LOGISTICĂ INTELIGENTĂ SMARTID.SORTING LINES – NU RATAŢI NICIODATĂ LIVRAREA UNEI COMENZI
DISTRIBUIŢI UN VOLUM MARE DE COMENZI RAPID ŞI RENTABIL
Organizaţi lanţul de aprovizionare şi eliminaţi efortul copleşitor al finalizării comenzilor fără niciun ajutor. Lăsaţi aplicaţia noastră să facă totul singură, în locul vostru BENEFICIAZĂ ACUM!

LĂSAŢI-NE PE NOI SĂ NE OCUPĂM DE SORTARE

Sistemele integrate de sortare şi logistică scalabile, care permit gestionarea unor fluxuri impresionante de produse, sunt specialitatea noastră. Funcţiile de management al depozitului oferite de soluţia noastră, precum şi adaptabilitatea acesteia vă eficientizează activitatea. Principalele beneficii ale soluţiei Smart ID Sorting Lines:

Optimizarea proceselor şi a fluxului de activitate

Un depozit productiv este unul în care toate elementele mobile (şi fixe) ale sistemului ating o eficienţă maximă atunci când lucrează împreună, iar toate activităţile se desfăşoară sinergic, producând rezultate optime. Forţa din spatele acestei funcţionări coerente este soluţia Smart ID Sorting Lines. Printre alte efecte pozitive ale implementării acesteia se numără creşterea productivităţii şi a vitezei de procesare a comenzilor.

Alocarea eficientă a personalului

Dacă ar fi să folosim un clişeu preluat din sport, antrenorii de top îşi distribuie jucătorii cei mai buni pe posturile unde au performanţe optime. Smart ID Sorting Lines este printre antrenorii talentaţi în domeniul managementului personalului, aducând la un nivel superior statisticile-cheie şi alocările automate pe baza unei serii de indicatori, pentru gestionarea adecvată a volumului de muncă, identificarea operatorilor cei mai performanţi şi alocarea corespunzătoare a acestora.

Software unic pentru controlul echipamentelor

De la benzile care transportă şi sortează produsele, la ambalare, operatori şi sistemele POS care furnizează instrumente avansate de inventar, toate sunt administrate în mod eficient cu ajutorul soluţiei software Smart ID Sorting Lines.

Reducerea cheltuielilor de exploatare

Atunci când activitatea este automatizată şi totul funcţionează coerent atât pe benzile transportoare, cât şi la nivelul echipei de operatori care manipulează bunurile, calitatea creşte, volumul de deşeuri scade şi, ceea ce este mai important, comparativ cu ceea ce se întâmpla înainte de implementarea Smart ID Sorting Lines, se înregistrează mai puţine retururi costisitoare sau reclamaţii din partea clienţilor. Puteţi reduce cheltuielile de exploatare, prin modernizarea tehnologiei şi integrarea soluţiei noastre avansate de management al depozitelor.

Management mai bun în perioadele de vârf

În era comerţului on-line, se pot înregistra oricând creşteri bruşte ale volumului de comenzi. Totuşi, anumite intervale din an sunt, în mod obişnuit, extrem de aglomerate, precum Black Friday sau perioada din preajma Crăciunului. Smart ID Sorting Lines vă ajută să treceţi cu bine peste perioadele excesiv de aglomerate. Sistemul nostru stabileşte cele mai eficiente rutine atât pentru personalul nou-angajat, cât şi pentru cel cu experienţă şi, în acelaşi timp, automatizează sortarea produselor, ceea ce permite livrarea la timp a unor cantităţi impresionante de marfă.

Diminuarea zgomotului din depozit

Depozitele sunt locuri agitate, cu un nivel de zgomot care ajunge la 80-90 decibeli. Acest lucru scade productivitatea, afectează eficienţa şi duce la erori umane costisitoare. Smart ID Sorting Lines asigură un mediu de lucru mai liniştit, reducând viteza benzilor transportoare sau oprindu-le atunci când nu sunt utilizate.

