SmartID.Warehouse Control System vă ajută să fluidizaţi operaţiunile în depozit, fără riscuri sau erori în manipularea produselor

Fluidizarea tuturor proceselor cuprinse între plasarea comenzii, procesare, colectarea produselor, planificarea traseului, scanare, sortare, ambalare, etichetare şi distribuţie şi maximizarea eficienţei subsistemului de manipulare a materialelor

Alocarea dinamică a colectării comenzilor

Soluţia SmartID.Warehouse Control System vă ajută să gestionaţi fără dificultate locaţiile de colectare a comenzii prin alocarea dinamică a acestora. În momentul în care o locaţie nu este disponibilă, aplicaţia selectează o altă locaţie pentru echilibrarea încărcării sistemului şi mărirea productivităţii.

Optimizarea ambalării

Aplicaţia permite analiza conţinutului ambalajului sau cutiei şi selectează un ambalaj cu dimensiuni adecvate, pentru reducerea costurilor de expediţie. Optimizarea ambalajelor permite evitarea depăşirii nejustificate a greutăţii, precum şi a problemelor legate de sistemul de benzi transportoare.

Controlul costurilor de ambalare

Prin analiza conţinutului fiecărei comenzi, soluţia WCS permite selectarea ambalajului cu cele mai mici dimensiuni, reducând astfel costurile de expediţie şi de dunaj. Funcţia de selectare a celui mai adecvat ambalaj permite, de asemenea, evitarea depăşirii nejustificate a greutăţii, cutiile foarte grele putând cauza probleme sistemului de benzi transportoare.

Acceleraţi procesul de distribuţie

Clienţii solicită conformitate, servicii cu valoare adăugată şi termene de livrare cât mai reduse. Cu ajutorul soluţiei SmartID.Warehouse System Automation puteţi optimiza mişcarea produselor şi accelera procesul de distribuţie, furnizând astfel serviciile cu valoare adăugată necesare.

Reduceţi cheltuielile de personal

Prin automatizarea completă a operaţiunilor, expediţiei şi livrărilor măriţi productivitatea şi reduceţi costurile de distribuţie. Se evită blocajele în zonele de colectare a produselor în depozit, se elimină erorile în procesele de manipulare şi se scurtează termenele de livrare. Toate aplicaţiile din depozit funcţionează sinergic.

Asiguraţi controlul calităţii

Sistemul de management al depozitului SmartID.Warehouse permite verificarea în timp real a comenzilor de la clienţi şi eliminarea costurilor cauzate de ambalarea necorespunzătore, furt sau fraudă. Nu vă mai confruntaţi cu retururi, reclamaţii din partea clienţilor, costuri de reambalare şi transport.

Reduceţi pierderile cauzate de furt şi fraudă

Sistemul SmartID.Warehouse este proiectat pentru analiza erorilor cauzate de fraude sau de furturi. Deţinând 100% controlul asupra variaţiilor de dimensiuni şi greutate, puteţi reduce riscul de pierderi.

Toate automatizările sunt integrate complet

Soluţia SmartID.Warehouse se integrează cu sistemul WMS/ERP preexistent şi echipamentele de manipulare a materialelor într-o singură interfaţă. Astfel, aveţi la dispoziţie un punct unic de control şi de vizualizare a întregului depozit, eliminând astfel automatizările izolate.

SmartID.Warehouse Control System vă oferă un punct unic de control pentru manipularea produselor şi procesarea comenzilor

Soluţia face legătura între aplicaţiile software existente deja, de exemplu, ERP şi WMS, şi controlerele logice programabile (PLC) care comandă toate echipamentele de manipulare a materialelor. Vă puteţi convinge singuri de avantajele implementării soluţiei SmartID.Warehouse Management System pentru rapiditatea şi fluiditatea operaţiunilor din depozit.

SMARTID.Warehouse Management System vă ajută să faceţi faţă provocărilor precum dezvoltarea activităţii şi creşterea volumului, mai ales în perioadele de vârf şi ori de câte ori este necesară distribuţia rapidă a produselor

Soluţia coordonează comunicarea în timp real cu aplicaţiile existente (ERP şi WMS), angajaţii dumneavoastră şi echipamentele de manipulare a materialelor (benzi transportoare, sisteme de sortare, Pick to Light etc.), asigurând desfăşurarea sinergică a activităţilor acestora, la cel mai înalt nivel de precizie şi eficienţă.

