LOGISTICĂ INTELIGENTĂ SMARTID.WAREHOUSE CONTROL SYSTEM – COORDONAREA ÎN TIMP REAL A SISTEMELOR ERP ŞI WMS ŞI A ECHIPAMENTELOR DE MANIPULARE Eficientizaţi activitatea operatorilor din zona de colectare a comenzilor din depozite sau centrele de distribuţie, prin automatizarea întregului proces cu ajutorul tehnologiilor avansate precum Pick-To-Light, benzi transportoare, interfeţe 3-D HMI (om-maşină) etc. BENEFICIAZĂ ACUM!

SmartID.Warehouse Control System vă ajută să fluidizaţi operaţiunile în depozit, fără riscuri sau erori în manipularea produselor

Fluidizarea tuturor proceselor cuprinse între plasarea comenzii, procesare, colectarea produselor, planificarea traseului, scanare, sortare, ambalare, etichetare şi distribuţie şi maximizarea eficienţei subsistemului de manipulare a materialelor

Alocarea dinamică a colectării comenzilor

Soluţia SmartID.Warehouse Control System vă ajută să gestionaţi fără dificultate locaţiile de colectare a comenzii prin alocarea dinamică a acestora. În momentul în care o locaţie nu este disponibilă, aplicaţia selectează o altă locaţie pentru echilibrarea încărcării sistemului şi mărirea productivităţii.

Optimizarea ambalării

Aplicaţia permite analiza conţinutului ambalajului sau cutiei şi selectează un ambalaj cu dimensiuni adecvate, pentru reducerea costurilor de expediţie. Optimizarea ambalajelor permite evitarea depăşirii nejustificate a greutăţii, precum şi a problemelor legate de sistemul de benzi transportoare.

Controlul costurilor de ambalare

Prin analiza conţinutului fiecărei comenzi, soluţia WCS permite selectarea ambalajului cu cele mai mici dimensiuni, reducând astfel costurile de expediţie şi de dunaj. Funcţia de selectare a celui mai adecvat ambalaj permite, de asemenea, evitarea depăşirii nejustificate a greutăţii, cutiile foarte grele putând cauza probleme sistemului de benzi transportoare.

Acceleraţi procesul de distribuţie

Clienţii solicită conformitate, servicii cu valoare adăugată şi termene de livrare cât mai reduse. Cu ajutorul soluţiei SmartID.Warehouse System Automation puteţi optimiza mişcarea produselor şi accelera procesul de distribuţie, furnizând astfel serviciile cu valoare adăugată necesare.

Reduceţi cheltuielile de personal

Prin automatizarea completă a operaţiunilor, expediţiei şi livrărilor măriţi productivitatea şi reduceţi costurile de distribuţie. Se evită blocajele în zonele de colectare a produselor în depozit, se elimină erorile în procesele de manipulare şi se scurtează termenele de livrare. Toate aplicaţiile din depozit funcţionează sinergic.

Asiguraţi controlul calităţii

Sistemul de management al depozitului SmartID.Warehouse permite verificarea în timp real a comenzilor de la clienţi şi eliminarea costurilor cauzate de ambalarea necorespunzătore, furt sau fraudă. Nu vă mai confruntaţi cu retururi, reclamaţii din partea clienţilor, costuri de reambalare şi transport.

Reduceţi pierderile cauzate de furt şi fraudă

Sistemul SmartID.Warehouse este proiectat pentru analiza erorilor cauzate de fraude sau de furturi. Deţinând 100% controlul asupra variaţiilor de dimensiuni şi greutate, puteţi reduce riscul de pierderi.

Toate automatizările sunt integrate complet

Soluţia SmartID.Warehouse se integrează cu sistemul WMS/ERP preexistent şi echipamentele de manipulare a materialelor într-o singură interfaţă. Astfel, aveţi la dispoziţie un punct unic de control şi de vizualizare a întregului depozit, eliminând astfel automatizările izolate.

SmartID.Warehouse Control System vă oferă un punct unic de control pentru manipularea produselor şi procesarea comenzilor

Soluţia face legătura între aplicaţiile software existente deja, de exemplu, ERP şi WMS, şi controlerele logice programabile (PLC) care comandă toate echipamentele de manipulare a materialelor. Vă puteţi convinge singuri de avantajele implementării soluţiei SmartID.Warehouse Management System pentru rapiditatea şi fluiditatea operaţiunilor din depozit.

