AUTOMATIZĂRI PENTRU UTILITĂŢI SMARTID AJUTĂ COMPANIILE FURNIZOARE DE UTILITĂŢI SĂ ATINGĂ UN NOU NIVEL DE EFICIENŢĂ BENEFICIAZĂ ACUM! Vă punem la dispoziţie echipamente şi soluţii bazate pe tehnologia IoT pentru asigurarea continuităţii activităţii, performanţa reţelei, managementul echipamentelor şi al personalului din teren.

PREGĂTIŢI-VĂ PENTRU ORAŞELE VIITORULUI CU ECHIPE MOBILE INTELIGENTE

Rămâneţi fideli misiunii dvs. de a furniza clienţilor servicii de ultimă generaţie, cu ajutorul tehnologiei special proiectate pentru reducerea la minim a întreruperilor, diminuarea riscurilor legate de siguranţă şi scăderea costurilor.

Vizibilitate completă asupra activelor

Urmăriţi activele din punct de vedere a locaţiei, stării, intervenţiilor planificate de mentenanţă sau în timpul situaţiilor de urgenţă, pentru un ciclu de viaţă mai mare al acestora, costuri sustenabile de întreținere și reparații şi o reţea mai performantă.

Rentabilitatea investiţiei şi posibilităţi de extindere

Prin implementarea de automatizări, puteţi accesa şi configura, dintr-un singur punct central, elementele principale ale companiei dvs. – personalul, activele, bugetul – astfel încât să puteţi beneficia de stabilitate, să prognozați investițiile și să susțineți creșterea companiei.

Respectarea reglementărilor din sectorul dvs. de activitate

Evitaţi impunerea de sancţiuni de către autorităţi şi fiți cu un pas înaintea auditorilor, cu ajutorul soluţiilor automatizate care garantează securitatea datelor şi conformarea în timp util cu noile reglementări aplicabile pieţei, pentru o activitate stabilă şi profitabilă.

Implicarea personalului

Echipele mobile pot atinge un nivel maxim de productivitate cu ajutorul soluţiilor de comunicare integrate care furnizează în timp real date precise cu privire la activităţile efectuate, cerinţele privind siguranţa şi notificări importante.

Datele vorbesc de la sine

Beneficiaţi de informaţii de înaltă calitate cu ajutorul instrumentelor care permit colectarea de date precise, în timp real. Acestea vă permit să luaţi decizii informate, pentru o mai mare adaptabilitate şi pentru cele mai adecvate măsuri în situaţii noi.

Performanţă în beneficiul clienţilor

Obţineţi un nivel ridicat de satisfacţie a clienţilor datorită furnizării fără întreruperi a serviciilor, intervenţiilor de urgenţă efectuate de personal specializat şi strategiei orientate către nevoile clientului, pentru oraşe ecologice şi o viaţă mai sănătoasă.

UTILITĂŢI INTELIGENTE PENTRU PROTECŢIA PLANETEI

SmartID se implică în furnizarea de soluţii şi echipamente mobile de ultimă generaţie şi de cea mai înaltă calitate, precum şi de soluţii de management al activelor care eficientizează activitatea echipelor, asigură stabilitatea activităţii şi generează permanent valoare pentru dvs. şi clienţii dvs.

PRINCIPALELE SOLUȚII SMART ID PENTRU UTILITĂȚI

SmartID concepe soluţii mobile şi arhitecturi de automatizare care vă ajută să reduceţi întreruperile, să ţineţi sub control factorii de risc şi să asiguraţi un nivel ridicat de satisfacţie a clienţilor.

Optimizarea performanţei şi managementului activelor

Obţineţi performanţe maxime prin implementarea unui sistem complet digital care vă permite să vizualizaţi practic fiecare element al lanţului valoric, de la înregistrare până la eliminarea în condiţii de siguranţă.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Automatizarea activităţii personalului specializat

Obţineţi cel mai bun randament zilnic posibil, gestionaţi în mod sigur şi eficient întregul ciclu al operaţiunilor de mentenanţă, reducând în acelaşi timp costurile legate de verificările din teren şi oferind excelență clienților în serviciile de intervenție.

DESCOPERĂ SOLUȚIA

Soluţia mobilă Linx PTT pentru întreprinderi

Este o aplicaţie mobilă unică, intuitivă şi uşor de utilizat, cu o interfaţă de back office care vă permite să monitorizaţi şi să gestionaţi activitatea echipelor mobile. Soluţia foloseşte o interfaţă în timp real şi echipamente specializate robuste.

Remedierea lipsurilor din inventar

Cu ajutorul etichetelor RFID/cu coduri de bare puteţi introduce şi urmări cu uşurinţă mijloacele fixe/obiectele de inventar de la înregistrare, componentizare, asamblare, contorizare şi până la scoaterea din funcţiune şi eliminarea în condiţii de siguranţă.

