LOGISTICĂ INTELIGENTĂ SMARTID. POSTAL AND COURIER SERVICES – ORICE OPERAŢIUNE DE RIDICARE ŞI LIVRARE A COMENZII ESTE CA ŞI FINALIZATĂ BENEFICIAZĂ ACUM! În prezent, în contextul ritmului din ce în ce mai alert de pe piaţa logisticii, soluţia SMART ID.Postal and Courier Services vă oferă avantajul integrării perfecte cu orice soluţie existentă, vă ajută să efectuaţi livrări fără erori, pentru un grad ridicat de satisfacţie a clientului şi vă pune la dispoziţie posibilităţi de scalare în funcţie de activitate.

OPTIMIZAŢI RESURSELE PENTRU A REDOBÂNDI CONTROLUL DEPLIN, DE LA PRIMUL CONTACT CU CLIENTUL ŞI PÂNĂ LA LIVRAREA COMENZII ŞI RAPORTARE

Vă punem la dispoziţie o soluţie completă pentru serviciile de curierat, cu integrarea canalelor multiple şi automatizare completă a proceselor, care vă ajută să îmbunătăţiţi interacţiunea cu clientul şi să majoraţi veniturile.

Satisfacţie garantată a clientului

Asigurarea unei transparenţe complete a comenzii pentru client este un aspect dificil pentru majoritatea companiilor. Acum aveţi la dispoziţie un call center pe nivele multiple şi mai multe regiuni, posibilităţi nelimitate de management al apelurilor şi procesare automatizată a comenzilor. Aveţi libertate deplină în crearea experienţei de cumpărare şi livrare la care visează orice client.

Informaţii valide privind operaţiunile

Evaluaţi operaţiunile zilnice cu ajutorul funcţiei precise de raportare în timp real. Puteţi urmări, analiza şi optimiza traseele pe baza datelor GPS şi puteţi genera statistici financiare relevante care să vă ajute în transformarea activităţii. Modificaţi structura de raportare „din mers” şi exportaţi datele în orice format extern pe care doriţi să îl utilizaţi.

Monitorizarea flotei auto

Optimizaţi operaţiunile de management al flotei de autovehicule cu ajutorul opţiunilor suplimentare de verificare a orelor de plecare şi revenire ale autovehiculelor, de urmărire a consumului de carburant şi de localizare a autovehiculului în trafic.

Trasabilitatea AWB pe tot parcursul livrării

Niciun colet nu se pierde pe drum. Indiferent dacă utilizaţi o soluţie simplă sau una integrată, este extrem de simplu să generaţi şi să urmăriţi codurile AWB. Etapele clare de procesare, de la recepţionare la livrare, vor face ca totul să decurgă mai simplu, atât pentru şoferi, cât şi pentru clienţi. De asemenea, datorită funcţiilor de prioritizare, de alertă şi de alocare, beneficiaţi de flexibilitatea necesară efectuării de modificări în ultimul moment.

Siguranţă deplină

Eliberaţi-vă de grija fluxului de informaţii cu ajutorul monitorizării progresive a operaţiunilor şi operatorilor, atât din front office, cât şi din back office. Structurile şi regulile de acces multinivel creează un mediu sigur şi o sursă exactă de informaţii cu privire la utilizatori, computerele şi bazele de date utilizate pentru fiecare operaţiune.

Optimizarea activităţii şoferilor

Puteţi pune la dispoziţia tuturor şoferilor, în timp util, informaţii corecte cu privire la livrare şi, de asemenea, puteţi monitoriza traseele de deplasare. Optimizaţi ordinea şi orarul livrărilor, utilizând funcţia de corectare a adreselor şi planificaţi activităţile viitoare pe baza istoricului locaţiilor şi opţiunilor de căutare.

ATINGEŢI ORICE OBIECTIVE DE PERFORMANŢĂ PROPUSE ŞI URMĂRIŢI TOATE DETALIILE IMPORTANTE

O soluţie premium pentru companii de curierat, care oferă funcţii complexe de acces la toate elementele implicate în procesul de livrare, propulsând activitatea la un nivel superior şi transformând orice provocare într-un avantaj.