SMARTID.Warehouse Management System vă ajută să faceţi faţă provocărilor precum dezvoltarea activităţii şi creşterea volumului, mai ales în perioadele de vârf şi ori de câte ori este necesară distribuţia rapidă a produselor

Soluţia coordonează comunicarea în timp real cu aplicaţiile existente (ERP şi WMS), angajaţii dumneavoastră şi echipamentele de manipulare a materialelor (benzi transportoare, sisteme de sortare, Pick to Light etc.), asigurând desfăşurarea sinergică a activităţilor acestora, la cel mai înalt nivel de precizie şi eficienţă.

Coordonarea aplicaţiilor şi automatizărilor

Soluţia noastră este bazată pe implementarea de automatizări în toate domeniile. Este proiectată scalabil, permite integrarea cu sistemele ERP şi WMS existente, precum şi cu implementările PLC şi I/O. Datorită automatizărilor unor procese precum înfoliere, aplicare de bandă adezivă, tipărire şi aplicare, direcţionare şi sortare, SmartID.Warehouse Control System se distinge ca o soluţie completă de procesare a comenzilor din depozite.

Integrarea sistemelor Pick by Voice şi Pick-to-Light

Operatorii din depozit pot colecta produsele cu ajutorul aplicaţiilor Pick by Voice sau Pick-to-Light. Sistemul coordonează operaţiunile efectuate de operatori şi validează alocările. În acest mod se îmbunătăţesc precizia şi viteza de desfăşurare a procesului de colectare a comenzilor.

Automatizarea benzilor transportoare

SmartID.Warehouse Control System automatizează toate ariile de activitate din depozit, eficientizând procese precum mişcarea, scanarea, cântărirea, dimensionarea, devierea, direcţionarea, asocierea, înclinarea, virarea, acumularea, tipărirea, etichetarea. Indiferent de gradul de complexitate a reţelei de benzi transportoare, aplicaţia coordonează dinamica proceselor şi asocierea, recircularea şi sortarea produselor pe bandă, pentru creşterea productivităţii şi vitezei de desfăşurare a activităţii în depozit.

Soluţii de sortare de înaltă performanţă

SmartID.Warehouse System permite configurarea logicii de sortare, de exemplu, destinaţie, volum, greutate, precum şi personalizarea acesteia în funcţie de dinamica activităţii, pentru productivitate, precizie şi viteză sporite şi pentru eficientizarea livrărilor către clienţi.

Tipărirea şi aplicarea etichetelor

Pentru mediile intensive de lucru în care este necesar un volum mare de etichete, integrăm sisteme industriale de aplicare de etichete, complet automatizate, conectate cu sistemul dumneavoastră de benzi transportoare. Sistemul de aplicare fixează automat etichetele pe ambalaje, cutii etc., rapid şi cu un înalt nivel de precizie.

Vizualizarea în timp real a activităţilor

Interfaţa colectează în timp real informaţii referitoare la operatori, benzile transportoare, comenzi, inventar, procese şi oferă o imagine de ansamblu a sistemelor de control al calităţii. Sunt disponibile rapoarte inteligente care permit utilizarea avantajoasă a datelor pentru controlul şi îmbunătăţirea permanente a activităţii de manipulare a produselor.

