Contact
Smart ID Technology la Go Tech 2023: Inovație și soluții tehnologice complete dedicate industriei de retail

2023-11-06

Smart ID Technology la Go Tech 2023: Inovație și soluții tehnologice complete dedicate industriei de retail

București, Noiembrie 2023. Smart ID Technology, furnizor de tehnologie pentru clienții săi care activează în domeniile de retail, logistică, producție, HoReCa și utilități, participă la Go Tech World, unul dintre cele mai importante evenimente tehnologice din Europa de Est, ce are loc în perioada 8-9 Noiembrie la București și reunește profesioniști, companii inovatoare și lideri de piață din întreaga lume.

Ecosistemul Smart ID cuprinde soluții dezvoltate sau integrate și aplicații complexe, de la ERP, complet omnicanal, la WMS, soluții de front office, imprimante fiscale, etichete electronice, echipamente mobile și automatizare. La evenimentul Go Tech World 2023, Smart ID vă așteaptă cu soluții complete pentru industria de retail, care includ echipamente hardware integrate și dezvoltare software personalizată, precum și sisteme de automatizare. Unul dintre punctele forte ale Smart ID la acest eveniment de tehnologie din București este platforma software Sceptrum ERP, un sistem de planificare a resurselor enterprise dezvoltat și îmbunătățit pe parcursul a peste 20 de ani.

Soluția software Sceptrum ERP este special concepută pentru a gestiona eficient resursele, operațiunile și datele în cadrul organizației. Pe lângă funcționalitățile obișnuite proiectate pentru gestionarea unor procese sau operațiuni specifice în cadrul oricărei companii, platforma include module specializate dedicate industriei de retail, producției, HoReCa, logisticii sau utilităților.

Aceste module specializate adaugă funcționalități suplimentare pentru a satisface nevoile specifice ale acestor industrii. Sceptrum ERP este găzduit în singurul Data Center certificat TIER 3 din România, garantând cele mai noi standarde de securitate și performanță, actualizate în mod constant pe măsură ce tehnologia și cerințele clienților evoluează. Alegerea între accesarea soluției Sceptrum ERP On-Premises sau în Cloud oferă o versatilitate semnificativă pentru clienții Smart ID. Indiferent de opțiunea aleasă, soluția poate satisface nevoile individuale și preferințele bugetare, fie prin investiție inițială, fie prin varianta mai flexibilă a plăților lunare. Annabella, BebeTei, Scandia, Transavia, Unicarm sunt doar câțiva dintre clienții care au ales deja soluția Sceptrum, care poate fi testată la standul Smart ID din cadrul expoziției.



La evenimentul Go Tech World 2023, Smart ID, împreună cu partenerul său Global Payments, un lider mondial în furnizarea de tehnologie de plată și soluții software, prezintă soluții integrate pentru echipamentele Self-Checkout și terminalele de plată cu cardul. În această colaborare, Global Payments este furnizorul complet al soluțiilor Self-Checkout, ce constau în echipamente integrate cu terminale de plată cu cardul, în parteneriat cu Smart ID pentru instalarea și întreținerea echipamentului Self-Checkout, atât din punct de vedere hardware, cât și software.

Un avantaj major al acestei colaborări este integrarea deja existentă între soluția software POS Expert, dezvoltată și implementată de Smart ID și terminalele de plată cu cardul furnizate de Global Payments. Ca instituție de plată înregistrată la BNR, Global Payments oferă servicii complete pentru acceptarea plăților cu cardul, cum ar fi terminalele de plată, procesarea plăților, întreținerea hardware-ului și software-ului terminalelor de plată, precum și autorizarea și reglementarea tranzacțiilor. Smart Lockers reprezintă o altă soluție modernă, care aduce beneficii atât pentru comercianți, cât și pentru clienți.

Soluția integrează hardware-ul, software-ul și automatizarea Smart ID, dedicate logisticii, retailului și urmăririi produselor. Lockers sunt concepute pentru a se integra perfect în procesele de ridicare a comenzilor online în magazine și în livrarea prin intermediul lockerelor. O altă soluție modernă Self-Checkout pe care o puteți testa la standul Smart ID este implementată pe coșul de cumpărături inteligent și reprezintă un asistent personal de cumpărături care utilizează tehnologie avansată pentru a îmbunătăți interacțiunea dintre clienți și produse.

Etichetele electronice de raft reprezintă una dintre soluțiile esențiale pentru industria de retail, permițând afișarea în timp real a prețurilor și informațiilor despre produse pe etichetele de preț digitale. Înlocuind etichetele tradiționale de hârtie, prețurile pot fi actualizate de la distanță cu consistență și precizie. Astfel, prin participarea remarcabilă la Go Tech World, Smart ID aduce în prim plan cele mai recente și avansate tehnologii pentru industria de retail și nu numai. Pe 8 și 9 noiembrie, Smart ID vă așteaptă la standul din incinta Romexpo (Pavilion B1) pentru a discuta cu reprezentanții dedicați despre cum noile tehnologii, care includ soluții hardware, software, dar și automatizări, vă pot îmbunătăți operațiunile și pot contribui la dezvoltarea business-ului.

Cine este Smart ID

Smart ID este o companie de tehnologie care își susține clienții ce activează în industriile de retail, logistică, producție, HoReCa și utilități, să achiziționeze, să construiască, să dezvolte, să creeze și să crească cu cele mai bune soluții hardware și cu cele mai potrivite soluții software și de automatizare. Ecosistemul Smart ID include soluții dezvoltate sau integrate și aplicații complexe, de la ERP, complet omnicanal, la WMS, la soluții de front office, la imprimante fiscale, etichete electronice, echipamente mobile, până la automatizări.