LIBERTATE PENTRU CLIENŢI. CUMPĂRĂTURI PERSONALIZATE. PLĂCERE DE A CUMPĂRA

Conceptul pe care se bazează sistemul Click and Collect este extrem de simplu şi eficient: cumpărăturile on-line se desfăşoară automatizat, produsele cumpărate fiind livrate clientului la magazin sau la punctul de ridicare selectat. Clientul se simte mulţumit şi beneficiază de o experienţă mai bună. Principalele avantaje ale soluţiei noastre:

Simplificarea cumpărăturilor şi a ridicării produselor

Rânduri interminabile, enervante şi curieri care întârzie? Poate în alte vremuri. Între comanda on-line şi ridicarea produselor nu este decât un mic pas. Datorită procesului automat şi ușor de urmărit, soluţia Click and Collect de la Smart ID este intuitivă şi prietenoasă pentru clienţi.

Reducerea necesităţilor şi spaţiului de depozitare

Spaţiul de depozitare devine o problemă, atât din punct de vedere al desfăşurării activităţii, cât şi din punct de vedere financiar, în momentul în care pachetele din ce în ce mai voluminoase ocupă loc preţios pentru mult timp. Soluţia Click and Collect eficientizează lanţul de aprovizionare, care funcţionează după un model distribuit.

Creșterea vânzărilor, interacţiune de calitate cu clienţii şi un nivel superior de fidelizare a acestora

Deoarece clienţii pot ridica produsele rapid şi fără probleme, le rămâne timp pentru a face cumpărături în magazin sau pe Internet. Veţi constata o creştere a interacţiunii cu clienţii, precum şi o mai mare fidelitate a acestora faţă de marca dvs.

Economii de timp şi bani pentru clienţi

Prin implementarea soluţiei Click and Collect de la Smart ID, adăugaţi valoare experienţei clientului. Acesta poate alege când să ridice produsele, în funcţie de programul personal şi evită costurile de livrare, precum şi costurile de manipulare, realizând astfel economii semnificative.

Economii cu costurile de transport şi personal

Soluţia Click and Collect de la SmartID vă permite să reduceţi costurile cu transportul şi livrarea. De asemenea, cheltuielile cu personalul din recepţie şi cel de deservire scad substanţial sau chiar sunt eliminate. Puteţi servi mai mulţi clienţi, într-un timp mai scurt, fără costuri suplimentare de personal.

Combinaţi mediul fizic cu cel digital

Epoca depozitelor de dimensiuni incredibile a apus, fapt dovedit de succesul de care se bucură Click and Collect. Alternativa cea mai bună este să combinaţi mediul fizic cu cel digital într-o soluţie de livrare perfect adaptată ritmului trepidant al vieţii din secolul 21.

REDUCEŢI TIMPUL DE AŞTEPTARE ŞI GESTIONAŢI CEREREA

Avântul spectaculos luat de comerţul on-line reflectă creşterea cererii la un nivel nemaiîntâlnit până acum, mai ales în perioadele de sărbători şi în alte momente de vârf pe parcursul anului. În acest context, soluţia Click and Collect de la Smart ID oferă multiple avantaje clienţilor. Dintre acestea, cele mai importante sunt rapiditatea serviciilor şi reducerea timpului de aşteptare.

SOLUŢIA CLICK AND COLLECT DE LA SMART ID

Acum 10 ani, ridicarea într-un minut a cumpărăturilor ar fi părut demnă de science-fiction, dar acum este perfect posibilă datorită soluţiei Click and Collect de la Smart ID. Aceasta oferă o experienţă excepţională pentru client. Clientul accesează soluţia de pe smartphone şi primeşte instrucţiuni clare înainte de a se prezenta la punctul de ridicare. Procedura este la fel de simplă ca introducerea unui cod sau scanarea unui cod de bare.