Testimoniale Dragoș Gabriel Stoica - Manager de proiect, Caroli Foods În urma introducerii gamei de terminale mobile, imprimante şi display-uri SmartID, ne-am mărit productivitatea şi ne-am optimizat fluxul de lucru. Apreciem în continuare procesele atent documentate şi disponibilitatea specialiştilor SmartID, alături de abordarea orientată spre nevoile clientului. Testimoniale Cristina Bîrsan - Director achiziţii, Aquila Part Prod Com Rapiditatea cu care au răspuns tuturor solicitărilor noastre, profesionalismul în oferirea de soluţii personalizate pentru proiectele noastre de logistică, precum şi calitatea produselor şi a echipei de specialişti cu care am colaborat sunt argumentele pentru care putem spune, fără rezerve, că SmartID Dynamics este un partener de încredere cu care am colaborat în ultimii 8 ani şi alături de care ne-am dezvoltat şi pe care ne-am putut baza în orice moment. Testimoniale Răzvan DIMA - Coordonator transformare digitală şi SAP, Faurecia Creşterea productivităţii, reducerea numărului de produse respinse şi, per total, îmbunătăţirea fluxului de producţie sunt primele beneficii pe care le-am constatat la scurt timp de la implementarea soluţiilor de automatizare SmartID. Este o plăcere să lucrezi cu o echipă de profesionişti desăvârşiţi şi să beneficiezi de oferte cu adevărat competitive raportat la complexitatea proiectelor. Testimoniale Emanuel Prichici - Director logistică şi IT, QUEHENBERGER LOGISTICS Colaborăm extrem de bine cu SmartID de mulți ani. Îi apreciem în mod deosebit pentru flexibilitatea şi promptitudinea cu care ne furnizează soluţiile şi echipamentele de care avem nevoie. Testimoniale Liviu Osman - Director IT, Premier Restaurants Romania SRL, beneficiar licenţă pentru dezvoltare McDonald’s în România Sub conceptul „Experienţa viitorului”, McDonald’s (prin Premier Restaurants Romania) a introdus noile tablete robuste, sigure şi uşor de utilizat Bobcat Xplore cu scopul de a crea o nouă experienţă digitală pentru clienţi. SmartID Dynamics a fost partenerul nostru în acest proiect, pe partea de achiziţie şi asistenţă, o colaborare bazată pe valori precum promptitudinea şi comunicarea eficientă. Ni s-a oferit în permanenţă asistenţă pentru selectarea celor mai adecvate opţiuni şi soluţii pentru nevoile noastre. Recomandăm SmartID ca partener serios şi de încredere. Testimoniale Dan Săcuiu - Director IT, Gebrüder Weiss Buna funcţionare a terminalelor mobile Zebra şi Datalogic este esenţială pentru desfăşurarea fără întreruperi a proceselor la depozitul nostru principal şi pentru asigurarea unei calităţi ridicate a livrărilor. Suntem bucuroşi că de 4 ani am găsit în SmartID o echipă de profesionişti care înţeleg valorile fundamentale ale companiei noastre, iar la fiecare solicitare pe care le-o adresăm răspund cu aceeaşi promptitudine şi ne asigură intervenţii de service în condiţii excelente. Testimoniale Iulian Stroe - Director adjunct IT, REWE Romania SRL În toate centrele logistice şi magazinele noastre din România activitatea se desfăşoară mai rapid şi mai eficient grație tehnologiei de ultimă generaţie furnizată de Smart ID Dynamics. În plus, datorită asistenţei complete şi service-ului de înaltă calitate, REWE poate continua să dezvolte magazinele PENNY Market într-un ritm mai rapid, în consonanţă cu cerinţele clienţilor şi valorile fundamentale ale companiei, ca retailer de succes în Europa. Testimoniale Valentina Ionescu - IT, Business Development & Project Manager Punctul forte al companiei Smart ID este și au fost întotdeauna oamenii. Am numai cuvinte de laudă pentru echipa cu care am lucrat în Proiect. Cred cu tărie că Smart ID, deţine una dintre cele mai complexe și mai bine pregătite echipe în medii intensive din piaţă. Acest lucru se vede cel mai bine din evoluţia lor din ultimii ani. Lucrăm cu oameni și echipe pregătite întotdeauna să livreze dincolo de cerinţe, sunt permanent la curent cu evoluţia pieţei de automatizări și mobilitate, sunt dornici să ajute și vin cu soluţii pe fiecare problemă în parte.