Testimoniale Dragoș Gabriel Stoica - Manager de proiect, Caroli Foods În urma introducerii gamei de terminale mobile, imprimante şi display-uri SmartID, ne-am mărit productivitatea şi ne-am optimizat fluxul de lucru. Apreciem în continuare procesele atent documentate şi disponibilitatea specialiştilor SmartID, alături de abordarea orientată spre nevoile clientului. Testimoniale Cristina Bîrsan - Director achiziţii, Aquila Part Prod Com Rapiditatea cu care au răspuns tuturor solicitărilor noastre, profesionalismul în oferirea de soluţii personalizate pentru proiectele noastre de logistică, precum şi calitatea produselor şi a echipei de specialişti cu care am colaborat sunt argumentele pentru care putem spune, fără rezerve, că SmartID Dynamics este un partener de încredere cu care am colaborat în ultimii 8 ani şi alături de care ne-am dezvoltat şi pe care ne-am putut baza în orice moment. Testimoniale Răzvan DIMA - Coordonator transformare digitală şi SAP, Faurecia Creşterea productivităţii, reducerea numărului de produse respinse şi, per total, îmbunătăţirea fluxului de producţie sunt primele beneficii pe care le-am constatat la scurt timp de la implementarea soluţiilor de automatizare SmartID. Este o plăcere să lucrezi cu o echipă de profesionişti desăvârşiţi şi să beneficiezi de oferte cu adevărat competitive raportat la complexitatea proiectelor. Testimoniale Emanuel Prichici - Director logistică şi IT, QUEHENBERGER LOGISTICS Colaborăm extrem de bine cu SmartID de mulți ani. Îi apreciem în mod deosebit pentru flexibilitatea şi promptitudinea cu care ne furnizează soluţiile şi echipamentele de care avem nevoie. Testimoniale Liviu Osman - Director IT, Premier Restaurants Romania SRL, beneficiar licenţă pentru dezvoltare McDonald’s în România Sub conceptul „Experienţa viitorului”, McDonald’s (prin Premier Restaurants Romania) a introdus noile tablete robuste, sigure şi uşor de utilizat Bobcat Xplore cu scopul de a crea o nouă experienţă digitală pentru clienţi. SmartID Dynamics a fost partenerul nostru în acest proiect, pe partea de achiziţie şi asistenţă, o colaborare bazată pe valori precum promptitudinea şi comunicarea eficientă. Ni s-a oferit în permanenţă asistenţă pentru selectarea celor mai adecvate opţiuni şi soluţii pentru nevoile noastre. Recomandăm SmartID ca partener serios şi de încredere. Testimoniale Dan Săcuiu - Director IT, Gebrüder Weiss Buna funcţionare a terminalelor mobile Zebra şi Datalogic este esenţială pentru desfăşurarea fără întreruperi a proceselor la depozitul nostru principal şi pentru asigurarea unei calităţi ridicate a livrărilor. Suntem bucuroşi că de 4 ani am găsit în SmartID o echipă de profesionişti care înţeleg valorile fundamentale ale companiei noastre, iar la fiecare solicitare pe care le-o adresăm răspund cu aceeaşi promptitudine şi ne asigură intervenţii de service în condiţii excelente. Testimoniale Iulian Stroe - Director adjunct IT, REWE Romania SRL În toate centrele logistice şi magazinele noastre din România activitatea se desfăşoară mai rapid şi mai eficient grație tehnologiei de ultimă generaţie furnizată de Smart ID Dynamics. În plus, datorită asistenţei complete şi service-ului de înaltă calitate, REWE poate continua să dezvolte magazinele PENNY Market într-un ritm mai rapid, în consonanţă cu cerinţele clienţilor şi valorile fundamentale ale companiei, ca retailer de succes în Europa. Testimoniale Valentina Ionescu - IT, Business Development & Project Manager Punctul forte al companiei Smart ID este și au fost întotdeauna oamenii. Am numai cuvinte de laudă pentru echipa cu care am lucrat în Proiect. Cred cu tărie că Smart ID, deţine una dintre cele mai complexe și mai bine pregătite echipe în medii intensive din piaţă. Acest lucru se vede cel mai bine din evoluţia lor din ultimii ani. Lucrăm cu oameni și echipe pregătite întotdeauna să livreze dincolo de cerinţe, sunt permanent la curent cu evoluţia pieţei de automatizări și mobilitate, sunt dornici să ajute și vin cu soluţii pe fiecare problemă în parte.

