ÎNTREGUL STOC DE MARFĂ ESTE ACUM LA ÎNDEMÂNĂ

În contextul în care campaniile promoţionale devin din ce în ce mai complexe, iar pentru luarea deciziilor de marketing sunt necesare studii extrem de relevante cu privire la modelele şi preferinţele de consum, Promo Scan vă pune la dispoziţie date critice şi informaţii necesare pentru formarea unei imagini de ansamblu.

Implementare rapidă

S-au dus vremurile când managementul achiziţiilor şi deciziile de marketing erau o piatră de moară pentru orice companie. Soluţia Promo Scan poate fi implementată cu uşurinţă pentru a vă veni în ajutor în luarea celor mai bune decizii şi în lansarea de strategii îndrăzneţe de marketing.

Control complet

Managementul bazei de date se simplifică extrem de mult datorită filtrelor uşor de utilizat (cod universal de produs, număr european de articol, denumire articol, dată fotografie, denumire magazin etc.). Astfel, aveţi la dispoziţie informaţiile necesare cu privire la starea şi relevanţa promoţiilor.

Implementare pe scară largă

Portofoliul nostru în continuă creştere de parteneri şi clienţi este o dovadă a flexibilităţii şi capabilităţilor de implementare pe scară largă ale soluţiei Promo Scan. Indiferent dacă este vorba de lanţul de aprovizionare, sectoarele de producţie, retail sau utilităţi soluţia noastră oferă opţiuni adaptate proceselor din diverse domenii de activitate.

Eficienţă economică şi flexibilitate

Datorită arhitecturii client-server utilizate, costurile de mentenanţă sunt minime, atât partea de client, cât şi cea de server fiind compatibile cu multiple sisteme de operare. Datorită aplicaţiei mobile şi aplicaţiei web, echipa dvs. beneficiază de flexibilitate maximă în diverse situaţii.

Fotografii şi mai mult decât atât

Cu Promo Scan, echipa dvs. are la dispoziţie o platformă performantă de stocare a fotografiilor produselor promoţionale selectate, împreună cu informaţii de geolocalizare şi coduri EAN pentru a putea lua cele mai eficiente decizii de marketing.

Asistenţă tehnică eficientă

Cu peste 20.000 de terminale mobile livrate până acum, uneori avem perioade foarte aglomerate. Din fericire, nu aveţi de ce să vă faceţi griji, deoarece echipa noastră de tehnicieni autorizaţi, cu un înalt nivel de pregătire este întotdeauna gata să vă ajute.

OPTIMIZAŢI-VĂ CAPABILITĂŢILE DE COLECTARE A DATELOR ŞI ADAPTAŢI-VĂ VÂNZĂRILE

Mediul fizic şi cel digital se întrepătrund din ce în ce mai mult pentru a oferi clienţilor cea mai bună experienţă de shopping. Prin urmare, furnizorii trebuie să se adapteze şi ei la această realitate şi să investească în soluţii digitale şi în Big Data pentru a se poziţiona corespunzător pe piaţă. Indiferent dacă vă desfăşuraţi activitatea în sectorul de achiziţii sau de marketing sau aveţi operaţiuni de retail la scară mare, aplicaţia noastră vă ajută să faceţi totul mai uşor. Vă invităm să treceţi în revistă avantajele Promo Scan pentru a vă convinge că activitatea dvs. se poate schimba spectaculos în bine începând chiar de astăzi.

SOLUŢIA SMART ID PROMO SCAN –
MANAGEMENT COMPLET AL CAMPANIILOR PROMOŢIONALE

Vă propunem o soluţie complexă pentru necesităţile dvs. de zi cu zi în materie de management al inventarului şi marketing. Soluţia Promo Scan de la Smart ID permite colectarea optimă a datelor, generarea de rapoarte detaliate şi furnizarea de date analitice cu privire la modul de desfăşurare a activităţii dvs. şi la promoţiile în curs.

Soluţie modulară

Soluţia software dedicată cuprinde trei module: serverul de aplicaţie (pentru înregistrarea de date), modulul Back Office (pentru raportare; poate fi instalat pe server sau pe staţia de lucru) şi serverul de comunicaţii cu echipamentele (asigură comunicarea cu echipamentele mobile).

Aplicaţia mobilă

Aplicaţie completă pentru terminalele mobile (PDA). Permite realizarea de fotografii şi scanarea codurilor de bare ale produselor, detectând automat IP-ul magazinului, locaţia produsului inclus în promoţie (dacă a fost creată anterior de magazin), încarcă informaţii în baza de date etc.

Aplicaţia web

Oferă o modalitate simplă de gestionare a fotografiilor făcute în magazin, oferind opţiuni de vizualizare, copiere sau descărcare. Vă permite să urmăriţi starea şi relevanţa promoţiilor şi să vă optimizaţi deciziile de achiziţie şi marketing pe baza datelor specifice şi a funcţiilor de filtrare a acestora.

Soluţie completă de marketing

Creaţi sau optimizaţi baza de date a produselor din magazin, urmăriţi promoţiile la nivelul unui set nelimitat de articole, iar apoi utilizaţi informaţiile colectate pentru a vedea rezultatele campaniilor promoţionale şi pentru a vă adapta strategiile de marketing. Totul, simplu şi elegant.

Folosiţi datele ca atare sau importaţi/exportaţi date

Aplicaţia poate funcţiona independent, utilizând baza de date proprie, dar se poate conecta şi la sisteme informatice externe pentru importul/exportul de date.

Gamă largă de domenii de utilizare

Soluţia PromoScan poate fi utilizată în diverse domenii şi activităţi, de la logistică şi transport, la retail, producţie şi depozite. Permite automatizarea inventarierii şi a activităţii din depozite, îmbunătăţeşte managementul mijloacelor fixe şi obiectelor de inventar, optimizează controlul proceselor etc.

Portofoliul nostru de echipamente pentru retail

PORTOFOLIUL NOSTRU DE ECHIPAMENTE ŞI SOLUŢII

Doriţi mai multe informaţii despre portofoliul nostru de echipamente şi soluţii software pentru domeniul dvs. de activitate?

Ştiri şi noutăţi

Comunicat de Presă – Conectivitate fără precedent, robustețe și securitate de ultimă generație

Folosește Tableta Zebra ET80/85 când o lume întreagă depinde de angajații tăi București, 13 Septembrie 2021. Smart ID România, cel mai important provider [...]

Studiu de caz – Cum a digitalizat Renault Groupe Procesul de Testare Mașini în Centrul de Testare Titu

Renault Technologie Roumanie este centrul de inginerie al Grupului Renault în România. 2 300 de ingineri concep soluții ingenioase, abordabile, fiabile și moderne […]

DEMO – SOTIONE Platform – Soluție Completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile

SOTIONE platform este o soluție completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile care te ajută să coordonezi remote mii de echipamente și echipe mobile aflate [...]

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Parteneri