Echipamente şi aplicaţii software complet personalizabile

Indiferent dacă este vorba de infrastructura de ridicare a livrărilor, scanerele de coduri de bare sau de software-ul instalat pe acestea, cu Click and Collect de la Smart ID aveţi siguranţa că puteţi realiza configuraţia cea mai bună pentru magazinul dvs. Alegeţi varianta cea mai potrivită pentru dvs.

Funcţionare 24/7

Acum vă puteţi desfăşura activitatea şi în afara programului de lucru convenţional. Cu ajutorul soluţiei Click and Collect de la Smart ID, produsele pot fi livrate şi ridicate în regim 24/7 pe tot parcursul anului. Acest lucru crește satisfacţia clientului, iar dvs. vă permite realizarea de economii de costuri ȋn logistică şi creșterea reputației. De asemenea, retururile sunt simplificate: clientul poate lăsa pachetul (cu eticheta imprimată pe pagina de retururi) la punctul de ridicare, în acelaşi mod în care l-a preluat.

Integrare simplă

Datorită arhitecturii extrem de flexibile, soluţia Click and Collect de la Smart ID poate fi conectată cu uşurinţă cu sistemul dvs. ERP sau cu software-ul de e-commerce existent. De asemenea, aveţi posibilitatea de a selecta elementele cele mai relevante pentru activitatea dvs. şi de a adăuga o notă personală platformei.

Mesaje în timp real pe mai multe canale

Soluţia permite transmiterea automată de mesaje personalizate clientului prin care acesta este anunţat că pachetul este în curs de pregătire, respectiv că poate fi ridicat. Soluţia Click and Collect de la Smart ID permite integrarea mai multor canale, de la e-mail la SMS, precum şi mesaje de tip push. Informaţi-vă clienţii şi menţineţi un nivel ridicat de satisfacţie a acestora, ţinându-i la curent cu fiecare etapă de procesare a comenzii.

Interfaţă de selecţie simplă

Soluţia Click and Collect de la Smart ID revoluţionează modul de realizare a cumpărăturilor. Clienţii pot alege între livrare şi Click and Collect. Dacă se selectează ultima opţiune, se afişează magazinele/punctele de ridicare, iar în momentul selectării unuia dintre ele, apar timpul estimat de sosire, programul de lucru (unde este cazul) şi adresa, pentru ridicarea comodă a produselor cumpărate.

Modul de management

În zilele noastre, înţelegerea comportamentului clienţilor şi adaptarea la nevoile acestora reprezintă aspecte critice. Vă punem la dispoziţie un modul în timp real unde sunt afişate cele mai importante date analitice privind Click and Collect. Puteţi vizualiza orele de ridicare a pachetelor de către clienţi, timpul de manipulare, numărul de clienţi, activităţile efectuate de personal, comenzile ratate etc. şi vă puteţi modifica strategia de marketing sau de alocare a resurselor în funcţie de acestea.

Portofoliul nostru de echipamente pentru retail

PORTOFOLIUL NOSTRU DE ECHIPAMENTE ŞI SOLUŢII

Doriţi mai multe informaţii despre portofoliul nostru de echipamente şi soluţii software pentru domeniul dvs. de activitate?

Ştiri şi noutăţi

Comunicat de Presă – Conectivitate fără precedent, robustețe și securitate de ultimă generație

Folosește Tableta Zebra ET80/85 când o lume întreagă depinde de angajații tăi București, 13 Septembrie 2021. Smart ID România, cel mai important provider [...]

Studiu de caz – Cum a digitalizat Renault Groupe Procesul de Testare Mașini în Centrul de Testare Titu

Renault Technologie Roumanie este centrul de inginerie al Grupului Renault în România. 2 300 de ingineri concep soluții ingenioase, abordabile, fiabile și moderne […]

DEMO – SOTIONE Platform – Soluție Completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile

SOTIONE platform este o soluție completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile care te ajută să coordonezi remote mii de echipamente și echipe mobile aflate [...]

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Parteneri