produsele sunt identificate cu ajutorul cititoarelor de coduri de bare, ID-ul acestora este transmis de software-ul de operare către echipamentele de sortare, iar acestea transferă articolele respective către banda transportoare corespunzătoare.

Interfaţă KPI în timp real

Feedbackul permanent cu privire la activitatea personalului şi informarea constantă în legătură cu operaţiunile curente sunt obligatorii în domeniul managementului depozitelor, unde există o concurenţă foarte puternică. Soluţia Smart ID Sorting Lines vă pune la dispoziţie o interfaţă în timp real care centralizează indicatorii-cheie de performanţă şi datele statistice. Interfaţa KPI din cadrul aplicaţiei mobile vă permite accesul la acestea şi luarea de decizii informate, în timp real.

Logică de sortare

Prin implementarea unui sistem automatizat de sortare, datorită software-ului avansat şi capabilităţilor impresionante de manipulare a produselor, aveţi siguranţa că marfa este pregătită pentru livrare în mod corespunzător, fără să se producă niciun fel de încurcături. Pachetele sunt direcţionate în funcţie de domeniu, destinaţie, greutate şi orice alt criteriu pe care îl consideraţi util.

Mai multe depozite, o singură bază de date

Soluţia noastră permite centralizarea inventarului din mai multe depozite într-o bază de date unică, datele putând fi sortate prin aplicarea de filtre şi folosite pentru efectuarea de analize complete sau parţiale. Toate aceste operaţiuni se desfăşoară în condiţii de securitate avansată, datele fiind accesibile din browserul web sau de pe terminalele mobile.

Portofoliul nostru de echipamente revoluţionare pentru logistică

Revoluţia în logistică începe cu Mobilitatea, Automatizarea şi Robotizarea

PORTOFOLIUL NOSTRU DE ECHIPAMENTE ŞI SOLUŢII

Doriţi mai multe informaţii despre portofoliul nostru de echipamente şi soluţii software pentru domeniul dvs. de activitate?

Ştiri şi noutăţi

Comunicat de Presă – Conectivitate fără precedent, robustețe și securitate de ultimă generație

Folosește Tableta Zebra ET80/85 când o lume întreagă depinde de angajații tăi București, 13 Septembrie 2021. Smart ID România, cel mai important provider [...]

Studiu de caz – Cum a digitalizat Renault Groupe Procesul de Testare Mașini în Centrul de Testare Titu

Renault Technologie Roumanie este centrul de inginerie al Grupului Renault în România. 2 300 de ingineri concep soluții ingenioase, abordabile, fiabile și moderne […]

DEMO – SOTIONE Platform – Soluție Completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile

SOTIONE platform este o soluție completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile care te ajută să coordonezi remote mii de echipamente și echipe mobile aflate [...]

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Parteneri