Cum susținem remote forța de muncă fără a impacta operațiunile afacerii?

Cum ne asigurăm că toți angajatii care lucrează remote au acces la aplicatiile și echipamentele necesare pentru a-și continua activitatea?

WEBINAR

In calitate de manager al unui hipermarket, depozit logistică,
unități de productie, infrastructură utilități sau departament IT
cum reduci pierderile uriașe determinate de întreruperea
operațiunilor mobile?

Înscrie-te la webinar

Află cum poți elimina impactul întreruperii operațiunilor asupra companiei tale și cum poți construi eficient o infrastructură remote:

Coordonezi Remote Echipamente

Inrolează mii de cititoare coduri de bare, imprimante, computere și terminale mobile, end-point-uri, senzori, alte dispozitive conectate prin IOT, de la mai mulți vendori/branduri, într-o singură aplicație.

Instalezi Continut și Aplicații Remote

Inrolezi edpoint-uri, elimini echipamente, instalezi sisteme de operare Android, IOS, alte tehnologii, configurezi email, aplicații, și conținut și oferi suport de la distanță pentru mii de echipamente, remote și unificat, dintr-o singură aplicatie.

Help Desk- Ajuți Forța Mobilă din Teren

Setează rapid un serviciu de help desk cu suport remote, diagnostic și EMM, cu deschidere tickete prin email și fișiere atașate în tickete, portal self-service unificat (SSP) și acces rapid la informații despre echipamente chiar din ticket.

Accesezi Business Intelligence

Accesezi un portal customizat pentru infromații de business, trimiți date către echipamente, app., useri, senzori, colectezi date sau alte surse, ai la dispoziție machine learning pentru anticipare defecte echipamente și pattern-uri pentru decizii rapide.

Amplifici IoT

Cum revoluționezi operațiunile? Ai la dispoziție o consolă IOT pentru configurarea echipamentelor și protocoalelor data-driven, vizualizarea sistemelor pentru verificare medii remote, adaptori de protocol pentru LWM2M, MQTT, LoRa , adaptor protocol SDK pentru interacțiune cu dispozitive nestandardizate.

Dezvolți Rapid Aplicații Mobile

Oricine poate dezvolta și implementa rapid aplicații mobile, responsive, fără cod doar cu drag & drop cu raportare și sincronizare date (embedded), plus integrări cu Zapier, Webhooks, custom REST APIs, Office365, și Google Drive.

Agenda Webinarului

Participă la acest webinar pentru a afla cum poți ajuta departamentul IT și forța de muncă remote să își crească productivitatea cu ajutorul SOTI ONE Platform.

Elena Ghinea
Sales Director, Smart ID Romania
Prezentare în Limba Română

O privire de ansamblu asupra SOTI ONE Platform. Alfă cum te poate ajuta o suită integrată de produse să coordonezi, dintr-o singură platformă, mai ușor și mai rapid ca niciodată, toate aspectele afacerii tale.

Ovidiu Popa
Sales Coordinator SOTI
Prezentare în Limba Română

Cum îmbunătățim performanța implementărilor mobile în timp ce reducem costurile, complexitatea și întreruperile asociate operațiunilor critice de busines?
Cum poți coordona toate aspectele afacerii tale mai ușor și mai rapid ca niciodată cu ajutorul unei suite de produse integrate SOTI ONE Platform?

Erhan Korkmaz
Sales Engineer SOTI
Prezentare in Limba Engleză

Cum poți folosi SOTI ONE Platform pentru a coordona întregul ciclu de viață al echipamentelor mobile și IoT?
Cum poti folosi funcționalitățile SOTI ONE Platform pentru a gestiona echipamente mobile și IoT de la peste 200 de producatori?
De ce integrarea este cheia eliminării disfuncționalităților determinate de procese izolate?

Prezentare în Limba română

Cum au reușit companii de top din România să asigure continuitatea operațiunilor mobile prin implementare unei Strategii de Mobilitate având la baza SOTI ONE Platform. Cum au redus costurile legate de mobilitate și presiunea pe echipele din teren și pe departamentele IT.

Conectează-te cu Speakerii Noștri

DISCUTAM DESPRE CUM ÎȚI REDUCI COSTURILE ȘI ÎNTRERUPERILE
ASOCIATE OPERAȚIUNILOR CRITICE MOBILE

Elena Ghinea

Sales Director, Smart ID Romania

Elena Ghinea lucrează în vânzări din 2008. Anterior a lucrat ca Account Executive și Director Producție, Transport și Logistică. In prezent este Director de Vânzari Smart ID România din 2019.  Elena  coordonează o echipă de profesioniști în medii intensive din România.

Erhan Korkmaz

Sales Engineer at SOTI

Erhan is Sales Engineer at SOTI and is helping companies and customers to solve their business challenges and improve their mobility strategy with SOTI ONE Platform, he has over 10 years experience in mobility and IT Sector.

Ovidiu Popa

Sales Coordinator SOTI, Romania

Ovidiu Popa este Coordinator la SOTI și răspunde de coordonarea relației cu Rețeaua de Parteneri din România. Ovidiu are peste 10 ani  în industrii precum mobilitate, identificare automată, colectare date (AIDC) și puncte de vânzare (POS).

Nicolae Petruța

Manager Departament Suport Aplicații Informatice Lactalis

Nicolae Petruta coordonează un departament de suport și dezvoltare de aplicații interne ERP – SAP, SFA, SOTI MOBICONTROL. Anterior acestei poziții, a ocupat poziția de Inginer IT.

De ce să participi la acest webinar?

Dacă ești în căutarea unei soluții end-to-end care gestionează dispozitive mobile, aplicații, conținut și securitate
dintr-o singură consolă de administrare, atunci acest webinar este pentru tine.

1. Provocări în Mobilitate

Care sunt provocările cu care se confruntă companiile în coordonarea managementului flotei de terminale, dispozitive mobile și IOT.

2. Funcționalități SOTI ONE Platform

SOTI ONE Conecting Everything securizează echipamente și app, oferă vizibilitate asupra operațiunilor, susține angajații chiar și atunci când lucrează remote.

3. Implementări IoT

De ce sunt SOTI și Smart ID partenerii ideali care facilitează implementarea unei strategii integrate de mobilitate și implementări IoT incredibile.

Cine Participă:

Top CIO din Industrie, Directori și Manageri IT, Directori și Manageri Operațiuni, Directori Tehnici și Manageri
Infrastructură, Consultanți în IT, Support Technic Hardware și Software, Directori Automatizări.

Dacă lucrezi în

  • Logistică
  • Producție
  • Retail
  • Utilități
  • Sănătate
  • IT
  • Distribuție
  • Telecomunicații
  • etc.

Dacă urmărești:

  • Implementare și livrare rapidă
  • Gestionarea identității și accesului
  • Securitatea dispozitivelor și a datelor
  • Managementul aplicațiilor
  • Managementul conținutului
  • Managementul E-mailurilor
  • Suport de la distanță

Organizat de

VIZITEAZĂ-NE

Str. Siriului 36-40, sector 1, București

CONTACTEAZĂ-NE PRIN E-MAIL

contact@smartid.ro

CONTACTEAZĂ-NE TELEFONIC

+4 0720 140 000