ANTICIPAȚI CERINŢELE CLIENȚILOR

Etichetele electronice sunt o soluţie simplă şi inteligentă care nu numai că vă ajută să afişaţi şi schimbaţi rapid preţurile, ci şi funcţionează ca „micropagini web” care vă permit să furnizaţi clienţilor dvs. informaţii esenţiale, omni-channel.

Fără consum de hârtie

Etichetele electronice aduc era digitală în magazinul dvs. Nu mai este nevoie de hârtie şi nu se mai pierde timp cu aplicarea preţurilor. De asemenea, creşte eficienţa personalului.

Inovaţie interactivă

În era dispozitivelor conectate, clienţii doresc să aibă la îndemână informaţii inteligente, precum informaţii nutriţionale pentru un regim alimentar sănătos sau date referitoare la provenienţa produselor. Pentru aceasta, este suficient să scaneze cu dispozitivul mobil codul de bare de pe etichetă.

Ambianţă modernă

Etichetele electronice contribuie la crearea unei ambianţe moderne, soluţia fiind scalabilă pentru a crea clientului o experienţă adaptată erei digitale.

Modificarea preţurilor în timp real

Puteţi schimba preţul rapid şi cu precizie în orice situaţie, de la oferta zilei, la promoţii de produse, la strategii de interacţiune cu vizitatorii şi clienţii şi până la evenimente sau campanii de sărbători, actualizări de stocuri sau simple reduceri de preţuri.

Tehnologii avansate

Adoptaţi tehnologii avansate, precum IoT), geolocalizare, case de marcat fără casier, preţuri dinamice, managementul stocurilor şi al inventarului, servicii de marketing contactless etc.

Investiţie lipsită de riscuri

Beneficiaţi de toate avantajele şi reduceţi riscurile cu ajutorul tehnologiei de etichetare de înaltă calitate. Aceasta conţine un sistem antifurt integrat, uşor de utilizat, care vă permite să vă protejaţi investiţia pe termen lung.

INTERACŢIONAŢI CU CLIENŢII ÎN MOMENTUL CUMPĂRĂRII

În următorii ani, în pofida avântului luat de comerţul on-line, minimum 75% din vânzări vor avea loc în continuare în magazin. Companiile care investesc în crearea unei experienţe mai atractive, mai interactive şi mai plăcute pentru clienţi sunt cele care vor domina viitorul sectorului de retail.

SOLUŢIA DE ETICHETARE ELECTRONICĂ SMART ID

Rapiditatea este o cerinţă esenţială pentru succesul unei strategii de preţuri. Soluţia de etichetare electronică de la Smart ID vă permite să vă implementaţi strategia de preţuri în mod flexibil, agil şi digital. De asemenea, aduce un plus de emoţie şi atractivitate pentru client în momentul cumpărării.

Aplicaţie software

Creaţi o legătură mai puternică între client şi produs chiar la nivelul raftului. Gestionați milioane de etichete electronice în mai multe magazine, în orice locaţie, în doar câteva secunde. Adăugați cu uşurinţă noi magazine, modificați etichetele şi puteţi monitoriza etichetele electronice şi echipamentele gateway.

Transmisie prin radiofrecvenţă

Soluţia noastră de etichetare utilizează tehnologia bazată pe radiofrecvenţă pentru o precizie de 99,9% în transmisia de date. În plus, este scalabilă, permiţând gestionarea a milioane de etichete. Nu mai aveţi nevoie de cabluri suplimentare, switch-uri etc.

Diverse variante de etichete electronice

Beneficiaţi de o calitate superioară a imaginii, de afişaje color de înaltă rezoluţie, senzori, tehnologie NFC, transfer ultrarapid de date şi tehnologie LED, precum şi de afişarea informaţiilor în mod asemănător unui ecran de computer.

Portal web

Creaţi cu uşurinţă modele de etichete conţinând text, imagini, sigle, coduri de bare şi coduri QR care să atragă toate privirile. Puteţi programa actualizarea etichetelor într-un singur magazin sau în întreaga reţea.

Funcţii de raportare

Puteţi genera cu uşurinţă rapoarte pentru validarea operaţiunilor implicând etichetele şi echipamentele gateway de la nivelul întregii reţele – starea etichetei, numărul de etichete care trebuie actualizate, incluzând preţul curent, promoţiile şi inventarul.

Afişare personalizată

Adăugaţi emoţie chiar la nivelul raftului. Display-urile de înaltă rezoluţie vă permit să personalizaţi conţinutul afişat la raft şi pe ecranele TV din magazin pentru a interacţiona mai bine cu clienţii.

Portofoliul nostru de echipamente pentru retail

PORTOFOLIUL NOSTRU DE ECHIPAMENTE ŞI SOLUŢII

Doriţi mai multe informaţii despre portofoliul nostru de echipamente şi soluţii software pentru domeniul dvs. de activitate?

Ştiri şi noutăţi

Comunicat de Presă – Conectivitate fără precedent, robustețe și securitate de ultimă generație

Folosește Tableta Zebra ET80/85 când o lume întreagă depinde de angajații tăi București, 13 Septembrie 2021. Smart ID România, cel mai important provider [...]

Studiu de caz – Cum a digitalizat Renault Groupe Procesul de Testare Mașini în Centrul de Testare Titu

Renault Technologie Roumanie este centrul de inginerie al Grupului Renault în România. 2 300 de ingineri concep soluții ingenioase, abordabile, fiabile și moderne […]

DEMO – SOTIONE Platform – Soluție Completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile

SOTIONE platform este o soluție completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile care te ajută să coordonezi remote mii de echipamente și echipe mobile aflate [...]

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Parteneri