SOLUŢIA SMART ID PENTRU COMPANII DE CURIERAT

Creaţi şi dezvoltaţi un serviciu de livrare competitiv cu ajutorul unei soluţii performante şi sigure care asigură controlul fiecărei etape, precum şi un nivel ridicat de flexibilitate. Avantajele soluţiei noastre:

Call center multinivel

Call center la nivel central şi regional, un număr nelimitat de niveluri pentru apeluri şi procesarea comenzilor, redirecţionarea apelurilor, alocarea complexă a sarcinilor şi imagine de ansamblu a ciclului AWB, integrare cu soluţii VoIP şi de alocare automată a apelurilor; interfaţă desktop prietenoasă pentru operatori.

Managementul loturilor de colete

În funcţie de necesităţi, puteţi ridica mai multe colete de la o singură locaţie în vederea livrării la mai multe adrese. Soluţia noastră vă pune la dispoziţie un flux de lucru special pentru codurile AWB aferente loturilor care asigură reducerea numărului de documente şi trasabilitate completă.

Echipamente mobile pentru libertate de mişcare

Smartid.CourierMobile este o aplicaţie de bază care foloseşte un terminal mobil şi o imprimantă mobilă şi care funcţionează atât off-line, cât şi on-line, pentru eficienţă maximă. Aplicaţia comunică automat cu modulul Back Office şi permite atât transmiterea directă de mesaje către call center, cât şi ridicarea şi livrarea comenzilor.

Modul POS pentru fidelizarea clientului

Folosit pentru livrări speciale, precum cele de reviste şi ziare, modulul POS utilizează tehnologia codurilor de bare şi funcţionează complet on-line, oferind toate funcţiile POS standard, la care se adaugă integrarea cu numeroase soluţii de loializare pentru îmbunătăţirea experienţei clientului.

Managementul zonelor de livrare

Soluţia foloseşte afişarea grafică a zonelor pentru optimizarea alocării adreselor şi coletelor pentru fiecare şofer şi, de asemenea, asigură estimarea mai exactă a preţului de livrare la client.

Funcţii suplimentare utile

Funcţiile suplimentare, precum CRM, pentru un mai bun management al clienţilor, automatizare pe bază de coduri de bare, dovada livrării şi managementul flotei de autovehicule pe bază de tehnologii avansate de navigaţie vă asigură un control superior al operaţiunilor şi vă oferă avantaje indispensabile în scalarea activităţii.

Ciclu AWB complet

Soluţia vă oferă opţiuni pentru gestiunea complexă a AWB-urilor, de la creare la dovada livrării, logică predefinită a ciclului AWB, comunicarea clară a datelor către şoferi, funcţii de căutare, sortare, setare, modificare şi chiar de anulare a priorităţilor şi alertelor, definirea stării („nelivrat”), precum şi posibilitatea vizualizării în timp real a tuturor operaţiunilor aferente codurilor AWB.

Operaţiuni în cloud, securitate şi asistenţă tehnică

Soluţia SmartID.Courier este disponibilă şi în cloud, putând fi accesată oriunde există o conexiune la internet. Se folosesc certificate SSL pentru asigurarea celor mai înalte niveluri de securitate a datelor. De asemenea, vă oferim asistenţă tehnică de la distanţă şi în locaţii, pentru o funcţionare fără întreruperi a activităţii.

Portofoliul nostru de echipamente revoluţionare pentru logistică

Revoluţia în logistică începe cu Mobilitatea, Automatizarea şi Robotizarea

PORTOFOLIUL NOSTRU DE ECHIPAMENTE ŞI SOLUŢII

Doriţi mai multe informaţii despre portofoliul nostru de echipamente şi soluţii software pentru domeniul dvs. de activitate?

Ştiri şi noutăţi

Răzvan Drăgoi se alătură Smart ID Dynamics în poziția de Deputy General Manager

București, 16 noiembrie 2020 – Smart ID Dynamics, lider recunoscut al industriei IT din România și specialist în soluții pentru medii intensive de […]

5 lecții de învățat din experiența companiilor românești din lanțul de aprovizionare în criza COVID-19

Concluziile webinarului „Logisticienii, COVID-19 și Efectele deglobalizării”, 25 iunie 2020 Pandemia de coronavirus a schimbat modul în care companiile din lanțul de aprovizionare […]

Protejat: Smart ID România implementează un concept unic în retailul din România

Acest conținut este protejat cu parolă. Pentru a-l vedea, te rog să introduci parola mai jos: Parolă:

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Parteneri