IMPRIMAŢI ETICHETE, VERIFICAŢI PREŢURI, CONTROLAŢI STOCURILE ŞI ACCESAŢI INFORMAŢII ÎN TIMP REAL DESPRE PRODUSELE DIN MAGAZIN PENTRU VIZIBILITATE MAXIMĂ

A fi permanent cu un pas în faţa tuturor este o motivație incredibilă, dar pentru aceasta nu trebuie să existe percursiuni. Cu ajutorul acestei soluţii, conectată permanent la WiFi sau serviciul mobil de date, aveţi întodeauna situaţia sub control, puteţi verifica instantaneu starea stocurilor şi a produselor şi vă puteţi rafina studiile de marketing prin utilizarea de informaţii despre concurenţă.

Desfăşurarea activităţii în condiţii optime

Soluţia Smart ID InStoreMobile are două componente: Back Office şi Front Office, care comunică on-line prin Wifi şi serviciul mobil de date. Astfel, transferul de date se realizează bidirecţional, permițȃndu-vă operaţiuni fluente şi siguranţa că sistemul funcţionează cu viteză şi performanţă optime.

Scanarea de coduri de bare şi imprimarea de etichete

După cum sugerează şi numele, soluţia noastră vă pune la dispoziţie funcţii esenţiale pentru un director de magazin, angajat sau client din secolul 21. Aveţi nevoie doar de un telefon mobil cu funcţie de scanare a codurilor de bare. Am spus deja că puteţi şi imprima etichete?

Soluţie integrată de management al magazinului

Există multe avantaje legate de utilizarea unei soluţii integrate de management al magazinului. Unul este confortul, celălalt este reducerea costurilor. De asemenea, este imposibil să rataţi date de importanţă vitală. În cazul în care deja aveţi implementat un sistem intern de management, soluţia noastră poate fi integrată complet cu acesta, schimbul de date între acestea realizându-se prin servicii web.

Informaţii în timp real cu privire la magazin

Un factor vital pentru succesul unui magazin este accesul simplu la informaţii exacte cu privire la stocuri, preţuri, furnizori sau merchandising-ul produselor. Soluţia Smart.InStoreMobile monitorizează toate aceste aspecte şi vă pune la dispoziţie mijloacele necesare pentru urmărirea produselor, refacerea stocurilor sau managementul retururilor, pentru a menţiona doar câteva din funcționalități.

Privire de ansamblu asupra întregii activităţi

Pe lângă faptul că este obositor să vă mutaţi permanent atenţia de la un aspect la altul, acest lucru vă afectează şi productivitatea şi modul în care vă defăşuraţi în general activitatea. Cu soluţia InStoreMobile de la SmartID, aveţi o privire de ansamblu asupra tuturor aspectelor legate de magazin şi puteţi urmări problemele care trebuie remediate.

Monitorizarea concurenţei şi optimizarea planului de marketing

Veţi fi surprins de numeroasele funcţii oferite de SmartID.InStoreMobile. Printre altele, aveţi posibilitatea de a monitoriza şi verifica instantaneu preţurile concurenţei, beneficiind astfel de informaţii importante pe care le puteţi utiliza în cadrul unor studii de marketing complexe, precum şi pentru a vă extinde cunoştinţele cu privire la sectorul dvs. de activitate.

VIZUALIZAŢI CELE MAI IMPORTANTE DATE PENTRU DVS. ŞI LUAŢI MĂSURI PE BAZA ACESTORA

La ora actuală, mobilitatea şi capacitatea de a lua rapid decizii sunt avantaje-cheie pe piaţă. Utilizarea celui mai bun instrument de management al magazinului, prevăzut cu software de ultimă generaţie şi funcţii optimizate vă distinge de concurenţă, vă ajută să vă automatizaţi procesele şi vă oferă avantaje în materie de securitate şi rapiditate.

Soluţia inteligentă SMART ID.InStoreMobile

La fel cum un meşter bun se cunoaşte după unelte, la fel vă veţi diferenţia şi dvs. prin soluţiile pe care le folosiţi în desfăşurarea activităţii. SmartID.InStoreMobile vă oferă un nivel excepţional de flexibilitate, libertate şi eficienţă în activitate, de la colectarea informaţiilor cele mai importante pentru baza dvs. de date la etichetarea produselor. De asemenea, sistemul permite generarea de mesaje de maximă importanţă şi înregistrarea situaţiilor critice, totul de la un centru mobil unic.