Portofoliul nostru de echipamente revoluţionare pentru logistică

Revoluţia în logistică începe cu Mobilitatea, Automatizarea şi Robotizarea

Testimoniale Dragoș Gabriel Stoica - Manager de proiect, Caroli Foods În urma introducerii gamei de terminale mobile, imprimante şi display-uri SmartID, ne-am mărit productivitatea şi ne-am optimizat fluxul de lucru. Apreciem în continuare procesele atent documentate şi disponibilitatea specialiştilor SmartID, alături de abordarea orientată spre nevoile clientului. Testimoniale Cristina Bîrsan - Director achiziţii, Aquila Part Prod Com Rapiditatea cu care au răspuns tuturor solicitărilor noastre, profesionalismul în oferirea de soluţii personalizate pentru proiectele noastre de logistică, precum şi calitatea produselor şi a echipei de specialişti cu care am colaborat sunt argumentele pentru care putem spune, fără rezerve, că SmartID Dynamics este un partener de încredere cu care am colaborat în ultimii 8 ani şi alături de care ne-am dezvoltat şi pe care ne-am putut baza în orice moment. Testimoniale Răzvan DIMA - Coordonator transformare digitală şi SAP, Faurecia Creşterea productivităţii, reducerea numărului de produse respinse şi, per total, îmbunătăţirea fluxului de producţie sunt primele beneficii pe care le-am constatat la scurt timp de la implementarea soluţiilor de automatizare SmartID. Este o plăcere să lucrezi cu o echipă de profesionişti desăvârşiţi şi să beneficiezi de oferte cu adevărat competitive raportat la complexitatea proiectelor. Testimoniale Emanuel Prichici - Director logistică şi IT, QUEHENBERGER LOGISTICS Colaborăm extrem de bine cu SmartID de mulți ani. Îi apreciem în mod deosebit pentru flexibilitatea şi promptitudinea cu care ne furnizează soluţiile şi echipamentele de care avem nevoie. Testimoniale Liviu Osman - Director IT, Premier Restaurants Romania SRL, beneficiar licenţă pentru dezvoltare McDonald’s în România Sub conceptul „Experienţa viitorului”, McDonald’s (prin Premier Restaurants Romania) a introdus noile tablete robuste, sigure şi uşor de utilizat Bobcat Xplore cu scopul de a crea o nouă experienţă digitală pentru clienţi. SmartID Dynamics a fost partenerul nostru în acest proiect, pe partea de achiziţie şi asistenţă, o colaborare bazată pe valori precum promptitudinea şi comunicarea eficientă. Ni s-a oferit în permanenţă asistenţă pentru selectarea celor mai adecvate opţiuni şi soluţii pentru nevoile noastre. Recomandăm SmartID ca partener serios şi de încredere. Testimoniale Dan Săcuiu - Director IT, Gebrüder Weiss Buna funcţionare a terminalelor mobile Zebra şi Datalogic este esenţială pentru desfăşurarea fără întreruperi a proceselor la depozitul nostru principal şi pentru asigurarea unei calităţi ridicate a livrărilor. Suntem bucuroşi că de 4 ani am găsit în SmartID o echipă de profesionişti care înţeleg valorile fundamentale ale companiei noastre, iar la fiecare solicitare pe care le-o adresăm răspund cu aceeaşi promptitudine şi ne asigură intervenţii de service în condiţii excelente. Testimoniale Iulian Stroe - Director adjunct IT, REWE Romania SRL În toate centrele logistice şi magazinele noastre din România activitatea se desfăşoară mai rapid şi mai eficient grație tehnologiei de ultimă generaţie furnizată de Smart ID Dynamics. În plus, datorită asistenţei complete şi service-ului de înaltă calitate, REWE poate continua să dezvolte magazinele PENNY Market într-un ritm mai rapid, în consonanţă cu cerinţele clienţilor şi valorile fundamentale ale companiei, ca retailer de succes în Europa. Testimoniale Valentina Ionescu - IT, Business Development & Project Manager Punctul forte al companiei Smart ID este și au fost întotdeauna oamenii. Am numai cuvinte de laudă pentru echipa cu care am lucrat în Proiect. Cred cu tărie că Smart ID, deţine una dintre cele mai complexe și mai bine pregătite echipe în medii intensive din piaţă. Acest lucru se vede cel mai bine din evoluţia lor din ultimii ani. Lucrăm cu oameni și echipe pregătite întotdeauna să livreze dincolo de cerinţe, sunt permanent la curent cu evoluţia pieţei de automatizări și mobilitate, sunt dornici să ajute și vin cu soluţii pe fiecare problemă în parte.

PORTOFOLIUL NOSTRU DE ECHIPAMENTE ŞI SOLUŢII

Doriţi mai multe informaţii despre portofoliul nostru de echipamente şi soluţii software pentru domeniul dvs. de activitate?

Ştiri şi noutăţi

Răzvan Drăgoi se alătură Smart ID Dynamics în poziția de Deputy General Manager

București, 16 noiembrie 2020 – Smart ID Dynamics, lider recunoscut al industriei IT din România și specialist în soluții pentru medii intensive de […]

5 lecții de învățat din experiența companiilor românești din lanțul de aprovizionare în criza COVID-19

Concluziile webinarului „Logisticienii, COVID-19 și Efectele deglobalizării”, 25 iunie 2020 Pandemia de coronavirus a schimbat modul în care companiile din lanțul de aprovizionare […]

Protejat: Smart ID România implementează un concept unic în retailul din România

Acest conținut este protejat cu parolă. Pentru a-l vedea, te rog să introduci parola mai jos: Parolă:

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Parteneri