Atunci când fac cumpărături, principala
nemulţumire a clienţilor o reprezintă cozile la casă.

Simplifică experienţa de zi cu zi a clienţilor tăi. Soluţia NCR SelfServ Check Out asigură securitatea produselor, personalizare şi raportare, permiţând clienţilor să ȋși scaneze singuri produsele, să le împacheteze şi să le plătească fără ajutorul unui vânzător. Principalele avantaje ale sistemului:

Experienţa clientului

Clienţii îşi pot finaliza cumpărăturile într-un mod rapid, simplu şi comod

Aspect modern şi elegant, de la intrarea în magazin

Elementul central al magazinului viitorului este experienţa clientului. Oferiți un stil diferit magazinului dvs.

Reducerea cheltuielilor cu personalul

Scalaţi capabilităţile de servire a clienţilor în perioadele de vârf, reducând în acelaşi timp numărul de angajaţi şi cheltuielile cu personalul.

Eficienţă sporită

Reduceţi cozile la casă şi îmbunătăţiţi modul de servire a clienţilor.

Flexibilitate

Clienţii pot finaliza cumpărăturile şi plăti în modul pe care îl aleg.

Creșteți reputaţia mărcii şi fidelizarea clienţilor

Prin crearea unui mediu prietenos pentru clienţi, aceştia sunt încurajaţi să revină şi să cumpere mai mult.

Creșteţi profitabilitatea magazinului şi atrageţi clienţi mulţumiţi

Transformaţi-vă magazinul pe baza know-how-ului oferit de consilierii noştri experimentaţi, care înţeleg în detaliu strategiile din retail şi comportamentele clienţilor şi care vă pot ghida în mod eficient în alegerea soluţiei corecte pentru eficientizarea activităţii dvs. În materialul video de mai jos puteţi vedea cum vă ajută soluţia NCR SelfServ Check Out în crearea magazinului viitorului.

Soluţia NCR SelfServ Check Out – Funcţii principale

Interfaţă Intuitivă Multi-Path

Ghidează clientul în mod adecvat – ingineria factorilor umani; furnizează instantaneu feedback, într-un mod uşor de înţeles – animaţie, sunet şi text; furnizează instrucţiuni clienţilor la prima utilizare/pe căi multiple; sunt disponibile mai multe limbi.

Securitate avansată

Elemente fizice şi psihologice de descurajare a fraudelor; bază de date cu funcţii puternice de învăţare a greutăţii articolelor; arhitectură de intervenţie ȋn funcție de stare; niveluri de securitate flexibile.

Asistenţă tehnică facilă

Monitorizare eficientă şi flexibilă; instrumente şi funcţii flexibile de service; sistem de învăţare automată a greutăţii şi toleranţelor; intervenţii minime de securitate; aplicaţie nativă POS şi mod POS; personalizare în funcţie de regulile aplicabile activităţii dvs.

Experienţa clientului

Instrucţiuni multimedia audio şi video; procesarea tranzacţiei de către client într-un mod logic pentru acesta; desfăşurare personalizată a tranzacţiilor, neexistând un flux unic de operaţiuni pentru toţi clienţii

Instrumente de management

Editor listă selecţie; instrucţiuni multimedia; rapoarte de monitorizare pentru articolele neincluse, erorile de greutate etc.; diagnoză software, alerte, rezolvarea problemelor de la distanţă.

Instrumente de securitate (prevenirea pierderilor)

Bază de date cu greutăţile articolelor; limite şi verificări carduri de credit; ignorarea limitelor de bagging; excepţii bagging; toleranţe greutate per produs; parametri de învăţare.

Portofoliul nostru de echipamente pentru retail

PORTOFOLIUL NOSTRU DE ECHIPAMENTE ŞI SOLUŢII

Doriţi mai multe informaţii despre portofoliul nostru de echipamente şi soluţii software pentru domeniul dvs. de activitate?

Ştiri şi noutăţi

Comunicat de Presă – Conectivitate fără precedent, robustețe și securitate de ultimă generație

Folosește Tableta Zebra ET80/85 când o lume întreagă depinde de angajații tăi București, 13 Septembrie 2021. Smart ID România, cel mai important provider [...]

Studiu de caz – Cum a digitalizat Renault Groupe Procesul de Testare Mașini în Centrul de Testare Titu

Renault Technologie Roumanie este centrul de inginerie al Grupului Renault în România. 2 300 de ingineri concep soluții ingenioase, abordabile, fiabile și moderne […]

DEMO – SOTIONE Platform – Soluție Completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile

SOTIONE platform este o soluție completă pentru Managementul Dispozitivelor Mobile care te ajută să coordonezi remote mii de echipamente și echipe mobile aflate [...]

Date şi cifre care ne recomandă
ca partener preferat al
clienţilor noştri

Echipa noastră de specialişti vă oferă concepte revoluţionare şi experienta unor procese inovatoare implementate deja de clientii nostri.

+3 000

CLIENŢI

+20 000

TERMINALE VÂNDUTE

+250

IMPLEMENTĂRI DE SOLUŢII

+15 000

ECHIPAMENTE ÎN FUNCŢIUNE

+36

SPECIALIŞTI CERTIFICAŢI

+10ANI

DE PREZENŢĂ PE PIAŢA DIN ROMÂNIA

Parteneri