Doriţi să creaţi o experienţă optimă pentru client?

În magazinele mari, de tip hipermarket şi supermarket, este esenţial să existe un plan pentru perioadele aglomerate, astfel încât să se menţină un nivel ridicat de satisfacţie a clientului. Soluţia Queue Busting de la Smart ID permite clienţilor să scaneze produsele cu uşurinţă şi să le pună în pungă pe măsură ce fac cumpărăturile, iar apoi să le plătească rapid la casă. Principalele avantaje oferite de soluţia noastră:

Reducerea formării de rânduri la case

În general, clienţilor le displace să stea la rând. Datorită acestei soluţii, clienţii pot efectua mai multe operaţiuni în acelaşi timp.

Proces rapid de cumpărare

În magazinul dvs. clienţii pot beneficia de cel mai rapid proces de cumpărare. Acest lucru oferă clienţilor avantaje legate de timp, iar dvs. avantaje legate de volumul tranzacţiilor.

Reducerea numărului de clienţi care renunţă la cumpărături

Modelele de cumpărare pe care le identificaţi vă oferă informaţii importante cu privire la perioadele aglomerate. Utilizaţi-le în mod inteligent pentru un nivel superior de satisfacţie a clientului.

Experienţa clientului

O experienţă plăcută la cumpărături fidelizează clientul, acesta revenind mai des în magazin.

Tratament VIP

Oferiţi clientului o experienţă plăcută combinată cu utilizarea tehnologiei de ultimă generaţie. Creaţi-le sentimentul că viitorul se află ȋn magazinul lor.

Îmbunătăţirea eficienţei magazinului

Obţineţi un randament mai bun la casele de marcat, gestionaţi mai eficient perioadele aglomerate şi realocaţi personalul în funcţie de nevoi.

Cumpărături şi plată cu un singur clic. Rapiditate maximă. Clienţi mulţumiţi

Soluţia Smartid.Queue Busting utilizează carduri de client, scanere mobile cu care clientul scanează personal cardul si produsele şi o casă dedicată pentru ca procesul de cumpărare să dureze cât mai puţin.

Soluţia SMARTID.QUEUE BUSTING

Oferiţi clientului posibilitatea de a parcurge singur întregul proces de cumpărare, renunţând complet la activităţile efectuate de casier, pentru o mai mare rapiditate.

Carduri de client

Clientul controlează integral desfăşurarea procesul de cumpărare. Acesta foloseşte terminalul mobil pentru a scana cardul de client şi cumpărăturile pe măsură ce le pune în pungi. Simplu şi rapid.

Scanere mobile

Soluţia SmartID Queue Busting foloseşte scanere mobile prevăzute cu o interfaţă uşor de utilizat. Scanerul dispune de un buton pentru scanare şi o soluţie mobilă de control al cumpărăturilor.

POS dedicat

Clientul foloseşte un POS dedicat. Aici scanează codul QR şi transferă toate tranzacţiile în POS, plăteşte şi pleacă. Simplu şi rapid.

Verificări statistice

Modulul Back Office permite efectuarea de verificări statistice aleatorii pentru volumele mari de produse sau pentru produsele speciale achiziţionate de acelaşi client, respectiv intervenţii în cazul achiziţiei de produse speciale (alcool, produse gourmet etc.).

Aplicaţie mobilă

Interfaţa web intuitivă, cu funcţii de distribuţie şi monitorizare integrate permite coordonarea campaniilor prin conectarea cu Facebook şi soluţia de e-marketing şi raportare APTRA.

Modulul Back Office

Conține toate instrumentele necesare pentru managementul magazinelor, scanerelor mobile, cardurilor, utilizatorilor. Puteți genera rapoarte, astfel încât managerii de magazin să poată lua în timp real decizii eficiente pentru funcţionarea magazinului.

Asistenţă la scanare

Reduceţi rândul la casele de marcat acordând clienţilor asistenţă la scanarea produselor pentru accelerarea procesului de achiziție.

Scanere mobile pentru clienţi

Puneţi la dispoziţia clienţilor dispozitive de scanare pentru o experienţă care să le ofere independenţă completă atunci cȃnd fac cumpărături.

Scanare cu dispozitivul propriu

Acesta este ultimul trend în materie de shopping. Se bazează pe aplicaţii mobile instalate pe dispozitivele proprii ale clienţilor, care pot fi utilizate pentru selectarea produselor, verificarea preţurilor, achiziţie şi plată.

Rapoarte financiare

Pot fi generate rapoarte financiare pentru fiecare casă de marcat, fiecare casier, pentru întregul magazin, pe departament, pentru un anumit interval de timp pentru fiecare casă sau casier, precum şi pentru întregul magazin. De asemenea, sunt disponibile funcţii de anulare a bonului, schimbarea metodei de plată, retipărirea bonului etc.

Portofoliul nostru de echipamente pentru retail

PORTOFOLIUL NOSTRU DE ECHIPAMENTE ŞI SOLUŢII

Doriţi mai multe informaţii despre portofoliul nostru de echipamente şi soluţii software pentru domeniul dvs. de activitate?

Ştiri şi noutăţi

Comunicat de Presă – Conectivitate fără precedent, robustețe și securitate de ultimă generație

Folosește Tableta Zebra ET80/85 când o lume întreagă depinde de angajații tăi București, 13 Septembrie 2021. Smart ID România, cel mai important provider [...]

Studiu de caz – Cum a digitalizat Renault Groupe Procesul de Testare Mașini în Centrul de Testare Titu

Renault Technologie Roumanie este centrul de inginerie al Grupului Renault în România. 2 300 de ingineri concep soluții ingenioase, abordabile, fiabile și moderne […]

DEMO – SOTIONE Platform – Soluție Completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile

SOTIONE platform este o soluție completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile care te ajută să coordonezi remote mii de echipamente și echipe mobile aflate [...]

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Parteneri