Coordonarea aplicaţiilor şi automatizărilor

Soluţia noastră este bazată pe implementarea de automatizări în toate domeniile. Este proiectată scalabil, permite integrarea cu sistemele ERP şi WMS existente, precum şi cu implementările PLC şi I/O. Datorită automatizărilor unor procese precum înfoliere, aplicare de bandă adezivă, tipărire şi aplicare, direcţionare şi sortare, SmartID.Warehouse Control System se distinge ca o soluţie completă de procesare a comenzilor din depozite.

Integrarea sistemelor Pick by Voice şi Pick-to-Light

Operatorii din depozit pot colecta produsele cu ajutorul aplicaţiilor Pick by Voice sau Pick-to-Light. Sistemul coordonează operaţiunile efectuate de operatori şi validează alocările. În acest mod se îmbunătăţesc precizia şi viteza de desfăşurare a procesului de colectare a comenzilor.

Automatizarea benzilor transportoare

SmartID.Warehouse Control System automatizează toate ariile de activitate din depozit, eficientizând procese precum mişcarea, scanarea, cântărirea, dimensionarea, devierea, direcţionarea, asocierea, înclinarea, virarea, acumularea, tipărirea, etichetarea. Indiferent de gradul de complexitate a reţelei de benzi transportoare, aplicaţia coordonează dinamica proceselor şi asocierea, recircularea şi sortarea produselor pe bandă, pentru creşterea productivităţii şi vitezei de desfăşurare a activităţii în depozit.

Soluţii de sortare de înaltă performanţă

SmartID.Warehouse System permite configurarea logicii de sortare, de exemplu, destinaţie, volum, greutate, precum şi personalizarea acesteia în funcţie de dinamica activităţii, pentru productivitate, precizie şi viteză sporite şi pentru eficientizarea livrărilor către clienţi.

Tipărirea şi aplicarea etichetelor

Pentru mediile intensive de lucru în care este necesar un volum mare de etichete, integrăm sisteme industriale de aplicare de etichete, complet automatizate, conectate cu sistemul dumneavoastră de benzi transportoare. Sistemul de aplicare fixează automat etichetele pe ambalaje, cutii etc., rapid şi cu un înalt nivel de precizie.

Vizualizarea în timp real a activităţilor

Interfaţa colectează în timp real informaţii referitoare la operatori, benzile transportoare, comenzi, inventar, procese şi oferă o imagine de ansamblu a sistemelor de control al calităţii. Sunt disponibile rapoarte inteligente care permit utilizarea avantajoasă a datelor pentru controlul şi îmbunătăţirea permanente a activităţii de manipulare a produselor.

Portofoliul nostru de echipamente revoluţionare pentru logistică

Revoluţia în logistică începe cu Mobilitatea, Automatizarea şi Robotizarea

PORTOFOLIUL NOSTRU DE ECHIPAMENTE ŞI SOLUŢII

Doriţi mai multe informaţii despre portofoliul nostru de echipamente şi soluţii software pentru domeniul dvs. de activitate?

Ştiri şi noutăţi

Comunicat de Presă – Conectivitate fără precedent, robustețe și securitate de ultimă generație

Folosește Tableta Zebra ET80/85 când o lume întreagă depinde de angajații tăi București, 13 Septembrie 2021. Smart ID România, cel mai important provider [...]

Studiu de caz – Cum a digitalizat Renault Groupe Procesul de Testare Mașini în Centrul de Testare Titu

Renault Technologie Roumanie este centrul de inginerie al Grupului Renault în România. 2 300 de ingineri concep soluții ingenioase, abordabile, fiabile și moderne […]

DEMO – SOTIONE Platform – Soluție Completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile

SOTIONE platform este o soluție completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile care te ajută să coordonezi remote mii de echipamente și echipe mobile aflate [...]

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Parteneri