Producție și fabricație - gestiunea producției și a calității
Sceptrum ERP permite planificarea și gestionarea eficientă a proceselor de producție, inclusiv urmărirea comenzilor, gestionarea stocurilor de materiale și monitorizarea utilajelor.
Clienți
275De la gestionarea resurselor umane, a stocurilor și a producției până la contabilitate și servicii pentru clienți, soluția Sceptrum ERP integrează toate aceste funcții esențiale într-un singur sistem centralizat.
Modulul financiar-contabil reprezintă baza sistemului Sceptrum ERP, iar aceasta este completată de o serie de module funcționale cu aplicabilitate în companii cu diverse domenii de activitate. Soluția este concepută modular și poate fi implementată în etape sau segmente în funcție de specificul activității sau de planul stabilit de comun acord.
Implementarea se poate realiza On-Premises sau în Cloud. Abordarea Cloud propune implicit o optimizare CAPEX-OPEX și reducerea radicală a efortului financiar de implementare.
Sceptrum ERP oferă pachete personalizate pentru a răspunde nevoilor specifice ale diferitelor sectoare de activitate, cum ar fi Producția, Retailul și HoReCa (Hoteluri, Restaurante, Cafenele), oferind funcționalități specializate pentru fiecare industrie.
Aceste pachete personalizate cu module specifice pentru producție carne, rețele de magazine sau rețele HoReCa funcționează pe baza sistemului ERP și reflectă adaptabilitatea Sceptrum ERP pentru a răspunde cerințelor variate ale clienților și pentru a susține aceste industrii în optimizarea operațiunilor lor.
PACHETE
Module
Sceptrum ERP este disponibil atât sub forma unei soluții on-premises (instalate local) cât și sub forma unei soluții Cloud, iar fiecare variantă vine cu caracteristici distinctive care să se potrivească diferitelor nevoi și preferințe ale fiecărui tip de business. Decizia între o soluție Sceptrum ERP On-Premises sau Cloud depinde de cerințele specifice ale afacerii, resursele disponibile și preferințele de control și cost: ambele variante oferă funcționalități importante, dar sunt utilizate optim în scenarii diferite.
Sceptrum ERP este special dezvoltată pentru companiile mici sau mijlocii, cu operațiuni mai putin intensive, care își doresc un cost mic al investiției inițiale. Implementarea este avantajoasă pentru IMM-uri deoarece nu are cost de instalare, iar facturarea se realizează în funcție de tranzacție.
Sceptrum ERP permite planificarea și gestionarea eficientă a proceselor de producție, inclusiv urmărirea comenzilor, gestionarea stocurilor de materiale și monitorizarea utilajelor.
Gestionarea eficientă a comenzilor pentru produse personalizate permite urmărirea specificațiilor unice ale fiecărei comenzi, iar controlul calității ajută la asigurarea conformității cu standardele de calitate și la detectarea și gestionarea non-conformităților.
Sceptrum ERP optimizează stocurile, asigurând disponibilitatea produselor și reducând costurile de depozitare. Soluția ajută la planificarea rutelor și optimizarea transportului pentru livrări eficiente.
Soluția Sceptrum ERP ajută la gestionarea inventarului în magazinele fizice sau online, inclusiv urmărirea stocurilor, gestionarea comenzilor și gestionarea prețurilor.
Poate fi adaptată pentru a gestiona procesele agricole, inclusiv planificarea culturilor, monitorizarea stocurilor de materiale agricole și gestionarea resurselor umane.
Soluția permite gestionarea eficientă a proiectelor, inclusiv urmărirea costurilor, gestionarea resurselor și monitorizarea stadiului proiectelor.
Sceptrum ERP poate fi adaptat pentru a gestiona programările, istoricul medical și facturarea în instituțiile medicale.
Soluția Sceptrum ERP este utilă pentru gestionarea proiectelor de construcții, inclusiv managementul costurilor, programarea resurselor și urmărirea progresului proiectului.
Echipa Smart ID oferă servicii de consultanță pentru optimizarea proceselor de business folosind funcționalitățile disponibile în fiecare modul ERP, precum și adaptarea conform cu situația reală, în funcție de profilul companiei.
ca furnizor experimentat de servicii ERP, vom începe cu o evaluare detaliată a nevoilor și proceselor companiei, ajutându-vă să identificați cerințele unice ale organizației și să stabiliți obiectivele pentru implementare.
Vă ghidăm prin întregul proces de implementare Sceptrum ERP, pentru a ne asigura că tranzacția către un nou sistem ERP se desfășoară fără efort și cu succes, integrat și conectat coerent cu sistemele existente.
Oferim training pentru angajați, pentru a ne asigura că aceștia înțeleg și pot utiliza eficient noul sistem, soluționând orice problemă sau situație de utilizare zilnică.
Implementarea Sceptrum ERP implică etape riguroase de testare pentru a asigura funcționarea corespunzătoare, însă efectuăm și actualizări și proceduri de întreținere continuă pentru a menține sistemul funcțional și sigur.
Vă oferim suport pentru a monitoriza și a evalua performanța sistemului și a proceselor, furnizând rapoarte și analize pentru decizii informate și optimizare a operațiunilor.
Sceptrum ERP oferă unelte și funcționalități flexibile pentru a se adapta la diferite nevoi de afaceri. Cu o abordare personalizată și integrarea cu alte sisteme, această soluție poate sprijini companiile în creșterea eficienței operaționale, reducerea costurilor și îmbunătățirea gestionării resurselor.
Sistem Sceptrum ERP performant într-un Data Center puternic și sigur
Sceptrum ERP Cloud beneficiază de o infrastructură Data Center modernă, care garantează cele mai noi standarde de securitate și performanță, fiind în mod constant actualizate pe măsură ce tehnologia și cerințele clienților noștri evoluează.