Vă doriţi o soluţie care să funcţioneze la nivel internaţional şi care să vă permită să vă desfăşuraţi activitatea complet off-line, respectiv să vă ofere opţiuni de comercializare a produselor 24 de ore din 24?

Adecvată atât pentru magazinele mari, de tip hypermarket şi supermarket, cât şi pentru micile magazine de proximitate, Advanced Retail Solution este o soluţie integral scalabilă, rezistentă, robustă, independentă de platforma hardware şi de sistemul de operare, matură şi cu numeroase funcţionalităţi.

Punct unic de servicii

Furnizează un punct unic de servicii la nivel internaţional şi pentru multiple formaturi de magazine.

Experienţa clientului

Aplicaţia este proiectată pentru a optimiza experienţa clientului.

Costuri de exploatare

Îmbunătăţiţi serviciile oferite clienţilor fără a vă majora costurile de exploatare.

Investiţii rentabile în IT

Obţineţi rezultate optime şi profit pe baza activelor de informații deţinute.

Conformitate cu GDPR

Beneficiaţi de disponibilitatea sistemului şi protecţia datelor.

Instrumente avansate

Majoraţi-vă cota de piaţă generată de clienţii care contribuie cel mai mult la profitul dvs.

De ce să optaţi pentru o soluţie unică pentru întreaga reţea, la nivel internaţional şi pentru formaturi multiple de magazine?

Reduceţi-vă costurile cu o soluţie flexibilă, uşor de instalat, utilizat şi întreţinut. Aceasta vă permite să reduceţi costurile totale de deținere şi să îmbunătăţiţi serviciile oferite clienţilor.

POS

Capacitate de până la 50.000 de fişe de produs scanate, posibilitate de introducere de date pentru produse tridimensionale precum produse textile şi lemn, imprimare de facturi cu descrieri detaliate ale produselor şi retipărire la cerere, comisioane de vânzări etc.

Discounturi, evenimente, promoţii

Toate discounturile pot fi definite în relaţie cu vânzările: pentru toţi clienţii, pentru clienţii cu carduri de fidelitate, pentru angajaţi sau pentru orice altă combinaţie între aceste trei tipuri de vânzări.

POS – funcţii casier II

Listare bonuri în back office de la casa de marcat, refacerea/scanarea codului de bare pentru bonurile necorespunzătoare, până la 40 de metode de plată/posibilitate introducere cecuri, vânzări combinate/metode multiple de plată etc.

Modul pentru promoţii digitale

Performanţe optime în cazul promoţiilor digitale complexe utilizând variabile, clienţi-ţintă, algoritmi pentru determinarea variantei celei mai profitabile, bonusuri în timp real.

Promoţii digitale integrate

Interfaţa web prietenoasă, cu funcţiile de distribuţie şi monitorizare integrate permite coordonarea campaniilor prin conectarea cu Facebook şi soluţia de e-marketing şi raportare APTRA.

POS – funcţii casier

Funcţii complete pentru casier de la identificare, depunere/retragere, pana la starea casei de marcat, anularea de produse, vânzări în baza cardului de fidelitate sau a discountului manual pentru produse, introducerea cantităţii şi repetarea unui produs fără rescanare etc.

Rapoarte financiare

Pot fi generate rapoarte financiare pentru fiecare casă de marcat, fiecare casier, pentru întregul magazin, pe departament, pentru un anumit interval de timp pentru fiecare casă sau casier, precum şi pentru întregul magazin. De asemenea, sunt disponibile funcţii de anulare a bonului, schimbarea metodei de plată, retipărirea bonului etc.

Abordare bazată pe proiect

Vă putem oferi o echipă internă pentru toate echipamentele NCR, cu propriul personal de consultanţă şi dezvoltare software, o reţea naţională de service şi afilierea la un Centru Regional de Excelenţă.

Stocarea centralizată a datelor şi informaţii privind profitul

Puteţi stoca toate informaţiile aferente tranzacţiilor folosind interfeţe locale, respectiv puteţi selecta anumite tranzacţii şi verifica profitul parţial sau total.

Funcţii locale

Advanced Retail Solution este localizată integral în limba română de Smart ID Dynamics şi este autorizată fiscal.

Soluţii dedicate proprii

Soluţia este complet integrată cu aplicaţii de verificare a preţului, de management al rândului unic şi de eliminare a rândului la casă.

Hardware

Advanced Retail Solution este integrată cu toate echipamentele de organizare a magazinului din familia NCR: 1+1=3.

Portofoliul nostru de echipamente pentru retail

PORTOFOLIUL NOSTRU DE ECHIPAMENTE ŞI SOLUŢII

Doriţi mai multe informaţii despre portofoliul nostru de echipamente şi soluţii software pentru domeniul dvs. de activitate?

Ştiri şi noutăţi

Comunicat de Presă – Conectivitate fără precedent, robustețe și securitate de ultimă generație

Folosește Tableta Zebra ET80/85 când o lume întreagă depinde de angajații tăi București, 13 Septembrie 2021. Smart ID România, cel mai important provider [...]

Studiu de caz – Cum a digitalizat Renault Groupe Procesul de Testare Mașini în Centrul de Testare Titu

Renault Technologie Roumanie este centrul de inginerie al Grupului Renault în România. 2 300 de ingineri concep soluții ingenioase, abordabile, fiabile și moderne […]

DEMO – SOTIONE Platform – Soluție Completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile

SOTIONE platform este o soluție completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile care te ajută să coordonezi remote mii de echipamente și echipe mobile aflate [...]

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Parteneri