OPTIMIZAŢI RESURSELE PENTRU A REDOBÂNDI CONTROLUL DEPLIN, DE LA PRIMUL CONTACT CU CLIENTUL ŞI PÂNĂ LA LIVRAREA COMENZII ŞI RAPORTARE

Vă punem la dispoziţie o soluţie completă pentru serviciile de curierat, cu integrarea canalelor multiple şi automatizare completă a proceselor, care vă ajută să îmbunătăţiţi interacţiunea cu clientul şi să majoraţi veniturile.

Satisfacţie garantată a clientului

Asigurarea unei transparenţe complete a comenzii pentru client este un aspect dificil pentru majoritatea companiilor. Acum aveţi la dispoziţie un call center pe nivele multiple şi mai multe regiuni, posibilităţi nelimitate de management al apelurilor şi procesare automatizată a comenzilor. Aveţi libertate deplină în crearea experienţei de cumpărare şi livrare la care visează orice client.

Informaţii valide privind operaţiunile

Evaluaţi operaţiunile zilnice cu ajutorul funcţiei precise de raportare în timp real. Puteţi urmări, analiza şi optimiza traseele pe baza datelor GPS şi puteţi genera statistici financiare relevante care să vă ajute în transformarea activităţii. Modificaţi structura de raportare „din mers” şi exportaţi datele în orice format extern pe care doriţi să îl utilizaţi.

Monitorizarea flotei auto

Optimizaţi operaţiunile de management al flotei de autovehicule cu ajutorul opţiunilor suplimentare de verificare a orelor de plecare şi revenire ale autovehiculelor, de urmărire a consumului de carburant şi de localizare a autovehiculului în trafic.

Trasabilitatea AWB pe tot parcursul livrării

Niciun colet nu se pierde pe drum. Indiferent dacă utilizaţi o soluţie simplă sau una integrată, este extrem de simplu să generaţi şi să urmăriţi codurile AWB. Etapele clare de procesare, de la recepţionare la livrare, vor face ca totul să decurgă mai simplu, atât pentru şoferi, cât şi pentru clienţi. De asemenea, datorită funcţiilor de prioritizare, de alertă şi de alocare, beneficiaţi de flexibilitatea necesară efectuării de modificări în ultimul moment.

Siguranţă deplină

Eliberaţi-vă de grija fluxului de informaţii cu ajutorul monitorizării progresive a operaţiunilor şi operatorilor, atât din front office, cât şi din back office. Structurile şi regulile de acces multinivel creează un mediu sigur şi o sursă exactă de informaţii cu privire la utilizatori, computerele şi bazele de date utilizate pentru fiecare operaţiune.

Optimizarea activităţii şoferilor

Puteţi pune la dispoziţia tuturor şoferilor, în timp util, informaţii corecte cu privire la livrare şi, de asemenea, puteţi monitoriza traseele de deplasare. Optimizaţi ordinea şi orarul livrărilor, utilizând funcţia de corectare a adreselor şi planificaţi activităţile viitoare pe baza istoricului locaţiilor şi opţiunilor de căutare.

ATINGEŢI ORICE OBIECTIVE DE PERFORMANŢĂ PROPUSE ŞI URMĂRIŢI TOATE DETALIILE IMPORTANTE

O soluţie premium pentru companii de curierat, care oferă funcţii complexe de acces la toate elementele implicate în procesul de livrare, propulsând activitatea la un nivel superior şi transformând orice provocare într-un avantaj.

SOLUŢIA SMART ID PENTRU COMPANII DE CURIERAT

Creaţi şi dezvoltaţi un serviciu de livrare competitiv cu ajutorul unei soluţii performante şi sigure care asigură controlul fiecărei etape, precum şi un nivel ridicat de flexibilitate. Avantajele soluţiei noastre:

Call center multinivel

Call center la nivel central şi regional, un număr nelimitat de niveluri pentru apeluri şi procesarea comenzilor, redirecţionarea apelurilor, alocarea complexă a sarcinilor şi imagine de ansamblu a ciclului AWB, integrare cu soluţii VoIP şi de alocare automată a apelurilor; interfaţă desktop prietenoasă pentru operatori.