Scanare şi procesare rapidă

Produsele pot fi scanate rapid sau adăugate manual în sistem, putând fi identificate cu ajutorul funcţiei de căutare. În momentul în care este selectat un produs, din biblioteca Scandit se afişează numeroase informaţii utile, de la preţ, la date despre stoc, vânzări şi furnizor. Procesarea, raportarea şi planificarea nu au fost niciodată atât de simple şi eficiente.

Acces la modulul BO din browserul web

Datorită unui set robust de funcţii, nu sunteţi niciodată în impas, nici chiar atunci când sunteţi în criză de timp sau sunteţi într-o deplasare şi nu aveţi acces în permanenţă la computer. Folosiţi browserul web din SmartID.InStoreMobile pentru a vă conecta la modulul Back Office şi coordonaţi cu uşurinţă magazinele şi utilizatorii.

Selectaţi magazinele în funcţie de unitatea de afaceri

Precizia este foarte importantă pentru obţinerea de rezultate bune. Cu ajutorul soluţiei SmartID.InStoreMobile aveţi siguranţa optimizării proceselor şi a îndeplinirii necesităţilor legate de activitatea magazinelor şi a depozitelor. Acum puteţi selecta direct magazinele care vă interesează, în funcţie de unitatea de afaceri.

Compatibilitate cu Android şi iOS

Soluţia noastră de management al magazinului este optimizată atât pentru Android, cât şi pentru iOS, ceea ce vă scuteşte de cheltuieli suplimentare şi de complicaţii. Software-ul este foarte flexibil, cuprinzând diverse module proiectate pentru eficientizarea întregii activităţi a magazinului.

Telefon mobil cu funcţie premium de scanare de coduri de bare

Aveți posibilitatea de ȋmbunătăți operațiunile la un nivel superior cu ajutorul telefoanelor noastre mobile, puternice şi flexibile, care vă permit scanarea codurilor de bare ale produselor, etichetarea instantanee, modificarea preţurilor şi transmiterea rapidă de comenzi şi rapoarte.

Colectare de date prin geolocalizare

Sistemul permite colectarea de date în condiţii de securitate prin GPS sau pe baza adresei IP. Apoi, datele sunt transmise către serverul InStore Mobile folosind tehnologia de criptare SSL. Garantăm protecţia completă a datelor la folosirea bazei de date sau la comunicarea cu sisteme informatice externe.

De la reacţii agile, la comportamente proactive

Transformaţi comportamentul angajaţilor dvs. prin accesul acestora la echipamente mobile inteligente care îi ajută să identifice mai uşor problemele clienţilor într-un timp mai scurt. Activitatea zilnică va deveni o plăcere, cu rezultate excelente atât pentru magazin, cât şi pentru clienţi.

Capabilităţi de lucru aproape în timp real la procesarea de volume mari de date

În retail timpul este un factor esenţial. Soluţia noastră vă permite să colectaţi informaţii în timp real practic pentru orice articol din magazin, putând astfel face rapid modificări de preţuri şi la nivelul stocurilor ori de câte ori este necesar.

Portofoliul nostru de echipamente pentru retail

PORTOFOLIUL NOSTRU DE ECHIPAMENTE ŞI SOLUŢII

Doriţi mai multe informaţii despre portofoliul nostru de echipamente şi soluţii software pentru domeniul dvs. de activitate?

Ştiri şi noutăţi

Comunicat de Presă – Conectivitate fără precedent, robustețe și securitate de ultimă generație

Folosește Tableta Zebra ET80/85 când o lume întreagă depinde de angajații tăi București, 13 Septembrie 2021. Smart ID România, cel mai important provider [...]

Studiu de caz – Cum a digitalizat Renault Groupe Procesul de Testare Mașini în Centrul de Testare Titu

Renault Technologie Roumanie este centrul de inginerie al Grupului Renault în România. 2 300 de ingineri concep soluții ingenioase, abordabile, fiabile și moderne […]

DEMO – SOTIONE Platform – Soluție Completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile

SOTIONE platform este o soluție completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile care te ajută să coordonezi remote mii de echipamente și echipe mobile aflate [...]

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Parteneri