Doriţi să creaţi o experienţă optimă pentru client?

În perioadele aglomerate în magazinele mari, de tip hipermarket şi supermarket, soluţia Queue Management de la SmartID vă oferă posibilitatea de a optimiza experienţa clientului şi de a organiza într-un mod logic rândul de aşteptare la casă. Pentru a putea lua o decizie documentata sunt cȃteva avantaje importante pe care trebuie să le știti.

Experienţa clientului

Îmbunătăţiţi experienţa clientului, reducând timpul de aşteptare la rând prin alocarea optimă la casele de marcat.

Economii de timp pentru client

Oferiţi servicii mai bune clienţilor prin organizarea proceselor în funcţie de numărul de produse cumpărate.

Măsuri informate

Imbunatățiți experienţa aşteptării prin personalizarea serviciilor oferite clienţilor dvs. cu ajutorul unei soluţii care vă ajută să le înţelegeţi preferinţele în timp ce așteaptă la rând.

Date importante

Identificaţi domeniile-cheie în care este nevoie de îmbunătăţiri, pe baza datelor colectate în timp real: servicii, timp de aşteptare, clienţi.

O mai bună planificare a resurselor

Existenţa diferitelor sisteme de ghidare a cumpărătorilor degrevează personalul care poate servi mai bine cei mai buni clienţi.

Performanţă mai mare a personalului

Organizarea logică a fluxului de clienţi are ca efect mărirea motivaţiei, performanţei şi implicării angajaţilor şi impulsionează vânzările.

Soluţia SMARTID.QUEUE Management

Optaţi pentru o soluţie care vă permite să vă dezvoltaţi fără niciun fel de limitări. Vă puteți propune o reducere a timpului de aşteptare la casă cu 15-35%!

Buton de apelare

Casierul apasă butonul pentru a semnala următorului client să înainteze către casă.

Afişaj electronic (LCD)

Anunţaţi clienţii ce casă este liberă printr-un mesaj audio şi video. În acest mod, se reduce intervalul dintre servirea unui client, eliberarea casei şi servirea următorului client. Se pot afişa numărul casei libere şi numele casierului.

Indicatoare pentru casele de marcat

Folosiţi semnale intermitente pentru a atrage atenţia clientului asupra numărului casei libere. Astfel, se reduce posibilitatea confuzilor, iar clientul se îndreaptă mai repede în direcţia corectă.

Integrare cu soluţia avansată de retail (ARS)

Sistemul este complet integrat cu soluţia avansată de retail şi cu soluţia de eliminare a rândului la casă.

Modul Back Office

Acest modul permite configurarea întregului sistem – tipul cozii, afişaj electronic, POS-uri şi indicatoare case de marcat. Este utilizat de personalul din magazin pentru organizarea caselor care deservesc rândul unic.

Merchandising în timpul aşteptării la casă

Se poate folosi un sistem de merchandising care să genereze cumpărături suplimentare chiar înainte de finalizarea tranzacţiei. Acesta are rolul de a distrage clientul şi de a atenua percepţia asupra timpului de aşteptare.

Portofoliul nostru de echipamente pentru retail

PORTOFOLIUL NOSTRU DE ECHIPAMENTE ŞI SOLUŢII

Doriţi mai multe informaţii despre portofoliul nostru de echipamente şi soluţii software pentru domeniul dvs. de activitate?

Ştiri şi noutăţi

Comunicat de Presă – Conectivitate fără precedent, robustețe și securitate de ultimă generație

Folosește Tableta Zebra ET80/85 când o lume întreagă depinde de angajații tăi București, 13 Septembrie 2021. Smart ID România, cel mai important provider [...]

Studiu de caz – Cum a digitalizat Renault Groupe Procesul de Testare Mașini în Centrul de Testare Titu

Renault Technologie Roumanie este centrul de inginerie al Grupului Renault în România. 2 300 de ingineri concep soluții ingenioase, abordabile, fiabile și moderne […]

DEMO – SOTIONE Platform – Soluție Completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile

SOTIONE platform este o soluție completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile care te ajută să coordonezi remote mii de echipamente și echipe mobile aflate [...]

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Parteneri