Managementul loturilor de colete

În funcţie de necesităţi, puteţi ridica mai multe colete de la o singură locaţie în vederea livrării la mai multe adrese. Soluţia noastră vă pune la dispoziţie un flux de lucru special pentru codurile AWB aferente loturilor care asigură reducerea numărului de documente şi trasabilitate completă.

Echipamente mobile pentru libertate de mişcare

Smartid.CourierMobile este o aplicaţie de bază care foloseşte un terminal mobil şi o imprimantă mobilă şi care funcţionează atât off-line, cât şi on-line, pentru eficienţă maximă. Aplicaţia comunică automat cu modulul Back Office şi permite atât transmiterea directă de mesaje către call center, cât şi ridicarea şi livrarea comenzilor.

Modul POS pentru fidelizarea clientului

Folosit pentru livrări speciale, precum cele de reviste şi ziare, modulul POS utilizează tehnologia codurilor de bare şi funcţionează complet on-line, oferind toate funcţiile POS standard, la care se adaugă integrarea cu numeroase soluţii de loializare pentru îmbunătăţirea experienţei clientului.

Managementul zonelor de livrare

Soluţia foloseşte afişarea grafică a zonelor pentru optimizarea alocării adreselor şi coletelor pentru fiecare şofer şi, de asemenea, asigură estimarea mai exactă a preţului de livrare la client.

Funcţii suplimentare utile

Funcţiile suplimentare, precum CRM, pentru un mai bun management al clienţilor, automatizare pe bază de coduri de bare, dovada livrării şi managementul flotei de autovehicule pe bază de tehnologii avansate de navigaţie vă asigură un control superior al operaţiunilor şi vă oferă avantaje indispensabile în scalarea activităţii.

Ciclu AWB complet

Soluţia vă oferă opţiuni pentru gestiunea complexă a AWB-urilor, de la creare la dovada livrării, logică predefinită a ciclului AWB, comunicarea clară a datelor către şoferi, funcţii de căutare, sortare, setare, modificare şi chiar de anulare a priorităţilor şi alertelor, definirea stării („nelivrat”), precum şi posibilitatea vizualizării în timp real a tuturor operaţiunilor aferente codurilor AWB.

Operaţiuni în cloud, securitate şi asistenţă tehnică

Soluţia SmartID.Courier este disponibilă şi în cloud, putând fi accesată oriunde există o conexiune la internet. Se folosesc certificate SSL pentru asigurarea celor mai înalte niveluri de securitate a datelor. De asemenea, vă oferim asistenţă tehnică de la distanţă şi în locaţii, pentru o funcţionare fără întreruperi a activităţii.

Portofoliul nostru de echipamente revoluţionare pentru logistică

Revoluţia în logistică începe cu Mobilitatea, Automatizarea şi Robotizarea

PORTOFOLIUL NOSTRU DE ECHIPAMENTE ŞI SOLUŢII

Doriţi mai multe informaţii despre portofoliul nostru de echipamente şi soluţii software pentru domeniul dvs. de activitate?

Ştiri şi noutăţi

Comunicat de Presă – Conectivitate fără precedent, robustețe și securitate de ultimă generație

Folosește Tableta Zebra ET80/85 când o lume întreagă depinde de angajații tăi București, 13 Septembrie 2021. Smart ID România, cel mai important provider [...]

Studiu de caz – Cum a digitalizat Renault Groupe Procesul de Testare Mașini în Centrul de Testare Titu

Renault Technologie Roumanie este centrul de inginerie al Grupului Renault în România. 2 300 de ingineri concep soluții ingenioase, abordabile, fiabile și moderne […]

DEMO – SOTIONE Platform – Soluție Completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile

SOTIONE platform este o soluție completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile care te ajută să coordonezi remote mii de echipamente și echipe mobile aflate [...]

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Parteneri