Pachetul Sceptrum ERP pentru industria HoReCa reprezintă soluția ideală pentru gestionarea eficientă a operațiunilor din hoteluri, restaurante, cafenele și alte unități din domeniul ospitalității. Totodată, poate fi integrat si cu gestiunea de Retail, în cazul în care în organizația respectivă există și magazine.
Acest pachet este special conceput pentru a răspunde nevoilor specifice ale operatorilor HoReCa, pentru managementul unui hotel sau a unei rețele cu sau fără gestiuni suplimentare (restaurant, bar, cofetărie, etc.). Pachetul Sceptrum ERP pentru o rețea HoReCa vă ajută să vă optimizați operațiunile și să oferiți servicii de calitate clienților dumneavoastră într-un mod eficient.
Head Office
Back Office - modul specific de HoReCa:
Modul Financiar-Contabilitate*
Modul Mijloace fixe*:
Modul HR & Salarizare*:
*Opțional
Cu Pachetul Sceptrum ERP pentru industria HoReCa, vă puteți concentra pe oferirea de servicii de calitate clienților dvs., în timp ce gestionați eficient toate aspectele operațiunilor din domeniul ospitalității. Este un instrument esențial pentru succesul în industria HoReCa.