Mai puţine incidente, intervenţii mai rapide

Comunicarea permanentă on-line şi off-line între echipe şi back office este soluţia cea mai bună pentru realizarea în siguranță a intervenţiilor din teren, o țintă imposibil de atins în epoca documentelor tipărite şi a dispozitivelor neconectate.

Stare actuală şi alerte de siguranţă

Sunteţi informat în timp real cu privire la apariţia de incidente importante şi puteţi lua imediat măsuri în cazul semnalării de situaţii anormale. Sunt integrate funcţii de buton de panică CYRN, lucrător rănit, lucrător singur şi permite configurarea de alerte personalizabile conectate la zone şi repere.

ŞTIRI ŞI NOUTĂŢI

Protejat: Smart ID România implementează un concept unic în retailul din România

Acest conținut este protejat cu parolă. Pentru a-l vedea, te rog să introduci parola mai jos: Parolă:

ACTUALIZARE CORONAVIRUS

Smart ID se alătură campaniilor de responsabilitate socială de combatere a COVID-19 ale principalilor săi parteneri De ce dezinfecţia terminalelor mobile, tabletelor, imprimantelor, […]

Tehnologii inovatoare pentru retail la EuroShop 2020

Cel mai important târg de retail – EuroShop – şi-a închis de curând porţile, după cinci zile în care la standurile din Düsseldorf, […]

Testimoniale Dragoș Gabriel Stoica - Manager de proiect, Caroli Foods În urma introducerii gamei de terminale mobile, imprimante şi display-uri SmartID, ne-am mărit productivitatea şi ne-am optimizat fluxul de lucru. Apreciem în continuare procesele atent documentate şi disponibilitatea specialiştilor SmartID, alături de abordarea orientată spre nevoile clientului. Testimoniale Cristina Bîrsan - Director achiziţii, Aquila Part Prod Com Rapiditatea cu care au răspuns tuturor solicitărilor noastre, profesionalismul în oferirea de soluţii personalizate pentru proiectele noastre de logistică, precum şi calitatea produselor şi a echipei de specialişti cu care am colaborat sunt argumentele pentru care putem spune, fără rezerve, că SmartID Dynamics este un partener de încredere cu care am colaborat în ultimii 8 ani şi alături de care ne-am dezvoltat şi pe care ne-am putut baza în orice moment. Testimoniale Răzvan DIMA - Coordonator transformare digitală şi SAP, Faurecia Creşterea productivităţii, reducerea numărului de produse respinse şi, per total, îmbunătăţirea fluxului de producţie sunt primele beneficii pe care le-am constatat la scurt timp de la implementarea soluţiilor de automatizare SmartID. Este o plăcere să lucrezi cu o echipă de profesionişti desăvârşiţi şi să beneficiezi de oferte cu adevărat competitive raportat la complexitatea proiectelor. Testimoniale Emanuel Prichici - Director logistică şi IT, QUEHENBERGER LOGISTICS Colaborăm extrem de bine cu SmartID de mulți ani. Îi apreciem în mod deosebit pentru flexibilitatea şi promptitudinea cu care ne furnizează soluţiile şi echipamentele de care avem nevoie. Testimoniale Liviu Osman - Director IT, Premier Restaurants Romania SRL, beneficiar licenţă pentru dezvoltare McDonald’s în România Sub conceptul „Experienţa viitorului”, McDonald’s (prin Premier Restaurants Romania) a introdus noile tablete robuste, sigure şi uşor de utilizat Bobcat Xplore cu scopul de a crea o nouă experienţă digitală pentru clienţi. SmartID Dynamics a fost partenerul nostru în acest proiect, pe partea de achiziţie şi asistenţă, o colaborare bazată pe valori precum promptitudinea şi comunicarea eficientă. Ni s-a oferit în permanenţă asistenţă pentru selectarea celor mai adecvate opţiuni şi soluţii pentru nevoile noastre. Recomandăm SmartID ca partener serios şi de încredere. Testimoniale Dan Săcuiu - Director IT, Gebrüder Weiss Buna funcţionare a terminalelor mobile Zebra şi Datalogic este esenţială pentru desfăşurarea fără întreruperi a proceselor la depozitul nostru principal şi pentru asigurarea unei calităţi ridicate a livrărilor. Suntem bucuroşi că de 4 ani am găsit în SmartID o echipă de profesionişti care înţeleg valorile fundamentale ale companiei noastre, iar la fiecare solicitare pe care le-o adresăm răspund cu aceeaşi promptitudine şi ne asigură intervenţii de service în condiţii excelente. Testimoniale Iulian Stroe - Director adjunct IT, REWE Romania SRL În toate centrele logistice şi magazinele noastre din România activitatea se desfăşoară mai rapid şi mai eficient grație tehnologiei de ultimă generaţie furnizată de Smart ID Dynamics. În plus, datorită asistenţei complete şi service-ului de înaltă calitate, REWE poate continua să dezvolte magazinele PENNY Market într-un ritm mai rapid, în consonanţă cu cerinţele clienţilor şi valorile fundamentale ale companiei, ca retailer de succes în Europa.

PARTENERI UTILITĂŢI