Doriţi să vă reinventaţi magazinul pentru a fi în ton cu trendurile actuale şi noile cerinţe ale clienţilor?

Soluţia NCR FastLane oferă clienţilor dvs. opţiuni multiple de finalizare a cumpărăturilor. Sunt disponibile o interfaţă de utilizare prietenoasă, animaţii şi instrucţiuni pentru cumpărătorii care utilizează pentru prima dată sistemul fără ajutorul casierului, navigare facilă la nivelul operaţiunilor având elemente comune cu utilizarea unui smartphone. Principalele avantaje ale soluţiei noastre:

Experienţa clientului

Clientul îşi poate finaliza cumpărăturile rapid, simplu şi comod.

Aspect modern şi elegant de la intrarea în magazin

Elementul central al magazinului viitorului este experienţa clientului. Conferiţi un stil distinctiv magazinului dvs.

Reducerea cheltuielilor cu personalul

Scalaţi capabilităţile de servire a clienţilor în perioadele de vârf, concomitent cu reducerea costurilor.

O mai mare eficienţă

Clienţii experimentează reducerea rândului la casă şi îmbunătăţirea serviciilor.

Flexibilitate

Clienţii pot finaliza cumpărăturile şi plăti în modul pe care îl aleg.

Sporirea reputaţiei mărcii şi fidelizarea clienţilor

Prin crearea unui mediu prietenos pentru clienţi, aceştia sunt încurajaţi să revină şi să cumpere mai mult.

VIDEO: Soluţia NCR FastLane – scanezi, ȋmpachetezi şi plăteşti

NCR FastLane este o soluţie software complexă care aduce serviciile existente la un nivel superior datorită interfeţei personalizabile cu eficienţă dovedită, fluxului de operaţiuni, securităţii produselor, managementului numerarului şi asistenţei tehnice.

Soluţia NCR FastLane – scanezi, ȋmpachetezi şi plăteşti

Soluţia NCR FastLane creează o experienţă de excepţie atât pentru clienţi, cât şi pentru personalul din magazin. Această soluţie vă ajută să îmbunătăţiţi nivelul de securitate a produselor şi să oferiţi clienţilor un mod personalizat de finalizare a cumpărăturilor. De asemenea, vă permite efectuarea de analize a vânzărilor, intervenţii şi atingerea unui nivel super de performanţă.

Interfaţă de utilizare simplă

Asigură un randament superior în procesarea tranzacţiilor, un număr mai mic de intervenţii şi contribuie la prevenirea pierderilor.

Securitate adaptată

Facilitează procesarea unui număr mai mare de tranzacţii în perioadele de vârf şi reduce intervenţiile la formarea de rând la casă.

Căutare simplă a produselor

Toate funcţiile de căutare sunt integrate într-un singur ecran. Permite căutarea după denumirea categoriei de produse sau pe baza numărului produsului.

Management optimizat al erorilor

Sunt generate mesaje detaliate de eroare pe baza informaţiilor primite de la noii senzori. De asemenea, sunt disponibile imagini cu instrucţiuni detaliate şi funcţii video.

Managementul numerarului

Se simplifică procesul de management al numerarului.

Verificarea vârstei

Se verifică identitatea clientului printr-un proces simplu de validare a vârstei.

Interfaţă de utilizare prietenoasă

Structura simplă şi intuitivă, butoanele minimaliste şi transmisia pe căi multiple permit cumpărătorului să înceapă operaţiunile prin scanarea unui produs, nemaifiind necesar să atingă mai întâi ecranul.

Intervenţii

Semnale luminoase multiple pentru verificarea informaţiilor. În cazul în care se intervine cu întârziere, operaţiunile pot continua, pentru un randament maxim.

Opţiuni multiple de plată

Clienţii vizualizează cele trei tipuri de plată. Bonurile sunt disponibile pe ecranul de plată. Este disponibil un ecran de plată secundar.

Portofoliul nostru de echipamente pentru retail

PORTOFOLIUL NOSTRU DE ECHIPAMENTE ŞI SOLUŢII

Doriţi mai multe informaţii despre portofoliul nostru de echipamente şi soluţii software pentru domeniul dvs. de activitate?

Ştiri şi noutăţi

Comunicat de Presă – Conectivitate fără precedent, robustețe și securitate de ultimă generație

Folosește Tableta Zebra ET80/85 când o lume întreagă depinde de angajații tăi București, 13 Septembrie 2021. Smart ID România, cel mai important provider [...]

Studiu de caz – Cum a digitalizat Renault Groupe Procesul de Testare Mașini în Centrul de Testare Titu

Renault Technologie Roumanie este centrul de inginerie al Grupului Renault în România. 2 300 de ingineri concep soluții ingenioase, abordabile, fiabile și moderne […]

DEMO – SOTIONE Platform – Soluție Completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile

SOTIONE platform este o soluție completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile care te ajută să coordonezi remote mii de echipamente și echipe mobile aflate [...]

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Parteneri