SMART ID SORTING LINES

În fiecare domeniu există procese care implică mişcarea recurentă a materialelor şi care se pot desfăşura cu mai multă eficienţă datorită avantajelor oferite de funcţiile integrate în soluţia noastră. Evident, un prim avantaj este crearea de mai mult spaţiu în depozit pentru extinderea altor operaţiuni. Vă prezentăm 6 funcţii care vă garantează realizarea de economii în materie de timp şi bani:

Utilizare în numeroase domenii

Soluţia Smart ID Sorting Lines poate fi implementată pentru automatizarea operaţiunilor de sortare în numeroase domenii de activitate, de la retail la articole vestimentare şi sectorul alimentar. Datorită flexibilităţii sale, asigură îndeplinirea cerinţelor şi standardelor specifice fiecărui domeniu de activitate, permiţând practic sortarea oricărui produs, indiferent de mărime, formă, volum etc.

Curbă rapidă de învăţare

Într-un depozit aglomerat nu este timp de pierdut, luarea rapidă a deciziilor fiind, aşadar, un factor-cheie în menţinerea implicării şi productivităţii. Soluţia Smart ID Sorting Lines este caracterizată de o curbă rapidă de învăţare, oferind operatorilor încredere şi control şi eliminând, în acelaşi timp, necesitatea unei instruiri îndelungate şi costisitoare a personalului.

Transferul inteligent al produselor

Înalta rată de precizie a soluţiei Smart ID Sorting Lines nu este întâmplătoare. Înainte de sortare, produsele sunt identificate cu ajutorul cititoarelor de coduri de bare, ID-ul acestora este transmis de software-ul de operare către echipamentele de sortare, iar acestea transferă articolele respective către banda transportoare corespunzătoare.

Interfaţă KPI în timp real

Feedbackul permanent cu privire la activitatea personalului şi informarea constantă în legătură cu operaţiunile curente sunt obligatorii în domeniul managementului depozitelor, unde există o concurenţă foarte puternică. Soluţia Smart ID Sorting Lines vă pune la dispoziţie o interfaţă în timp real care centralizează indicatorii-cheie de performanţă şi datele statistice. Interfaţa KPI din cadrul aplicaţiei mobile vă permite accesul la acestea şi luarea de decizii informate, în timp real.

Logică de sortare

Prin implementarea unui sistem automatizat de sortare, datorită software-ului avansat şi capabilităţilor impresionante de manipulare a produselor, aveţi siguranţa că marfa este pregătită pentru livrare în mod corespunzător, fără să se producă niciun fel de încurcături. Pachetele sunt direcţionate în funcţie de domeniu, destinaţie, greutate şi orice alt criteriu pe care îl consideraţi util.

Mai multe depozite, o singură bază de date

Soluţia noastră permite centralizarea inventarului din mai multe depozite într-o bază de date unică, datele putând fi sortate prin aplicarea de filtre şi folosite pentru efectuarea de analize complete sau parţiale. Toate aceste operaţiuni se desfăşoară în condiţii de securitate avansată, datele fiind accesibile din browserul web sau de pe terminalele mobile.

Portofoliul nostru de echipamente revoluţionare pentru logistică

Revoluţia în logistică începe cu Mobilitatea, Automatizarea şi Robotizarea

PORTOFOLIUL NOSTRU DE ECHIPAMENTE ŞI SOLUŢII

Doriţi mai multe informaţii despre portofoliul nostru de echipamente şi soluţii software pentru domeniul dvs. de activitate?

Ştiri şi noutăţi

Răzvan Drăgoi se alătură Smart ID Dynamics în poziția de Deputy General Manager

București, 16 noiembrie 2020 – Smart ID Dynamics, lider recunoscut al industriei IT din România și specialist în soluții pentru medii intensive de […]

5 lecții de învățat din experiența companiilor românești din lanțul de aprovizionare în criza COVID-19

Concluziile webinarului „Logisticienii, COVID-19 și Efectele deglobalizării”, 25 iunie 2020 Pandemia de coronavirus a schimbat modul în care companiile din lanțul de aprovizionare […]

Protejat: Smart ID România implementează un concept unic în retailul din România

Acest conținut este protejat cu parolă. Pentru a-l vedea, te rog să introduci parola mai jos: Parolă:

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Parteneri